Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Vaddå "Jag vet inte". Jag skrev ju hur det var.
L:et är loggan numera men symbolen är blomman (även om den ibland hänvisas till som alternativ logga).
Det är ändå en konstig/svår fråga att ställa under en period där fokus
riktas mot loggan istället för blommor & binära tal, jag blev därför uppmärk-sam-hets-störd och fick för mig att SD var svaret.
Jag skulle kunna fnissa idag över att jag därför hade åkt ur tävlingen där ifall det varit jag, och jag satt och gestikulerade och vråla om hur jävla korkad han var i sitt resonemang att det kunde vara L
Och att jag minsann hade svarat SD på 2 sekunder och dessutom hoppat över kutymen att krystat småprata igenom alla alternativet inför Rickard för att intyga att man har en överflödigt hjärna med tanke på att människan bara behöv utnyttja 36 % av dess kapacitet...så med mig i kylslagna stolen vore att bevittna ett tidseffektivt *klapp klapp klapp* inte någon som just ramlat ur hängmattan en het sommar
Först efter att jag såg det rätta svaret kunde jag börja gnolandes hävda
"Jag tar blåsippans väg"
jag har därför minnesförlust igen! inuti denna inläggsruta och det är ert fel faktiskt i volymen på
ert prat som gör att jag fortfarande int! får ihop ett matchande klassificerings par, Folkpartiets blomma kan lika gärna vara en krokus just nu fram tills jag återkollar upp det
(Edit sagt & gjort) Det ska inte vara en fridlyst företeelse i hur en blåklints existens kan överhoppas om att fortfarande finnas till efter att ha helt uppslukats av en krusad blåsippa, fan ta Carl Fån Linnes taxeringskalender hävdar Pyret
Det vore alltså betydligt skojigare om det här programmet ställde subjektiva frågor
anpassade efter min associations-störning där den tävlande också får ge subjektiva svar
Vad liknar folkpartiets logga? (jag vet att Drömkåken var före mig dock) också
får man alternativen,
A - En exilpenis
B - En blomma
C - Liberalernas
D - Ett desperat sökande efter en partisjäl
F - Jag frågar publiken
osv