Ojojoj vad nostalgisk man blir, saknar nog grundskoletiden mest

Iaf, i vår skola hade vi x antal tv skärmar upphängda runt om i skolan, det var en f-9 skola så vi hade lågstadie också. Det fanns tv skärmar i både hög och lågstadiet. Vad som kom upp på dem bestämdes av bildläraren genom en dator som var uselt gömd i ett skåp. När vi fick reda på detta så öppnade vi upp skåpet på nästa bildlektion när läraren inte märkte, och satte på nobrain.dk, med ljud på och allt. Passande för småbarn som går i förskolan
Öppnat upp tjejernas omklädningsrum efter idrotten (bara en dörr som skiljde oss åt)
Skrev recept till kladdkaka på ett fysikprov.
När läraren lämnade klassrummet ställde vi upp alla stolar och bänkar i mitten av klassrummet i en hög, reaktionen var inte så kul.
Kastat snöbollar inomhus, träffat fel personer (lärare)
Spelat fotboll i korridorerna, skulle träffa en kompis som var vänd med ryggen mot mig, jag drämmer till bollen allt vad jag kan, får en sneträff, träffar en tjej som sitter ner på golvet rakt i ansiktet
Stulit saker från hemkunskapen, äggat folk osv.
Terroriserat bibliotekarien (som var en sjuk bitterfitta) b.la genom att 4-5 grabbar sprider sig i bibblan och börjar göra apljud, hon rusar ut och börjar skrika. Hört att folk rusa in med brandsläckare och spreja ner hela biblioteket haha
Har så många minnen att jag inte ens orkar ta upp alla, återkommer senare