Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-16, 10:46
  #1609
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Som jag fattade det så var det dom två programmen som han själv deltog i

Ja, så är det. Dessa två lär han ändå titta på eftersom det inte var direktsänt.

Från en chatt med programledaren:

Citat:
Tess: Du är stilig måste fråga hur lång du är? Och är postkodsmiljonären direktsänt? Ha en härlig söndag Rickard!
Rickard Sjöberg: Tack Tess! Jag är 199 cm. Postkoden är inte direkt. Härlig söndag på dig också!
Citera
2016-05-16, 16:27
  #1610
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ingen i närheten så trevlig på ett okonstlat sätt.

Tyckte mest han verkade vara vimsig och snurrig.
Citera
2016-05-16, 19:56
  #1611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tyckte mest han verkade vara vimsig och snurrig.
Tycker du? Det tycker jag inte man kan säga. Lite nervös och tagen av stundens allvar möjligtvis.
Citera
2016-05-20, 19:39
  #1612
Medlem
Har hon inte fått väldigt lätta frågor så här långt?
Citera
2016-05-20, 19:45
  #1613
Medlem
Glidarmannens avatar
Hon är en livlinebrännare och kommer pga det inte gå längre än 1-2 snäpp över 100 000, var mer eller mindre säker på att han kom från Argentina och ändå bränner hon en av de bästa livlinorna.
Citera
2016-05-20, 19:50
  #1614
Medlem
Glidarmannens avatar
Herregud! Först 50/50 och sen leda in publiken på Pirinen som ändå svarar Berg.
Citera
2016-05-20, 19:50
  #1615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glidarmannen
Hon är en livlinebrännare och kommer pga det inte gå längre än 1-2 snäpp över 100 000, var mer eller mindre säker på att han kom från Argentina och ändå bränner hon en av de bästa livlinorna.
Nu bränner hon 2 livlinor på frågan om Socker-Conny också. Med dom alternativen är det ju en räkmacka.
Citera
2016-05-20, 19:53
  #1616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glidarmannen
Herregud! Först 50/50 och sen leda in publiken på Pirinen som ändå svarar Berg.
Att publiken inte känner till Socker_conny är väl inget konstigt i sig, men att dom inte visste att Jocke Berg är sångare i Kent är ju helt jävla sjukt.
Citera
2016-05-20, 19:59
  #1617
Medlem
Glidarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu bränner hon 2 livlinor på frågan om Socker-Conny också. Med dom alternativen är det ju en räkmacka.

Japp! Märkligt lätta alternativ på den frågan, Jocke Berg? ja okey då kanske men Jocke Thåström!
Såna alternativ brukar ju vara nere på 20 000 kr.

Hursomhelst var inbördeskrigsfrågan svår i förhållande till andra omgångar.
Citera
2016-05-20, 20:00
  #1618
Medlem
En fråga angående publiken, går det att be de i publiken som inte vet vilket att bara rösta på t.ex Thåström i det här fallet så att deras röst inte kan påverka?
Citera
2016-05-20, 20:01
  #1619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glidarmannen
Märkligt lätta alternativ på den frågan, Jocke Berg? ja okey då kanske men Jocke Thåström!
Såna alternativ brukar ju vara nere på 20 000 kr.

Hursomhelst var inbördeskrigsfrågan svår i förhållande till andra omgångar.
Tycker det var klent av henne att hon ens behövde 2 livlinor på den frågan. Men visst det är ju lättare i soffan förstås.

Ja sista frågan hade jag inte en suck på. Den hade på sin höjd kunnat vara miljonfrågan. Men sen är ju inte historia mitt ämne heller.
Citera
2016-05-20, 20:04
  #1620
Medlem
Glidarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
En fråga angående publiken, går det att be de i publiken som inte vet vilket att bara rösta på t.ex Thåström i det här fallet så att deras röst inte kan påverka?

Jag tror inte det. För länge sen har det påståtts i denna tråd att publiken "måste" rösta (läs: instruerade att trycka på nåt alternativ hursom). Vilket brukar visa sig när livlinan används på riktigt höga nivåer. "Vem var Gustav den IIIs hovsekreterare? A. Hans Finkelscnabel B. Frans Fjollenros C. Janus Kasparius D. Jan Guillou." Då smackar de flesta in det dom känner igen, dvs D Jan Guillou
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback