2010-08-01, 15:05
Bannlyst
dealat dödsdroger
Citera
2010-08-01, 15:54
Bannlyst
Kan säga att när jag gick i grundskolan hade vi en klass med 11 elever, 10killar 1tjej. Det brukade börja ganska lungt med någon penna som kastades, men senare när folk började bli irriterande så vare allt från stolar till ELEVER (Ja ni läste rätt) som flög igenom hela klassrummet. Saknar den klassen
Citera
2010-08-01, 17:17
Medlem
jA>s avatar
Visserligen inte jag som gjort men en gång var jag med om att tidernas största bajskorv låg utplacerad på min lärares kateder, den låg så fint att den måste blivit utbajsad på plats. Vem gör något sånt?

Utan tvekan det sjukaste jag varit med om i skolan.
Citera
2010-08-01, 17:21
Medlem
Mer eller mindre förstört en hel vägg. Kastat diverse hårda föremål rakt in i den tunna väggen
Citera
2010-08-01, 23:37
Medlem
becksterns avatar
vi monterade ett gem på fläkten i overheadapparaten så det skulle brumma kul...men fläkten stoppade snart och det började ryka som fan och vi fick utrymma klassrummet det blev föräldramöte men ingen erkände!
Citera
2010-08-02, 04:01
Medlem
C.A.Tls avatar
Slog ner en kille en gång på en lektion Roligaste var att flummkärringen vi hade till lärare knappt brydde sig efteråt och frågade inte ens hur den stackars pojken mådde.
Citera
2010-08-02, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beckstern
vi monterade ett gem på fläkten i overheadapparaten så det skulle brumma kul...men fläkten stoppade snart och det började ryka som fan och vi fick utrymma klassrummet det blev föräldramöte men ingen erkände!
until now
Citera
2010-08-02, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Ja fyfan vad dumma saker man har gjort.

När jag nu läser tråden och minns vad jag själv har gjort så är det inte utan att jag skäms grovt, jag säger inför aga i skolan igen.

Fy helvete vad deprimerad jag blir av det här.
Word.
Citera
2010-08-03, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twia
Jojo, Helsingborg -> Elinebergsskolan
Det är ju min gamla högstadieskola.
Citera
2010-08-03, 21:44
Medlem
Gymnasiet var en härlig tid!

Vårt program hade en helt egen korridor i ett av husen, bara vi var där och hade olika salar, egna hemklassrum, fasta platser osv..

Våra kontorsstolar var underbart bra att köra rally med i den långa korridoren! En sitter på, en knuffar och så kör man det i turneringen "Kontorsstolsrallyt 2007". Längst bort i korridoren hade två lärare sitt kontor vägg i vägg med vårat klassrum och en kille hann inte få stopp på stolen utan hans fot gjorde ett fint hål rakt in på lärarnas kontor och han knockade ut innehållet på ett hyllplan.
Självklart var det ju ingen som hade rejsat med stolarna, det hade bara hänt en liten olycka. Gamla, snälla och godtrogna som de båda gubbarna var så var det inget mer med det!

I trean fräschade jag och en polare upp en av våra två toaletter lite, alltså de två dassen som var längst ned i korridoren breve vårat klassrum.

En jävligt liten toa, vi ställde en trästol över toastolen (flott med träsits) och ställde in ett litet jävla bord som blockerade precis hela golvet. På bordet la vi en fysikbok och lite anteckningar.
Det var ganska kul att se städtanten bli märkbart irriterad, hämta vaktis och när dom kom tillbaka var toan tömd!

En annan gång skulle en annan klass från ett annat program låna vårt klassrum eftersom vi hade datorer, så då tog vi några av stolarna mitt i salen och sonika hängde upp dom i taket..

Sen fortsatte vi hela trean med att skriva ut serier och häfta ihop och hänga in på toaletterna, vi hängde in häften med utvikningsbrudar och häften med fräckisar. Alla plockades bort av städerskan. Då testade vi henne och hängde in ett häfte med visdomsord, även det försvann. Tråkmåns!

I ettan så pyntade vi julgranen, en klass med 20 killar och 4 tjejer... Skrev ut dom naknaste bilderna datorerna tillät, alltså var granen inte pyntad med kulor utan med tuttar och bikinibrudar. Vår kvinnlige feministiska mentor var inte så imponerad...

Wall of text men fan vad kul vi hade
Senast redigerad av puttelitooo 2010-08-03 kl. 21:48.
Citera
2010-08-03, 21:58
Medlem
Slängt in folk i giftiga taggbuskar. (Varför man nu har sådana vid en skola förstår jag inte.)
Stängt alla branddörrar genom att kortsluta dem.
Förstört en dörr.
Smugit ner och utforskat i skyddsrummen.

Och kastat snö och sådant inomhus förstås.
Citera
2010-08-03, 22:05
Medlem
Appropå källare/skyddrum!

I ett mörkt skyddsrum som används som förråd går det särskilt bra att hänga upp en ensam voodoo-docka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in