Erik Morales åkte på PEDs! Fan också, en av mina hjältar har smutsat ner sig. Clenbuterol tydligen. Har säkert med viktnedgång att göra, Clenbuterol är nåt sånt preparat har jag för mig. Vi får se vad B-provet säger. Jag tror fighten blir av ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av MP8
Cotto som kämpade i 12 ronder med Mayorga för fan ,hur kan han även räknas som en legitim motståndare till Floyd (cherrypicking så det stod härliga till),så upphypat det kan bli pga cottos popularitet ,men att han hade en chans var bara ett knep att lura oss alla på pengar.
Det e bara Pac vs May som finns kvar för dem båda!
Nja, det finns fler fighter för dem båda tycker jag.
Pac kan möta, i welter: Robert Guerrero, Devon Alexander, Kell Brook, Marcos Maidana, en rematch med Bradley. I lätt welter: Danny Garcia, Brandon Rios, Lucas Matthysse, och yes Amir Khan.
Går han upp i lätt mellan finns Canelo, Bundrage, Cotto II, Trout, Kirkland , Lara, och på G igen Alfredo Angulo. Gabriel Rosado har utvecklats riktigt bra sista året.
Floyd har samma utbud, ta bort lätt welter och ersätt med Maravilla bara.
Jag säger INTE att dessa fighter skulle vara lika bra eller stora som Floyd-Pac. Långt ifrån, den är fighternas fight fortfarande, trots att den förlorat en hel del av "magin", de börjar båda bli till åren och skillsen har börjat erodera liiite grann. Men dessa är till varierande grad legitima fighter, sporten står inte och faller med Floyd vs Pac. Personligen så skiter jag i om den blir av. Jag skulle mkt hellre se Floyd mot Maravilla eller Canelo. Och jag tror att han torskar mot båda! Däremot vinner han mot Pac. Man kan naturligtvis ha invändningar mot många av boxarna jag gav som förslag, men de skulle alla göra en bra fight. Khan t.ex han har ju förlorat två raka. Men killen är en, om inte superstar, så iallafall nära det. Han ger alltid valuta för pengarna, krigar till sista sekund och jag respekterar honom mer nu efter KO-förlusten senast än vad jag gjort tidigare. Han skulle nog inte vinna mot varken Pac eller Floyd just nu men det skulle vara jävligt kul att se honom försöka.
Att Cotto hade det jobbigt mot Mayorga är jag inte 100% enig om, tyckte han hade ganska bra kontroll över den fighten. Vem kämpar inte med Mayorga liksom? Svårt att se bra och dominant ut mot en sån väderkvarn. De som haft det lättast mot Mayorga är väl De La Hoya och Trinindad, även de hade en del skakiga stunder emellanåt.