2010-09-18, 14:13
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Hittade senaste nytt om Ricky Hatton.

http://www.newsoftheworld.co.uk/news/963857/Ricky-Hatton-drugs-shame.html

Saker o ting verkar funka bra för honom och han är inte alls fet.

Vad är det med alla kändisar som tappat stinget? Varför ska så många börja ta droger och bete sig som idioter bara för att de har råd? Jag skulle också kunna dra i mig ladd hela dagarna men gör det inte för att jag vet att är så extremt dumt.

Om det inte är droger så är det något annat skit. Vissa går ned sig totalt och börjar med heroin, andra knullar småflickor och uppför sig riktigt svettiga pedofiler. Jag tycker inte det är tragiskt för det är deras eget val och om de vill vara så idiotiska så får de vara det, jag förstår bara inte varför.
Citera
2010-09-18, 20:52
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
Jag tror på Mosley. Floyd är så jävla bra så han får vem som helst att se dålig ut. Tänk på vad Mosley gjorde med Margarito, det var inte så himla längesen

Fast det här är Mosleys tredje camp på förhållandevis kort tid, plus att han faktiskt är ett år äldre. Margarito går framåt hela tiden och är lätt att träffa. Mora har bättre försvar än så. Dessutom en fördel i reach, längd och överlägset fotarbete sett till dagens Mosley.

Håller verkligen stenhårt på Sugar Shane, men tror tyvärr att Mora kommer få honom att se gammal ut.
Kommer absolut vara en jämn fight, men Mora hör egentligen inte hemma i de här sammanhangen. Tänk t.ex. vad Cotto skulle göra med Mora...

Håller absolut med dig gällande Mayweather dock.

PS. Jävligt tragiskt med Hatton! Dock är han precis som tidigare nämnt inte den första det går ut för, när handskarna läggs på hyllan... DS.
Citera
2010-09-18, 21:52
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinkigaKerstin
Fast det här är Mosleys tredje camp på förhållandevis kort tid, plus att han faktiskt är ett år äldre. Margarito går framåt hela tiden och är lätt att träffa. Mora har bättre försvar än så. Dessutom en fördel i reach, längd och överlägset fotarbete sett till dagens Mosley.

Håller verkligen stenhårt på Sugar Shane, men tror tyvärr att Mora kommer få honom att se gammal ut.
Kommer absolut vara en jämn fight, men Mora hör egentligen inte hemma i de här sammanhangen. Tänk t.ex. vad Cotto skulle göra med Mora...

Håller absolut med dig gällande Mayweather dock.

PS. Jävligt tragiskt med Hatton! Dock är han precis som tidigare nämnt inte den första det går ut för, när handskarna läggs på hyllan... DS.
Glöm inte bort att Mora faktiskt slog Forrest. Han är ingen dålig boxare. Precis som jag trodde skulle Mora inte klara vikten, jag tror allt handlar om hur mycket han led för att "inte" klara den.

Mayweather var en stor anledning till att Mosley såg så blek ut, men han var längt ifrån enda anledningen till det.
Citera
2010-09-18, 23:35
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Glöm inte bort att Mora faktiskt slog Forrest. Han är ingen dålig boxare. Precis som jag trodde skulle Mora inte klara vikten, jag tror allt handlar om hur mycket han led för att "inte" klara den.

Mayweather var en stor anledning till att Mosley såg så blek ut, men han var längt ifrån enda anledningen till det.

Håller med dig i vad du säger. Mora är inte kass, men jag tycker inte riktigt han är PPV material. Visst, är andra matcher som är nästan intressantare än huvudfighten, men tja... Mora känns inte riktigt som han hör hemma uppe i toppen av toppen så att säga.

Stilmässigt blir det svårt för Shane, men får väl se om Mora kommer påminna om De La Hoya mot Pacman (a.k.a. Dead man walking).
Citera
2010-09-19, 00:20
Medlem
Finns det nån stream till Mosley vs Mora?

Tror Mosley dödar mora
Citera
2010-09-19, 03:27
Medlem
bomayes avatar
Mosley kommer vara alldeles för mycket för Mora tror jag. För mycket power för snabb.

