Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Drama.
Fy satan vilka pantade fjortisar det var med idag
Och de svarar Karlskrona
Och inte på tal om deras lärare (?) eller vad tusan det var. De chansade på Örebro?!? 50 bast, kom igen...
Absolut. Detta var ett lågvattenmärke utan dess like. Med tanke på att den första stad som är större norrut längs E6:an från Halmstad är Göteborg(ca 14 mil) och den första stad söderut som är större är Helsingborg(8mil) borde man på något sätt ha kommit på att Helsingborg borde ha varit ett av huvudalternativen. Eftersom jag har några lokalpolitiker från Halmstad på min FB har jag skrivit ett långt inlägg om att de båda lärarna borde granskas och att en översyn bör göras av samtliga skolor i Halmstad kommun. Detta var så pinsamt så det finns inte....
Det enda som går att säga till tjejernas försvar är väl att den ena tjejen, hon som trodde på att Assange var skapare av Wikileaks, också nämnde att hon trodde att Karlskrona låg i Blekinge men upenbart var det den andra tjejen som bestämde hela tiden.
Men...går man samhällsinriktning eller är lärare där bör man faktiskt ha lite bättre koll på svensk geografi.