2011-07-28, 21:20
Medlem
Jag undviker dansk öl, likt deras ostar så har aldrig stött på en dansk öl jag finner god över huvud taget.
Citera
2011-07-28, 21:28
Avslutad
Lindemans Kriek och Harboe Pilsner är odrickbara. Inte ens en fullfjädrad alkoholist skulle överleva på detta skit.
Citera
2011-07-28, 21:30
Medlem
galen_indies avatar
Carlsberg Sort Guld, det flytande helvetet ..

- galen_indie
Citera
2011-07-28, 22:51
Medlem
Disco-Mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Jag undviker dansk öl, likt deras ostar så har aldrig stött på en dansk öl jag finner god över huvud taget.

Har du smakat Mikkeller Jackie brown ??
Citera
2011-07-28, 22:55
Medlem
ragingcows avatar
öl som jag verkligen inte ens dricker om jag så skulle få betalt för det är stockholms biran,pistones,harboe,björnebrygg.
Citera
2011-07-28, 23:00
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
öl som jag verkligen inte ens dricker om jag så skulle få betalt för det är stockholms biran,pistones,harboe,björnebrygg.

Håller med om Björnebrygg och Harboe. Smakar björn och hare Men alla tycker olika.
Tycker personligen mörk öl smakar sämst
Citera
2011-07-28, 23:00
Medlem
Valieroths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stickman17
I Finland ska ni ha som tumregel att inte köpa öl som börjar på K (Koff, Karhu, Karjala ) Ty dessa smakar piss. Piss-ljumma som iskalla.

Jag håller med många andra i tråden om att Karhu faktist är bra.

Den absolut värsta biran jag druckit är fan den där sommarsmörjan de kallar "Pistonhead" fyfaan.

Sen är ju LIDL-öl skit. Men men, antar att vi diskuterar starkbärs.

//V.
Citera
2011-07-28, 23:14
Medlem
Oxygeens avatar
[quote=...Harboe Pilsner är odrickbara. Inte ens en fullfjädrad alkoholist skulle överleva på detta skit.[/QUOTE]

När man pratar om trollen. Drack skiten idag, visserligen något ljummen tyvärr men fysatan vilken underlig eftersmak. Satt kvar säkert en halvtimme och det var då ingen glad eftersmak heller...
Citera
2011-08-05, 00:50
Medlem
enhetshanterarens avatar
Miller är fan inte så gott kom jag på..
Citera
2011-08-05, 11:32
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valieroth
Jag håller med många andra i tråden om att Karhu faktist är bra.

Den absolut värsta biran jag druckit är fan den där sommarsmörjan de kallar "Pistonhead" fyfaan.

Sen är ju LIDL-öl skit. Men men, antar att vi diskuterar starkbärs.

//V.

Det finns ju olika Pistonhead. Vilken syftar du på? Själv har jag svalkat strupen med ett antal Cruisin Summer Lager under sommaren. Helt ok för priset och dessutom tycker jag det är praktiskt med 33r på burk.
Citera
2011-08-06, 18:33
Medlem
nero1s avatar
Carlsberg Sort Guld. Detta öl var riktigt populärt i smuggelskretsarna för ca 10 år sedan, men fy satan vilket vidrigt fyllepiss öl.

Fick förra veckan syn på Harboe Pilsner 5.0% på bolaget för endast 10kr 50cl burk. Jag fattade ganska omgående varför ölen endast kostade 10kr. Något mer spritigt i smaken har jag aldrig upplevt. Dom på Harboe borde fan i mej ha en medalj för att dom lyckats göra en 5% öl så spritig. Den smakade lika illa som en Sofiero 7.5....
Citera
2011-08-11, 20:52
Medlem
Valieroths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayravioli
Det finns ju olika Pistonhead. Vilken syftar du på? Själv har jag svalkat strupen med ett antal Cruisin Summer Lager under sommaren. Helt ok för priset och dessutom tycker jag det är praktiskt med 33r på burk.

Precis den jag menar. Kul att någon gillar den då.. helt galet, no offence
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in