Det positiva med detta oavsett hur långt han går är att nu kanske äntligen folks fördomar om Samhall läggs ner. För mig som arbetar där sticker det i ögonen av dessa fördomar. Men visst jag hade väntat mig mer av honom det erkänner jag.
Jag vet inte vilka fördomar du har om Samhall men de fördomar som de flesta har om Samhall tror jag snarare stärktes av att se honom. Han var inte den skarpaste kniven i lådan och hade en kroppshydda som skvallrade om att han tillbringade huvuddelen av sin lediga tid i TV-soffan ätandes skräpmat.
Jag vet inte vilka fördomar du har om Samhall men de fördomar som de flesta har om Samhall tror jag snarare stärktes av att se honom. Han var inte den skarpaste kniven i lådan och hade en kroppshydda som skvallrade om att han tillbringade huvuddelen av sin lediga tid i TV-soffan ätandes skräpmat.
Varför skulle JAG ha fördomar om samhall när jag jobbar där? Vad är det med dig? Du får väl ha vilka fördomar du vill men folk på Samhall är varken sämre allmänbildade eller korkade än andra vare du vill eller inte. Jag vidhåller att det finns mycket han kan om annat än sport.
Varför måste program visa när de är på hembesök och dessa torgmöten. Jävla skit. Frågestunden kan ju vara lite underhållande.
Men alla borde bojkotta skiten tills tramset är borta. Och sedan borde det där jävla ockerlotteriet förbjudas. Hur fan kan folk köpa en lott där man tar en 70% avgift. Rena rama rånet.
Han verkade ha så kass kondis att han blev andfådd bara av att prata.
Visst, men han är i alla fall en genomtrevlig människa och jag gläds med att han i alla fall fick med sig 150'. Altruistiska människor ska få framgång.
Varför detta agg mot gubben? Han har sett samtliga avsnitt sedan start. Bara en sån sak är väl värt att notera? Ingen människa i hela världen kan allt.
jämför denna lotteri med de tyska SKL och NKL lotterier, där vinner folk hela tiden pengar, lotteriet pågår 6 månader och man har vinstgaranti med över 90% , man köper andelar, 1 andel = 100%
men man kan även köpa 1/8 andel vilket ger mindre kostnad för lottköpet,
Postkodlotteriet delar ut en massa pengar till olika föreningar, deras marknadsföringskostnader är enorma + höga löner , Rikard Sjöberg tjänar väl 3-4 miljoner + bonusar + en massa anställda och styrelsearvoden + VD,
de som köper lotter betalar för showen "vem vill bli miljonär?" det kan ses som ett slags tv-abonnemang