2009-05-17, 16:17
Medlem
slrslrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P1ller
Nu har jag en solklar vinnare i den här tråden - Miller. Smakar inte öl.. Pripps, falcon, sofiero m.fl. slår Miller med hästlängder! Kännde inte mycket smak förutom en äcklig bismak som jag får av alkoläsk med blåbärssmak eller liknande.. Klassas Miller verkligen som öl?

Vilken miller var det du drack då? Miller Genuine Draft, Miller highlife, Miller Chill eller Miller lite?
Citera
2009-05-17, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr
Vilken miller var det du drack då? Miller Genuine Draft, Miller highlife, Miller Chill eller Miller lite?
Det tänkte jag inte på.. EFter en google bild-sök har jag kommit fram till att det var nog Genuine Draft..
Citera
2009-05-17, 17:07
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolly_Stomper
Vilken öl tycker ni smakar sämst? Själv tycker jag Hansa 5.0 är äckligast, efter 3-4 öl så känns det som man skall spy efter varje klunk man tar av dem!

All så kallad öl från USA, jävla kanot öl! "...fucking close to water"
Citera
2009-05-17, 17:10
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P1ller
Nu har jag en solklar vinnare i den här tråden - Miller. Smakar inte öl.. Pripps, falcon, sofiero m.fl. slår Miller med hästlängder! Kännde inte mycket smak förutom en äcklig bismak som jag får av alkoläsk med blåbärssmak eller liknande.. Klassas Miller verkligen som öl?

HAHA! instämmer Miller smakar verkligen diskvatten och se ut som piss och hur vidare det är öl kan man ju verkligen fråga sig! eww
Citera
2009-05-17, 17:11
Medlem
prewes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen

Ehm, nej? Prova något från t.ex Samuel Adams eller Left Hand och försök igen.
Citera
2009-05-17, 17:13
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:

Du gör det typiska nybörjarmisstaget. Européer gillar som bekant att hata USA, så även i ölväg. Det finns otroligt god öl om man bortser från den mest sålda. Tänk på att Carlings är Englands populäraste öl, det är ingen höjdare.
Citera
2009-05-17, 17:19
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prewe
Ehm, nej? Prova något från t.ex Samuel Adams eller Left Hand och försök igen.

Sam Adams är vad jänkarna kallar ale jag kallar det skit och du kan inte vara riktigt klok om du verkligen tycker om det
Citera
2009-05-17, 17:24
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Du gör det typiska nybörjarmisstaget. Européer gillar som bekant att hata USA, så även i ölväg. Det finns otroligt god öl om man bortser från den mest sålda. Tänk på att Carlings är Englands populäraste öl, det är ingen höjdare.

"nybörjarmisstag"? jasså det var intressant, jag vet vad jag gillar och inte gillar, ganska enkelt och sen om du tycker att det är att hata, kul för dig.

Carlings verkligen ingen höjdare, det ända som var bra med den var att man inte fick den "mättnads känslan" av skummet.
Citera
2009-05-17, 18:05
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Sam Adams är vad jänkarna kallar ale jag kallar det skit och du kan inte vara riktigt klok om du verkligen tycker om det
Det är inte alla Samuel Adams som är ale. De har ljus lager, mörk lager, ale, porter och stout och i princip samtliga andra öltyper i sortimentet.
Citera
2009-05-17, 18:32
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Det är inte alla Samuel Adams som är ale. De har ljus lager, mörk lager, ale, porter och stout och i princip samtliga andra öltyper i sortimentet.

Faktum kvarstår, det smakar fortfarande skit

annars är Tyskland en bra öl-bryggar nation
Citera
2009-05-17, 18:34
Medlem
Staropramen är nog äckligast. Tjeckisk öl är generellt jävligt vidrigt.
Citera
2009-05-17, 19:58
Medlem
Bolages avatar
Citat:
Faktum kvarstår, det smakar fortfarande skit
Får man fråga varför du har smakat dig igenom hela Samuel Adams sortiment om du ändå tycker illa om alla deras öl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in