2016-07-23, 11:58
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Yepp, jag har inte spanat in Postol innan, men det jag kollade på igår, gillade jag. Så satte en peng på honom. Vi får se hur det går.

Han verkar ha en riktigt bra haka och grym kondis (utöver det ni andra redan påpekat), nöter ut motståndarna och vinner i längden. Här har Crawford nåt att bita i.
Citera
2016-07-23, 12:54
Medlem
challiss avatar
Blir nog en riktigt bra fight inatt! Jag tror fortfarande Crawford, men väldigt knappt. Var imponerad över hans förmåga att anpassa sig efter dem första ronderna mot Gamboa.
Citera
2016-07-23, 16:24
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Märkligt att Crawford är så pass stor favorit. På pappret ska det egentligen vara jämnare, kan bli intressant att se hur Crawford hanterar Postols längd och räckvidd. Ukrainaren är en skicklig boxare som har en bra jabb, bra aktivitet, låter händerna gå och utmärkt kondis. Tror ändå Crawford vinner förmodligen på poäng. Det som är mest imponerande med Crawford är att han är lite som Mayweather, duktig på att läsa av och listar ut sin motståndare, anpassar sig efter några ronder och vet sen precis vad han ska göra.
Citera
2016-07-23, 18:05
Medlem
bravehs avatar
Bra odds på Postol men jag vågar inte satsa på den här matchen.
Crawford slår hårdare, har slagit längre boxare förut, lyckas alltid anpassa sig och byta strategi.
Citera
2016-07-24, 00:12
Medlem
Är väl Bobs gubbar båda två antar jag.. Säger knapp, ev SD till förmån för Crawford. Returmatch på det..
Citera
2016-07-24, 10:16
Medlem
Underhållsvärde som ett ruttet torskhuvud... Hypad match som var ett fäktande i 36 min utan någon som helst spänning.. Tur man inte gick upp och förstörde nattsömnen .. Nästa helg blir bättre.. Eller kan inte bli sämre!
Go Frampton Go!
Citera
2016-07-24, 13:39
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Bara att lägga sig platt och erkänna att man var ute och cyklade om Postol ... Crawford är mannen i lätt welter.

Vem tycker ni han ska möta härnäst? Som alltid har Pacman nämnts.

Övriga tänkbara: Ricky Burns (håller WBA-titeln) har han redan utklassat. Eduard Trojanovskij (IBF-titeln) är nästan helt okänd för mig, har han nått att hämta och finns det pengar i den fighten?

Broner? Omar Figueroa? Rances Barthelemy?
Citera
2016-07-24, 14:27
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospodin.Njet
Bara att lägga sig platt och erkänna att man var ute och cyklade om Postol ... Crawford är mannen i lätt welter.

Vem tycker ni han ska möta härnäst? Som alltid har Pacman nämnts.

Övriga tänkbara: Ricky Burns (håller WBA-titeln) har han redan utklassat. Eduard Trojanovskij (IBF-titeln) är nästan helt okänd för mig, har han nått att hämta och finns det pengar i den fighten?

Broner? Omar Figueroa? Rances Barthelemy?

Förutmom bettingsidorna så var nog de flesta lite ute och cyklade. Crawford var favorit men tror inte särskilt många såg en så ensidig affär. Crawford lekte verkligen med Postol. Hans vill gärna möta Pac men inte i weltervikt. Han planerar att stanna kvar 140 Pounds klassen och det är där han vill möta Pac. Pac har inga problem att gå ner till 140 igen men frågan är om han är intresserad.
Citera
2016-07-25, 14:59
Medlem
Zedoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Underhållsvärde som ett ruttet torskhuvud... Hypad match som var ett fäktande i 36 min utan någon som helst spänning.. Tur man inte gick upp och förstörde nattsömnen .. Nästa helg blir bättre.. Eller kan inte bli sämre!
Go Frampton Go!

Längtar efter den matchen. det lär bli ett helt annat tempo i den. Ser LSC som en liten favorit men hoppas på Frampton.
Citera
2016-07-26, 09:55
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Hatten av till Crawford. Han inte bara vann över Postol, han gjorde det snyggt också. Imponerande!
Citera
2016-07-26, 23:32
Medlem
Full matad Boxnings lördag på Viaplay!!
Citera
2016-07-28, 06:21
Medlem
introvertos avatar
När skulle Jack och DeGale mötas, om jag nu fattat rätt om att de skulle det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in