2011-04-11, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
Hon antar det antagligen eftersom Nicklas även skrivit: dragit mig i sängen hela morgonen i mitt eget hem och sen skrivit som svar till någon annan ska få dig dungfull och lämpa av dig i rosengård

Tack. Ursäkta att jag inte skrev det själv men har tyvärr inte orkat sitta vid datorn
Niklas fejsbukk är en bra källa när det kommer till bernyskvaller.
Men jag undrar ja, om han är ren, hur går det då för berny?
Citera
2011-04-11, 19:04
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Tack. Ursäkta att jag inte skrev det själv men har tyvärr inte orkat sitta vid datorn
Niklas fejsbukk är en bra källa när det kommer till bernyskvaller.
Men jag undrar ja, om han är ren, hur går det då för berny?

Har svårt att tänka mig att Niklas har självdisciplin nog att hålla sig ren om Berny sitter jämte i soffan och skjuter... Så förmodligen är hon också ren just nu.
Citera
2011-04-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
Hon antar det antagligen eftersom Nicklas även skrivit: dragit mig i sängen hela morgonen i mitt eget hem och sen skrivit som svar till någon annan ska få dig dungfull och lämpa av dig i rosengård

Berny är ju skriven i Malmö också så verkar ju rätt troligt. (ratsit iaf)
Citera
2011-04-12, 12:17
Medlem
shws avatar
Malmo ar nog den varsta staden att flytta till om man vill komma bort fran droger...
Citera
2011-04-12, 23:46
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Malmo ar nog den varsta staden att flytta till om man vill komma bort fran droger...

Skabbigt område i Malmö hon har flyttat till också, gott om sådant där.

Ja, då räknar vi ner till hon har demolerat denna lägenheten också.
Citera
2011-04-13, 19:20
Medlem
Oj. Tydligen ska hon bo i närheten av mig. Håller ögonen öppna dårå!
Citera
2011-04-14, 00:16
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbieBr0tal
så ja: Jonas kan anses som våldsam för "normala" människor, men om alla är med på det som händer i sovrummet, är det ingen misshandel. Jag är själv en BDSM människa och det är verkligen inte slag, misshandel osv (of topic i know) för jag njuter ju av det, likaså min partner..

så ja, det var det jag ville säga om jonas..

Inget ont om BDSM-folk i allmänhet, men har någon BDSM-sex med sin före detta psykpatient så är det snällaste man kan säga att personen har kasst omdöme.
Citera
2011-04-14, 01:12
Medlem
Jag bodde granne med henne ett tag. På den tiden, var väl ett par år sedan, så tyckte jag väl att hon verkade ganska normal. Pratade några gånger med henne och han den långhårige killen som hon var ihop med då (vad jag förstått hennes tidigare skötare). Han verkade väldigt trevlig.

Vet att hon sa att hon skrivit en bok och vad den hette och att hon höll på med sin andra bok. Hon var ute på en del promotions under den tiden också.
Citera
2011-04-20, 01:28
Medlem
MalloryKnoxs avatar
Är Berny medlem på Helgon? Isf, vad heter hon där?
Samma fråga gäller Amelia
Citera
2011-04-20, 02:46
Medlem
Dr0sters avatar
Malmö känns inte som bästa staden ifall man vill hålla sig ren ifrån droger.
Citera
2011-04-20, 10:48
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalloryKnox
Är Berny medlem på Helgon? Isf, vad heter hon där?
Samma fråga gäller Amelia

bernyblue
och
comawhite
Citera
2011-04-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shw

Eller så har de flyttat dit för att Malmö stad har ett extremt generöst metadonprogram (du kan punda och ändå få ditt metadon, på din höjd får du en varning) samt ett sprutbyte. Ser att de bor i södra innerstaden också. Mecka för droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in