2012-04-04, 13:49
Medlem
symbicorts avatar
Hade en surströmmingsburk som hade gått ut för flera år sedan,den var riktigt svullen och såg ut att hålla på att sprängas.
Så jag gömde den inne på en toalett och hackade med en kniv i den. Och på en gång kom en enorm stank så jag sprang iväg och hade kväljningar av den brutala stanken.
Det slutade med att halva skolan fick sluta tidigare eftersom ingen kunde vara där utan att spy.

Blev aldrig fast för detta och lärarna sa ingenting om det heller,antagligen trodde dom att det var någon som hade skitit eller liknande.
Citera
2012-04-04, 14:57
Medlem
StockholmSouths avatar
Minns att det fanns en "menslåda" på tjejernas toalett i högstadiet, en kille i klassen fick för sig att smyga in dit och bajsa i lådan, bland det roligaste jag skådat
Citera
2012-04-04, 15:09
Medlem
Jag fick lärarna att gråta.
Citera
2012-04-04, 15:12
Medlem
guhrls avatar
En gång klottrade jag på en bänk xD
Citera
2012-04-04, 15:21
Medlem
C8H11Ns avatar
Det var när jag drog linor MDMA på toaletten och fick för mig att snacka med klassens enstörigaste nördigaste ögonpåfrestande fula djävul för att jag kände mig så empatiskt och tänkte att han kanske kände sig ensam. I efterhand känns det riktigt sjukt att jag gav honom mina dyrbara minuter.

Vi barrikerade även toalettdörren när en annan klasskompis var på toaletten. Med 2 stora bänkar och ett litet runt bord mellan dörren och en vägg blev det omöjligt för honom att komma ut. Efter en halvtimme var en lärare där och hjälpte honom. När kompisen kom ut var han så arg att han gick hem för dagen.

Gymnasietiden var rolig, nu när man tänker tillbaka. Slappaste tiden och nice att dricka bärs nere vid kajen utanför skolan under lektionstid.
Senast redigerad av C8H11N 2012-04-04 kl. 15:24.
Citera
2012-04-04, 15:31
Medlem
Ryskapostens avatar
I högstadiet snortade en kompis lössnus och spydde över hela bordet.
Citera
2012-04-04, 17:10
Medlem
Split-eds avatar
Minns en gång när jag hade mina gamla skor (hade köpt nya men dom hade blivit blöta så tog mina gamla som redan var ett år gamla typ..) på mig i skolan och var ute och gick i surt regn och vart varm om fötterna, sen kom in i klassrummet och sparkade av mig skorna, la upp fötterna på bänken.

Tog kanske 2 till 2.5 sekunder innan ALLA vände sig om och undrade vart den härliga odören kom från ^^
Citera
2012-04-04, 19:02
Medlem
billinge1992s avatar
Kan ta en av pappas saker han gjorde.

Han hade fått tag i en startpistol av avlossade den i klassrummet, slutade med att läraren dök under bordet och antagligen pissade ner sig. Han fick inte ha tyska längre

Det sjukaste jag gjort var att jag tyckte det var ganska intressant hur det skulle se ut med ett hål ut genom väggen i skolan. Så jag och en kompis tog ett bord och började banka in hörnet av bordet rakt in i väggen tills det var ett 1dm*1dm brett hål ungefär 1-2 dm rakt in i väggen.

Jag vet nu i efterhand att det var fruktansvärt korkat och omoget men det var jävligt kul då
Citera
2012-04-04, 19:46
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Kan ta en av pappas saker han gjorde.

Han hade fått tag i en startpistol av avlossade den i klassrummet, slutade med att läraren dök under bordet och antagligen pissade ner sig. Han fick inte ha tyska längre

Det sjukaste jag gjort var att jag tyckte det var ganska intressant hur det skulle se ut med ett hål ut genom väggen i skolan. Så jag och en kompis tog ett bord och började banka in hörnet av bordet rakt in i väggen tills det var ett 1dm*1dm brett hål ungefär 1-2 dm rakt in i väggen.

Jag vet nu i efterhand att det var fruktansvärt korkat och omoget men det var jävligt kul då
Garvade ihjäl när jag läste, tack för skrattet!
Citera
2012-04-04, 20:21
Medlem
rimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskaposten
Åh, vilka nostalgiminnen jag fick nu, det här är jätte offtopic, men vet du vad spelet din avatar är med i?

playstation 1 du vet
http://en.wikipedia.org/wiki/Oddworld:_Abe's_Oddysee
Citera
2012-04-04, 22:25
Medlem
Balonzos avatar
Grundskolan var jävligt rolig. Har ett minne som utmärker sig särskilt. Jag gick på en stor skola med lite över 1000 elever och vi hade bara en stor matsal så alla satt o käkade på samma plats. I min klass hade vi den sjukaste av alla nior, vi kan kalla honom för Jonas. Jonas hade sedan länge planerat in ett matkrig som skulle bryta ut mitt under lunchrasten när det var som flest människor i matsalen. Väldigt många var med på detta och vi lyckades att hålla informationen borta från alla golare så lärarna/nördarna hade ingen som helst aning om vad som skulle ske.

Dagen kom och killgänget i min klass hade ett helt bord i mitten utav matsalen, brevid oss satt våra antagonister i parallelklasserna som också visste om vad som skulle ske. Sammanlagt var vi kanske 70-80 personer redo för krig. Stämningen var spänd och testosteronen på de stissiga tonårspojkarna på var på topp. Det börjar med att någon kastar ett glas i marken så det blev tyst i matsalen, efter det skriker Jonas "MATKRIIIIIIIIG" och kastar hela sin talrik fylld med potatis och sås över på det andra bordet och kaoset var sedan igång. Tallrikar flög åt höger och vänster. Många söta flickor som var ovetandes fick sina fina kläder förstörda. Det hela var slut på kanske 2 minuter innan all personal verkligen gick bärsärk och stoppade oss, då sprang vi alla från platsen.
Citera
2012-04-04, 23:25
Medlem
petardylovers avatar
Var rätt lugn kille.
Men minns när jag gick på mellanstadiet så hade jag spelat gogos (hette det så?) mot en tjock kille i min klass, jag förlorade såklart. Men jag tog tillbaka det klasskompisen vann. Så väl inne i klassrummet så gjorde han något på mig så jag tog en penna å drämde rakt ner i handen på honom.

Läraren sade inte så mycket man hans mamma ringde hem.

Även detta på mellanstadiet, en kille som bråka alltid med mig så jag ett riktigt brottar grepp om hans hals så han höll på svimma. Usch hatar killen än idag.

Sen bar det åt högstadiet. Var även rätt lugn där. Men visst man hitta på ett å annat bus.
Satte kondomer på handtagen på klassrummen å andra småbus.

Men minns när jag av misstag, dock ej i klassrummet utan i korridoren, så låste jag å en kompis in en kille i ett skåp. Dum som jag var så kasta jag bort nyckeln. Så det blev ju ett jävla liv på rektorn kan jag lova er...

Sen blev det gymnasiet, man drog på rasterna å köpte öl, blev lite toppad ibland, pissade i kön till matsalen. Man gjorde hemmagjorda smällare så lärarna blev tokiga. Gymnasietiden var nog värst på dumheter.

Kan tillägga en rolig sak, en polare gav mig en onkel kånkel cdskiva så jag tog den med mig på mellanstadiet å satte i cdspelaren då sa läraren "den låten känner jag igen" sen börja ju snusket å hon blev lite lack på En.. hahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in