Mosley såg risig ut mot Mayweather men det beror dels på ringrost och också på Mayweathers stil. Mot Mora är det en helt annan match.
Senast redigerad av bomaye 2010-09-19 kl. 03:31.
Citera
2010-09-19, 03:47
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa
Vad är det med alla kändisar som tappat stinget? Varför ska så många börja ta droger och bete sig som idioter bara för att de har råd? Jag skulle också kunna dra i mig ladd hela dagarna men gör det inte för att jag vet att är så extremt dumt.

Om det inte är droger så är det något annat skit. Vissa går ned sig totalt och börjar med heroin, andra knullar småflickor och uppför sig riktigt svettiga pedofiler. Jag tycker inte det är tragiskt för det är deras eget val och om de vill vara så idiotiska så får de vara det, jag förstår bara inte varför.

En av anledningarna ar att elitidrottsman missar i stort satt alla fester och dyl under hela sin uppvaxt, pga traning! Sen nar karriaren ar slut och dom har "a shitload of money" och fortfarande ar relativt unga och inte langre har nagot att gora, sa verkar det vara djavligt latt att fastna i festen for dem!
Citera
2010-09-19, 03:54
Medlem
bomayes avatar
Hoppas på rödtotten nu. Baldomir är ju over the hill, men ändå relativt tufft test.
Citera
2010-09-19, 05:32
Medlem
bomayes avatar
Mosley ser ut som skit. Allt tar slut nångång.

Tror inte på att det är Moras stil som är problemet. Mosley borde helt enkelt lägga ner.

Mosley avslutar starkt, men 116-112? Nja. Jag hade det 115-113 Mora, möjligen 114-114.

Nåja, ingen av dem förtjänade att vinna. Mora skuttar runt och ser ut som en idiot och Mosley har nån spärr som gör att han inte krigar förrän slutet av fighten. Som en spärr från att slå meningsfulla slag.

Inte oväntat att Merchant får det att låta som att Mosley dominerat. Gubben är halv-senil, partisk och älskar Mosley. Vilket jag gör också visserligen, men han är ju slut.
Senast redigerad av bomaye 2010-09-19 kl. 05:56.
Citera
2010-09-19, 06:03
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomaye
Mosley ser ut som skit. Allt tar slut nångång.

Tror inte på att det är Moras stil som är problemet. Mosley borde helt enkelt lägga ner.

Mosley avslutar starkt, men 116-112? Nja. Jag hade det 115-113 Mora, möjligen 114-114.

Nåja, ingen av dem förtjänade att vinna. Mora skuttar runt och ser ut som en idiot och Mosley har nån spärr som gör att han inte krigar förrän slutet av fighten. Som en spärr från att slå meningsfulla slag.

Inte oväntat att Merchant får det att låta som att Mosley dominerat. Gubben är halv-senil, partisk och älskar Mosley. Vilket jag gör också visserligen, men han är ju slut.

Kolla fighten igen när du har nyktrat till..

Mora sprang ju hela tiden, Mosley jagade. Ska han stå och "kriga" ensam och slå luft eller? Kolla compubox-siffrorna så får du det svart på vitt, Mosley dominerade.
Citera
2010-09-19, 06:07
Medlem
bomayes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
Kolla fighten igen när du har nyktrat till..

Mora sprang ju hela tiden, Mosley jagade. Ska han stå och "kriga" ensam och slå luft eller? Kolla compubox-siffrorna så får du det svart på vitt, Mosley dominerade.
Mosley jagade ja. Men sedan slog han inte, och när han väl slår så är det med helt fel timing och river upp stora hål i luften.

Mosley ser hela tiden extremt spänd ut, nästan nervös och ängslig.

Man vinner inte matcher enbart på att pusha tempot. Med det tänket dominerade Froch mot Dirrell vilket uppenbarligen inte stämmer.
Citera
2010-09-19, 06:17
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomaye
Mosley jagade ja. Men sedan slog han inte, och när han väl slår så är det med helt fel timing och river upp stora hål i luften.

Mosley ser hela tiden extremt spänd ut, nästan nervös och ängslig.

Man vinner inte matcher enbart på att pusha tempot. Med det tänket dominerade Froch mot Dirrell vilket uppenbarligen inte stämmer.

Det har du rätt i, det räcker inte att pusha tempot för att vinna. Men connectar man överlägset fler slag än vad motståndaren gör + att man pushar tempot så bör det inte vara nåt snack om saken.

Som sagt, kolla compubox
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in