Vem har Cotto sparrat med i uppladdningen till Foremanfighten? Några rapporter från hans camp, ser han bra ut etc?
Tror han kan få väldeliga problem med Foremans storlek och stil, skulle inte bli jätteförvånad om Foreman stinkar upp hela Yankee Stadium och går därifrån med ett brett UD.
Jag väntar på ett officiellt uttalande från hela Mayweathers camp, han säger dumma grejer hela tiden när han ska vara spontan så det är säkrare att vänta på något officiellt.
Helt ur fråga är det inte att han lämnar sporten dock, han har som bekant gjort det förut.. Men med tanke på dom löjliga summor pengar han kan få för en fight med Pac så tror jag också att bägge sidor kommer göra en ny ordentlig ansträngning för att få till ett kontrakt.
Fight Camp känns genuinare än 24/7 tycker jag, ingen narrator och inga scripts som följs. Det gör showen mer intressant.
Tackar för att ni har använt spoilertaggar. Någon av er som har någon bra streamsida? boxing-core.com får inte upp matcherna förens ett par veckor efter matchen har skett och det är lite tråkigt att vänta.
Tackar för att ni har använt spoilertaggar. Någon av er som har någon bra streamsida? boxing-core.com får inte upp matcherna förens ett par veckor efter matchen har skett och det är lite tråkigt att vänta.