2012-08-29, 20:20
Medlem
tom-joness avatar
Konstigt detta med James Kirkland och de två svarta pillren han fick. Och varfør skulle hans team vænda sig emot honom i Molina-fighten? Ann Wolfe sæger ju faktiskt i Molinas øra i ringen "you were winning", konstig grej att sæge till moståndaren. Och att han nu har gett dem sparken allihop, t.om Wolfe som ju byggt upp honom, och Pops Billingsley som verkar vara en faderfigur till de båda. Och så ska han stæmma Golden Boy på køpet. Har Kirkland børjat tappa greppet? Det snackas om att han hænger runt med sitt gamla gæng med thugs, bara en tidsfråga då innan han e tillbaka på kåken.
Citera
2012-08-31, 03:20
Medlem
http://www.badlefthook.com/2012/8/29/3278449/ward-vs-dawson-24-7-video-full-episode-september-8-2012-fight-time-hbo-boxing-news

HBO 24/7, Ward - Dawson

Väldigt sevärd imo!
Citera
2012-08-31, 15:24
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
TV10 kan säga att de inte ska sända veckan innan för att sedan vända på en femöring, så vi får inte ge upp hoppet! Jag är inte överdrivet exalterad över Ward vs Dawson, även om den såklart är ett måste att se. Då tycker jag nog Álvarez vs Lopez den 15:e är mer spännande. Stor FOTY-potential på den...

Förstår vad du menar, Ward-Dawson lär med all sannolikhet gå 12 ronder och det känns bara som att det kommer bli en väldigt fin uppvisning från två grymma boxare men sakna den där extra kryddan som t.ex. Maravilla-Chavez Jr kommer ha. Dock ska vi vara riktigt tacksamma att de två bästa i olika viktklasser kommer överens att mötas, riktigt häftigt. Men det är lite för mycket respekt emellan dem enligt mitt tycke men som du säger är det en måstematch.

Jag är bara övertaggad på Martinez-Chavez Jr. Fyfan allt är perfekt. Den unge boxaren som förlitat sig mycket på sin farsas storhet får sin första värdemätare mot den äldre boxaren som kämpat igenom sig hela sin karriär och slagit det stora namnet efter det andra utan att få sitt ordentliga genombrott. Sen skadar det inte att det är Mexiko mot Argentina heller. Allt i den här fighten tyder på att det kommer bli en av årets bästa, inte minst efter att ha sett HBO:s Face Off.
Citera
2012-09-02, 23:38
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
TV10 kan säga att de inte ska sända veckan innan för att sedan vända på en femöring, så vi får inte ge upp hoppet! Jag är inte överdrivet exalterad över Ward vs Dawson, även om den såklart är ett måste att se. Då tycker jag nog Álvarez vs Lopez den 15:e är mer spännande. Stor FOTY-potential på den...

Alvares vs Lopez blir förmodligen mer action men Ward vs Dawson är en så mycket större match boxningsmässigt och det är där som spänningen ligger. Den bästa super mellanviktaren mot den bästa i lätt tungvikt gör upp.

Golovkin forsätter att imponera. Fullständigt krossade Proska. Vill verkligen se honom mot vinnaren Martinez vs Chavez Jr.
Citera
2012-09-03, 10:28
Medlem
Libérées avatar
Hemma igen efter en helg i Skåne. Var i Ystad och spanade in Armand Krajncs proffsgala "Fight Night 2", vilket var riktigt kul. Oscar Ahlin tog sin tredje seger, denna gången via ett leverslag. Det märks att killen trivs i ringen, och publiken fullkomligt älskade hans stil. Fick en liten pratstund med Oscar efter fighten, tydligen kan det vara två-tre matcher till på g innan årets slut. Men ingenting är klart än...

Patrick Bogere boxades på galans main event, som tyvärr också blev galans mismatch. Kändes inte som att ungraren ville vara där överhuvudtaget, men men. Bogere såg iaf ut att vara i bra form, rörde sig fint osv.
Citera
2012-09-05, 10:03
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Golovkin forsätter att imponera. Fullständigt krossade Proska. Vill verkligen se honom mot vinnaren Martinez vs Chavez Jr.

Ja det var en fin uppvisning ifrån kazaken. Väldigt disciplinerad boxning, vilket kanske inte är konstigt med tanke på hans lyckade amatörkarriär (OS-silver i Aten), och han straffade Proksa hårt så fort han öppnade sig. Grymt stark jabb och bra klipp i högern, man börjar förstå varför Sturm valde att ducka honom...
Citera
2012-09-05, 10:08
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Jag är bara övertaggad på Martinez-Chavez Jr...

Kan inte annat än hålla med i allt du skriver, det latinamerikanska "derbyt" är höstens hetaste, utan tvekan. Det händer mycket i mellanvikten just nu, börjar bli ett riktigt getingbo.
Citera
2012-09-06, 19:53
Medlem
Niders avatar
Utifrån ert kunnande, vilken match kommer bli mest värd/intressant att se nu till helgen, mellan..

Vitali Klitschko - Manuel Charr 2012-09-08

eller

Chad Dawson - Andre Ward 2012-09-08

Hade!
Citera
2012-09-06, 22:02
Medlem
bomayes avatar
en kommer bli ensidig jabb, jabb, jabb, boom höger.

den andra kommer bli ett taktiskt rävspel.

Ward/Dawson är en stor fight, Klitschko/Charr är som de flesta klitschkofights nuförtiden. En helt utmanövrerad motståndare.

Gissar att den ena går av stapeln vid 22-23 och den andre vid 4-5 på morgonen. Så det finns ju plats för bägge.
Citera
2012-09-07, 16:47
Medlem
tatans avatar
Tror själv att Matthysse vs Ajose Olusegun kommer bli helgens match.
Har inte sett något med Ajose men Matthysse är en av mina favoriter.
Kirkland vs Berto är något jag skulle vilja se vinnaren får en silver dumstrut.
Citera
2012-09-08, 13:30
Medlem
Jag hoppas verkligen vitalj nockar Charr och stänger hans stora käft... sen vill jag se Vitalj vs David haye...
Det vill vi nog allihopa se:-)
Citera
2012-09-08, 20:00
Medlem
Niders avatar
När fan börjar Klitschko/Charr fighten egentligen?

Det står kl 21 på NordicBet, kl 22 på Ladbrokes, och kl 23 på TV.nu

Vilken tid stämmer? Blir smått lack alltså..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in