2013-04-20, 21:07
Medlem
tom-joness avatar
Det blir Canelo på poæng. Han har snabbare hander och slår ofta i combos, det ser snyggt ut och kommer ge mkt poæng. Dessutom har han bættre defence æn vad han får credit før, gør små undanglidningar och viker undan huvudet med millimeterprecision vid många tillfællen + att han ær bra på att blocka slag med handskarna. Trout ser stor ut! Men det kommer inte ræcka mot en flashigare och snabbare Canelo. Så jag tror på Alvarez på poæng. Jæmnt fight dock.

Fury stoppar Cunningham efter 8e. Før stor, och han blir bættre før varje fight Fury. Såg ut att vara i bra form vid invægning.
Citera
2013-04-20, 21:30
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Det blir Canelo på poæng. Han har snabbare hander och slår ofta i combos, det ser snyggt ut och kommer ge mkt poæng. Dessutom har han bættre defence æn vad han får credit før, gør små undanglidningar och viker undan huvudet med millimeterprecision vid många tillfællen + att han ær bra på att blocka slag med handskarna. Trout ser stor ut! Men det kommer inte ræcka mot en flashigare och snabbare Canelo. Så jag tror på Alvarez på poæng. Jæmnt fight dock.

Fury stoppar Cunningham efter 8e. Før stor, och han blir bættre før varje fight Fury. Såg ut att vara i bra form vid invægning.
Hoppas du har rätt håller på både Canelo och Fury,men jag tror att Trout vinner på poäng.
Va fan ett boxnings uppslagsverk som du måste posta oftare minst en gång i veckan.
Citera
2013-04-20, 23:04
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones

Håller med dig angående Fury-Cunningham, tror det kan vara en tuff fight i början och jag tror Cunningham kan bjuda på bra motstånd. Men storleksskillnaden på typ 20 kg är alldeles för stor om man inte heter Evander Holyfield.
Citera
2013-04-20, 23:09
Medlem
jirlows avatar
yikes, fury gick i backen ordentligt i rond 2, hoppas cunningham tar hem denna.
Citera
2013-04-20, 23:15
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
yikes, fury gick i backen ordentligt i rond 2, hoppas cunningham tar hem denna.

Hade inte en aning att fighten började såhär tidigt, tack att du påminde mig. Ironiskt att jag precis skrev att Fury var för stor, Cunningham ser riktigt bra ut! Fury vet inte alls vad han ska göra. Får se om han lyckas boxa ut honom hela fighten. Frågan är också vad som händer om Fury landar ett bra slag och om storleksskillnaden börjar visa sig i slutet av fighten.
Senast redigerad av Godzilla3 2013-04-20 kl. 23:18.
Citera
2013-04-20, 23:21
Medlem
Dubbelfels avatar
Den här matchen kommer inte att gå tiden ut, skulle Roger Pettersson ha sagt.

Man såg direkt att Fury hade problem med Cunninghams kvickhet. Men frågan är om inte Furys srorlek och tyngd kommer att ta ut sin rätt.
Citera
2013-04-20, 23:27
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Den här matchen kommer inte att gå tiden ut, skulle Roger Pettersson ha sagt.
För helvete, inte vid den här tiden på dygnet. Knäcker mig! Men jag håller med dig (och Roger), det här tempot måste vara för högt.

Edit: Mo-mo-mo-monsterkill!
Senast redigerad av Libérée 2013-04-20 kl. 23:31.
Citera
2013-04-20, 23:30
Medlem
jirlows avatar
hoppla, där satt den.
Citera
2013-04-20, 23:30
Medlem
nickoruts avatar
Herregud vilken fight! Fury levererar alltid!
Citera
2013-04-20, 23:31
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Herregud vilken fight! Fury levererar alltid!

Snacka om stabil debut i USA Lär vinna honom lite fans.
Citera
2013-04-20, 23:36
Medlem
Dubbelfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Snacka om stabil debut i USA.
Men var det verkligen det? Jag tror inte att pojkarna i tungviktstoppen fick hicka (bortsett från sista högersläggan).
Citera
2013-04-20, 23:37
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Men var det verkligen det? Jag tror inte att pojkarna i tungviktstoppen fick hicka (bortsett från sista högersläggan).

Menade enbart i underhållningsvärde , han har helt klart lite att arbeta på när det gäller boxningen. Men starkt att komma tillbaka efter en knockdown.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in