Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-05-15, 17:10
Medlem
Glidarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du visste ju på förväg att den skulle komma för det hade man omöjligen kunnat gissa på förhand även om alla frågor hade med siffran 9 att göra.

Löjligt lätt fråga som han hoppade av på för övrigt (vem som var president i Sovjet vid Tjernobylolyckan).

Nej jag visste inte, men man kan ju gissa.
Citera
2016-05-15, 20:08
Medlem
Citat:
Du visste ju på förväg att den skulle komma för det hade man omöjligen kunnat gissa på förhand även om alla frågor hade med siffran 9 att göra.

Löjligt lätt fråga som han hoppade av på för övrigt (vem som var president i Sovjet vid Tjernobylolyckan).

Japp, helt sjukt att ha den frågan på en sådan hör penganivå, platsar ju för fan som en uppvärmningsfråga upp till 10000 kr!
Citera
2016-05-15, 21:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Japp, helt sjukt att ha den frågan på en sådan hör penganivå, platsar ju för fan som en uppvärmningsfråga upp till 10000 kr!

Och så Dolly Parton-frågan på 75.000 kr-nivån. Känns som han fick ovanligt lätta frågor då produktionen ville belöna honom för 11 års troget tittande.
Citera
2016-05-15, 21:36
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Och så Dolly Parton-frågan på 75.000 kr-nivån. Känns som han fick ovanligt lätta frågor då produktionen ville belöna honom för 11 års troget tittande.
Personligen tycker jag att det brukar vara ganska lätta frågor, speciellt om man jämför med när Vem vill bli miljonär gick på tv.
Citera
2016-05-15, 22:33
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Vilket var ett helt korrekt beslut. Han skulle belönas både för det trogna tittandet och för att han var trevlig på ett gemytligt sätt.
Citera
2016-05-16, 06:12
Medlem
Nu tror jag visserligen inte han fick lättare frågor för att han sett alla program i 11 år, varför skulle han få det? Tycker han var mycket sympatisk och en otroligt go gubbe. Han var väl inte så bra jag trodde han skulle vara men bara för att man följt programmet så länge så kan man ju omöjligt allt för det. Tycker folk är lite hårda här. Vi snackar trots allt om en snubbe som sett samtliga avsnitt sedan start.
Citera
2016-05-16, 06:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vilket var ett helt korrekt beslut. Han skulle belönas både för det trogna tittandet och för att han var trevlig på ett gemytligt sätt.

Finns många andra som har varit trevliga som inte fått i närheten så lätta frågor. Ser inget som helst skäl till att han skulle särbehandlas.
Citera
2016-05-16, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu tror jag visserligen inte han fick lättare frågor för att han sett alla program i 11 år, varför skulle han få det? Tycker han var mycket sympatisk och en otroligt go gubbe. Han var väl inte så bra jag trodde han skulle vara men bara för att man följt programmet så länge så kan man ju omöjligt allt för det. Tycker folk är lite hårda här. Vi snackar trots allt om en snubbe som sett samtliga avsnitt sedan start.

Han har faktiskt missat två avsnitt
Citera
2016-05-16, 06:20
Medlem
Citat:
Han har faktiskt missat två avsnitt
För att han tävlade själv ja Han har säkert sett sitt program i efterhand fattar du väl?
Citera
2016-05-16, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
För att han tävlade själv ja Han har säkert sett sitt program i efterhand fattar du väl?

Nej, dom sade i programmet att han har missat två avsnitt sedan innan
Citera
2016-05-16, 08:03
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Finns många andra som har varit trevliga som inte fått i närheten så lätta frågor. Ser inget som helst skäl till att han skulle särbehandlas.

Ingen i närheten så trevlig på ett okonstlat sätt.
Citera
2016-05-16, 08:04
Medlem
Citat:
Nej, dom sade i programmet att han har missat två avsnitt sedan innan
Som jag fattade det så var det dom två programmen som han själv deltog i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto