2010-09-12, 01:03
Medlem
AIFares avatar
Hittade senaste nytt om Ricky Hatton.

http://www.newsoftheworld.co.uk/news/963857/Ricky-Hatton-drugs-shame.html

Saker o ting verkar funka bra för honom och han är inte alls fet.
Citera
2010-09-12, 02:23
Medlem
AIFares avatar
Ännu mer Hatton.

http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2010/09/12/ricky-hatton-floored-with-one-punch-in-bar-fight-115875-22554414/
Citera
2010-09-12, 07:33
Medlem
Manjakiss avatar
Wow! Det gar fort utfor!!
Citera
2010-09-15, 21:05
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbajern
Varför är Roy Jones tragisk, för att han fortsätter att boxas trots att hans prime passerat?
Naturligtvis tycker jag att det e tragiskt att han inte inser det bästa för sig själv är att lägga handskarna på hyllan men han har väl inget annat att göra?
och folk vill väl se skiten.
Annars finns det absolut ingen anledning att kalla Roy Jones Jr tragisk då han är en av dom mest underhållande boxarna genom tiderna.
Citera
2010-09-15, 22:11
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Ännu mer Hatton.

http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2010/09/12/ricky-hatton-floored-with-one-punch-in-bar-fight-115875-22554414/

Status i grabb-gänget att kunna säga att man knockat Ricky Hatton med ett slag. Tråkigt att det verkar gå utför med honom...

Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Naturligtvis tycker jag att det e tragiskt att han inte inser det bästa för sig själv är att lägga handskarna på hyllan men han har väl inget annat att göra?
Annars finns det absolut ingen anledning att kalla Roy Jones Jr tragisk då han är en av dom mest underhållande boxarna genom tiderna.

Du kanske har rätt, jag menar dock bara att han troligtvis fortfarande brinner väldigt mycket för att tävla i proffsboxning på en så hög nivå han klarar av och då kan han ju lika gärna göra detta då det inte känns som att han har mycket att förlora. Ska man lägga av för gott med all värdighet i behåll bör man ju göra det när man är på topp, men den båten verkar ändå redan gått för längesen, i Roy Jones fall.
Citera
2010-09-15, 22:17
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Jag kan gå med om mycket med Jones, men detta är en mening jag inte kan hålla med om. Har du sett alla hans matcher mot totalt chanslösa killar som går rond efter rond då han vill undvika att gå på något slag och endast kör enstaka in hoppslag och sedan ut på säkert avstond direkt (detta framförallt i lätt tungvikt). Roy Jones "high lights" är bland det mest spektakulära som finns, men hans matcher var sällan det.

Mosley mot Mora i helgen. Jag tror Mora vinner så vida han inte måste tömma sig på allt som finns i hans smala kropp för att klara vikten (stor risk för just detta). Mosley är gammal och hans kropp klarar inte av 3 camps på så kort tid. Mora är en lång och svårboxad motståndare, något Shane har haft problem med (Forrest).
Så dålig som Mosley såg ut mot Floyd tycker jag han ska ta lite längre vila och överväga hans karriär.
Citera
2010-09-15, 22:44
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Jag kan gå med om mycket med Jones, men detta är en mening jag inte kan hålla med om. Har du sett alla hans matcher mot totalt chanslösa killar som går rond efter rond då han vill undvika att gå på något slag och endast kör enstaka in hoppslag och sedan ut på säkert avstond direkt (detta framförallt i lätt tungvikt). Roy Jones "high lights" är bland det mest spektakulära som finns, men hans matcher var sällan det.

Mosley mot Mora i helgen. Jag tror Mora vinner så vida han inte måste tömma sig på allt som finns i hans smala kropp för att klara vikten (stor risk för just detta). Mosley är gammal och hans kropp klarar inte av 3 camps på så kort tid. Mora är en lång och svårboxad motståndare, något Shane har haft problem med (Forrest).
Så dålig som Mosley såg ut mot Floyd tycker jag han ska ta lite längre vila och överväga hans karriär.

