2013-04-01, 11:17
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Fet KO av Golovkin, men jag är inte redo att hoppa på tåget än. Arthur Abraham såg också bra ut mot B-motstånd.

Golovkin mot Froch vore en kul match!
Citera
2013-04-01, 16:35
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospodin.Njet
Fet KO av Golovkin, men jag är inte redo att hoppa på tåget än. Arthur Abraham såg också bra ut mot B-motstånd.

Golovkin mot Froch vore en kul match!

Jo, hoppas verkligen vi får se Golovkin ta sig an en tuff utmaning härnäst. Han är definitivt redo för det. Jag är sjukt imponerad av hans tålmodiga stil, när han har sin motståndare skadad så svingar han aldrig allt vad han har - han tar det lugnt och väljer sina slag metodiskt, riktigt häftigt att se. Den här KO:n mot Ishida måste vara årets hittills? Eller har jag missat någon? Älskar hur han körde en left uppercut som fick Ishida att backa bakåt mot repen och sen en stenhård right hook när Ishida inte har något utrymme att backa längre.
Citera
2013-04-01, 18:16
Medlem
Libérées avatar
Förstår inte varför Golovkin matchas så fegt efter segrarna över Proksa och Rosado. Är Ishida ens den bäste japanske mellanviktaren? Angående fighten så visade "Triple G" som vanligt upp en härligt disciplinerad boxning: stabil defensiv och tålmodig offensiv. Ovanpå det så slår han ju så in i helvete hårt med... vilken mardröm att möta.
Citera
2013-04-01, 18:20
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Den här KO:n mot Ishida måste vara årets hittills? Eller har jag missat någon? .
Nä, det har du nog rätt i. Det är väl Thompson KO2 Price som teoretiskt skulle kunna utmana, men den är ju i ärlighetens namn rätt ful.
Citera
2013-04-01, 18:55
Medlem
blackfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Förstår inte varför Golovkin matchas så fegt efter segrarna över Proksa och Rosado. Är Ishida ens den bäste japanske mellanviktaren? Angående fighten så visade "Triple G" som vanligt upp en härligt disciplinerad boxning: stabil defensiv och tålmodig offensiv. Ovanpå det så slår han ju så in i helvete hårt med... vilken mardröm att möta.
Ingen vill ju möta honom.
Citera
2013-04-03, 02:51
Medlem
Godzilla3s avatar
Det bubblas om Golovkin-Macklin i Juni, ingenting bekräftat än men det här är en bra fight och Golovkins första riktiga utmaning i viktklassen.

Edit: Malignaggi-Broner och Mitchell-Banks II klara för 22:a juni. Broner bör inte underskatta Malignaggi, tror faktiskt Broner kan få sig en svår fight mot en boxare med bra fotarbete som Malignaggi.
Senast redigerad av Godzilla3 2013-04-03 kl. 03:06.
Citera
2013-04-03, 14:15
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Det bubblas om Golovkin-Macklin i Juni, ingenting bekräftat än men det här är en bra fight och Golovkins första riktiga utmaning i viktklassen.

Edit: Malignaggi-Broner och Mitchell-Banks II klara för 22:a juni. Broner bör inte underskatta Malignaggi, tror faktiskt Broner kan få sig en svår fight mot en boxare med bra fotarbete som Malignaggi.

Var det inte malignaggi som hade problem med kröken för ett tag sedan? Eller blandar jag ihop med mån annan? Det borde väl i sånt fall ha enorm negativ påverkan för en boxare.
Citera
2013-04-03, 14:22
Medlem
blackfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Var det inte malignaggi som hade problem med kröken för ett tag sedan? Eller blandar jag ihop med mån annan? Det borde väl i sånt fall ha enorm negativ påverkan för en boxare.
Pavlik
Citera
2013-04-03, 18:19
Medlem
Dubbelfels avatar
Man måste skratta...

Jag ramlade in på en MMA-fight på Youtube, och har man sett - är det inte Roger Pettersson som kommenterar. Det första jag hör honom säga är:
- Två brottare, då blir det inte mycket boxning (typ, "jag kan garantera att matchen går tiden ut...").
Fem minuter senare ligger ena snubben medvetslös med ögonvitorna i vädret.
Snett ute - igen.
Citera
2013-04-03, 19:00
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfel
Man måste skratta...

Jag ramlade in på en MMA-fight på Youtube, och har man sett - är det inte Roger Pettersson som kommenterar. Det första jag hör honom säga är:
- Två brottare, då blir det inte mycket boxning (typ, "jag kan garantera att matchen går tiden ut...").
Fem minuter senare ligger ena snubben medvetslös med ögonvitorna i vädret.
Snett ute - igen.
Meh du måste ju ge länken, vill också få mig ett skratt.
Citera
2013-04-03, 19:06
Medlem
Libérées avatar
Det verkar som att TV10 kommer att sända HELA Nordic Fight Night-galan ifrån Fredrikshamn. Man får väl anta att det är pga svensk-trion som ska boxas. Kul... för er som inte har biljetter, alltså. *fniss*
Senast redigerad av Libérée 2013-04-03 kl. 19:11.
Citera
2013-04-03, 19:10
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
Ingen vill ju möta honom.

Var inte han australiensaren, Geale, sugen på att möta Golovkin? Eller inbillar jag mig nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in