Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
TV10 kan säga att de inte ska sända veckan innan för att sedan vända på en femöring, så vi får inte ge upp hoppet! Jag är inte överdrivet exalterad över Ward vs Dawson, även om den såklart är ett måste att se. Då tycker jag nog Álvarez vs Lopez den 15:e är mer spännande. Stor FOTY-potential på den...

Förstår vad du menar, Ward-Dawson lär med all sannolikhet gå 12 ronder och det känns bara som att det kommer bli en väldigt fin uppvisning från två grymma boxare men sakna den där extra kryddan som t.ex. Maravilla-Chavez Jr kommer ha. Dock ska vi vara riktigt tacksamma att de två bästa i olika viktklasser kommer överens att mötas, riktigt häftigt. Men det är lite för mycket respekt emellan dem enligt mitt tycke men som du säger är det en måstematch.
Jag är bara övertaggad på Martinez-Chavez Jr. Fyfan allt är perfekt. Den unge boxaren som förlitat sig mycket på sin farsas storhet får sin första värdemätare mot den äldre boxaren som kämpat igenom sig hela sin karriär och slagit det stora namnet efter det andra utan att få sitt ordentliga genombrott. Sen skadar det inte att det är Mexiko mot Argentina heller. Allt i den här fighten tyder på att det kommer bli en av årets bästa, inte minst efter att ha sett HBO:s Face Off.