Läste också att frugan är misstänkt ,fan va sjukt......
Här hemma sörjs det fortfarande då min tjej e från Nicaragua ,managua.....där Alexis var en down to earth kille som tog sig tid till sina fans .....har många historier ,men nu e det bara att
Vic Darchinyan fölora mot king kong som jag faktiskt trodde ,såg inte fighten bara resultaten.....var fighten bra ,ensidig eller var det krig emellanåt ,lite Vic stil alltid underhållande
Vic Darchinyan fölora mot king kong som jag faktiskt trodde ,såg inte fighten bara resultaten.....var fighten bra ,ensidig eller var det krig emellanåt ,lite Vic stil alltid underhållande
Matchen var helt OK tuff och småful. Agbeko var dock hela tiden ett steg före och var den klart bättre boxaren. Vic hade svårt att riktigt komma in i matchen och såg ganska ofta lite förvirrad och desperat ut. Båda två fick in fina träffar emmellanåt men det blev aldrig den action-fight jag trodde det skulle bli. Hur som helst en helt klart välförtjänt seger för Agbeko. Två av domarna hade Agbeko som segrare med endast EN poäng (114-113). Kan inte riktigt hålla med om det.
Så kan det gå när man spöar upp sina brudar. En vacker dag ligger du i en blodpöl och undrar vad fan som hände.
Mja fast ni får vi nog avvakta och se vad som faktiskt har hänt. Enligt vittnen har han gett henne en knuff så hon föll omkull. Det är givetvis inte så skönt gjort, men tveksamt om det bör resultera i mord.
Payday! Ignoranta britter och lättlurade kommer spela på Haye så skulle inte förvåna mig om man får 1.5x pengarna på Klitschko. Wladimir har Haye en liten chans på, men Vitali med solid haka sprängd direkt ur en gruva? Knappast.