Jag tror på Mosley. Floyd är så jävla bra så han får vem som helst att se dålig ut. Tänk på vad Mosley gjorde med Margarito, det var inte så himla längesen
Citera
2010-09-16, 21:34
Medlem
tatans avatar
Citat:

Det mesta jag sett med Jones är just high lights,
Du har säkert rätt då jag har inte sett mycket mest dom senare matcherna.
Mosley vs Mora kommer bli under hållande undercardet e det ju inget fel på håller självklart på Mosley.
Saul Alvarez vs baldomir jag tror och hoppas Saul vinner.
Victor Ortiz vs Vivian Harris tror att Ortiz vinner.
Citera
2010-09-16, 21:48
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Det mesta jag sett med Jones är just high lights,
Du har säkert rätt då jag har inte sett mycket mest dom senare matcherna.
Mosley vs Mora kommer bli under hållande undercardet e det ju inget fel på håller självklart på Mosley.
Saul Alvarez vs baldomir jag tror och hoppas Saul vinner.
Victor Ortiz vs Vivian Harris tror att Ortiz vinner.
Det är faktiskt få som släpat sig igenom hela Jones karriär. Själv såg jag lite high lights med Jones och blev väldigt facinerad, så jag fixade hela hans karriär då jag verkligen ville älska honom, men hans matcher drog ut i det oändliga, och flera av hans motståndare var så utboxade att dom inte vågade slå ett slag. Trots det gick det ibland tiden ut eller drog ut till precis i slutet av matchen innan han gjorde slut på dom.

Såg att Saul är extremt hög favorit, tror Baldo gav 9x pengarna. Jag gillar Alvarez, men vet ifan om han är SÅ jävla bra.
Citera
2010-09-18, 02:49
Medlem
Manjakiss avatar
Nagon som tror att vi nagonsin far se Pacman-Gayweather? Eller kommer det inte bli av pga sopiga ursakter fran bada sidor? Fordjavligt om vi skulle missa en sadan supermatch!!
Skulle helst den i Manila, pa Areneta coluseum(Ali-Frazier) Men da skulle vall Gayweather kissa i byssan!
Citera
2010-09-18, 05:52
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Nagon som tror att vi nagonsin far se Pacman-Gayweather? Eller kommer det inte bli av pga sopiga ursakter fran bada sidor? Fordjavligt om vi skulle missa en sadan supermatch!!
Skulle helst den i Manila, pa Areneta coluseum(Ali-Frazier) Men da skulle vall Gayweather kissa i byssan!

Jag tror mer och mer på att den aldrig blir av. Det är så jävla frustrerande, som en fet symbol över allt som är fel inom boxningen idag, dom kommer fucka upp det.. Roger Mayweathers rättegång är uppskjuten tills nästa månad tror jag. Och Floyd blev nyligen anmäld för att ha spöat upp mamman till sina egna barn. Pacquiao tar steroider och vägrar gå med på ordentliga tester samtidigt som han kommer bli mer och mer upptagen med allt myglande och korrumperande han måste göra i Filippinska kongressen. Det blir bara skit och svikna förväntningar av alltihop.
Citera
2010-09-18, 12:35
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
Jag tror mer och mer på att den aldrig blir av. Det är så jävla frustrerande, som en fet symbol över allt som är fel inom boxningen idag, dom kommer fucka upp det.. Roger Mayweathers rättegång är uppskjuten tills nästa månad tror jag. Och Floyd blev nyligen anmäld för att ha spöat upp mamman till sina egna barn. Pacquiao tar steroider och vägrar gå med på ordentliga tester samtidigt som han kommer bli mer och mer upptagen med allt myglande och korrumperande han måste göra i Filippinska kongressen. Det blir bara skit och svikna förväntningar av alltihop.

Kongressen har i Filippinerna ar inget att oroa sig for da han i stort sett gor vad han, han ar fan nationalhelgon har!
Steoriderna vettefan om jag tror pa, men visst haller jag med om han borde testa sig! Aven om han skulle tagit steorider sa aar dt ju hur latt som helst att kringa testet genom att vara ren da.
Kanske ar jag lite partisk, men jag tycker det mer ar Gayweather som fuktar ur! Alla andra vagar ju mota Pacman utom han! Jag tror han vet att han formodligen blir knockad ratt fort, sa han ar mer radd om sitt flackfria record!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in