Citat:
Ursprungligen postat av
GenesisP
Kan någon vänlig själ sammanfatta vad hon gjort det senaste året. Jag ska läsa ikapp mig men vill veta det viktigaste snabbt.
Lever ungen? Hundarna? Hur många rants om våldtäkter och fadern har man kunnat ta del av?
Enligt Bönans fb så levde hon lyckligt familjeliv med A och L samt 3 hundar fram till maj? i år. Då bodde hon helt plötsligt på skyddat boende med L. A var helt plötsligt psykopat och hon insinuerar att han gjort något mot L, så därför måste L och hon vara skyddade under sekretess. Samtidigt läggs det ut bilder hej vilt på sociala medier på L och en halvnaken, söndertatuerad Berny, som nu lever lyckliga livet som singelmamma på jakt efter nästa "mr Hemlig". Märkligt nog är hon även numera polare med A:s ex, U som han lämnade höggravid när han träffade Berny. Hur hon tänker förstår jag inte alls med tanke på att det förekom massa drama, hot och anonyma anmälningar mot U. Det var då när Bönan gick in i rollen som styvmamma och gjorde en hel del märkliga inlägg (under annat namn off course) på fyllan här i tråden.
A version är dock lite annorlunda; enligt honom ville Bönan flytta till Stockholm men det ville inte han och då bröt helvetet lös. Bönan har anklagat honom för något tillräckligt allvarligt så han inte längre får träffa L överhuvudtaget. Vad det är för anklagelser vet vi inte, men inte särskilt svårt att gissa med tanke på hur Bönan brukar fabricera ihop vad hon utsätts för (bajsätar-sekter, incest och våldtäkt m.m.).
Tänk om A hade läst igenom den här tråden när han började hänga med Bönan. Längre bak, precis efter Bernys bedrägeri-rättegång, spekulerades det om när Berny skulle vända sig mot A och komma med absurda anklagelser mot honom. Det tog 3 år😂.