Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-04-20, 11:55
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Är helt fel att kalla publikens hjälp för en livlina då oftast publiken är helt jävla korkad och inte många kan svaret.

Hade varit bättre att säga att bara dom som är säkra på svaret får svara i publiken.

På Bengt Magnussons tid sa han väl alltid just det, att de som kände sig säkra enbart skulle svara. Sen insåg väl tv4 att de förlorade pengar på att göra en livlina relativt säker till hjälp eller nåt. Numera är publiken allt som oftast meningslös.

Skulle inte förvåna mig om tv4 har ett system så att "alla" måste trycka. Men skulle ju vara kul om nån tävlande uppmanade till att alla säkra bara får trycka eller ber de osäkra trycka på ett alt det verkligen inte kan vara, typ A (om nu ett sådant finns) om nu alla måste ge ett svar i publiken.
Senast redigerad av wonderland 2013-04-20 kl. 12:02.
Citera
2013-04-20, 12:00
Medlem
r_o_ns avatar
Vem vet mest spelar in hela veckan på måndag och tisdag. De som inte just tävlar är då publik
När det där med Magnus Härenstam visades så spelades alla avsnitt in helgen före.
Postkodsmiljonären kör allt under samma dag. Man fick ha med sig byten på tröja och liknande
Smartare än en femteklassare spelade in ett avsnitt/dag, vardagar, tills de har fyllt kvoten för säsongen
Citera
2013-04-20, 19:40
Moderator
Dr Kings avatar
Åsa som tävlade idag var en riktigt het Milf. Rickard verkade bli lite tänd på henne när han började ge henne komplimanger för håret när hon pratade om vilket schampo hon använde. Lite tryckt stämning blev det då i och med att hennes man satt i publiken.
Citera
2013-04-27, 19:49
Medlem
mbois avatar
Vad är det här för dynga som går idag? Inga frågor utan bara massa värdelösa uppträdande och smörande.
Citera
2013-04-27, 20:59
Medlem
rex144s avatar
vem av er tror att Rickard Sjöberg aldrig sugit en kuk?

kass program, inga frågor, bara en massa bönder i Höör,
kul att se deras avundsjuka nyllen , hehe
Citera
2013-04-28, 21:17
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi
Vad är det här för dynga som går idag? Inga frågor utan bara massa värdelösa uppträdande och smörande.

Grannyra, de delar bara ut lottvinster. Var bara att zappa bort direkt, är ju frågemomentet man vill åt.
Citera
2013-05-03, 19:57
Medlem
mbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Grannyra, de delar bara ut lottvinster. Var bara att zappa bort direkt, är ju frågemomentet man vill åt.
Oja, det är lätt frågorna som är det roliga i det hela. Och nu när dom delade ut sina vinster vann äntligen en "rätt" person, en hyfsat ung snubbe och ingen gammal kärring. Han vann förövrigt en mille plus en fin kärra. Vad ska Gun-Britt 79 en sprillans ny bil till egentligen?
Citera
2013-05-03, 22:49
Medlem
Kvällens program måste vara det värsta jag sett. Det faktum att det inte var någon grannyra gör det till och med värre än dessa.

Dryg fitta till dalmas som ödslar tid, spelar smart, använder livlinor som en idiot. Jag sörjer att publiken inte stjälpte honom efter att han förolämpat dem på premissen att JAS-incidenten skulle ha inträffat på 70-talet...

Varför ska man skämta om att välja fem livlinor när man inte ens tar fyra!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Citera
2013-05-04, 20:41
Medlem
VanDeKamps avatar
Sa han i kvällens program att Bob Dylan var död 1982 eller hörde jag fel på sista frågan?
Citera
2013-05-04, 20:45
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Sa han i kvällens program att Bob Dylan var död 1982 eller hörde jag fel på sista frågan?

Han sa att Bob Marley och John Lennon var döda 1982 och att det inte lät som Bob Dylan och att det därför måste vara Michael Jackson.
Citera
2013-05-04, 20:47
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Han sa att Bob Marley och John Lennon var döda 1982 och att det inte lät som Bob Dylan och att det därför måste vara Michael Jackson.

Okej, då hörde jag alltså fel! Det var ju skönt
Citera
2013-05-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HardCoar
Kvällens program måste vara det värsta jag sett. Det faktum att det inte var någon grannyra gör det till och med värre än dessa.

Dryg fitta till dalmas som ödslar tid, spelar smart, använder livlinor som en idiot. Jag sörjer att publiken inte stjälpte honom efter att han förolämpat dem på premissen att JAS-incidenten skulle ha inträffat på 70-talet...

Varför ska man skämta om att välja fem livlinor när man inte ens tar fyra!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Han imponerade betydligt mer idag, även om han mest verkade gissa enligt sina egna "resonemang". Nobelfrågan tyckte jag själv var fruktansvärt svår. I synnerhet eftersom de enda jag överhuvudtaget kunde något om är Dalén och Arrhenius. Sedan kunde jag inte OS-frågan heller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in