2019-07-12, 13:37
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Haha, då är det väl ny unge på g snart då

Högst troligt! Andreas verkar definitivt ha en utseendepreferens, hon ser ut som de andra: blonderad, tatuerad, och... så.
Citera
2019-07-12, 21:29
Medlem
Ok vad lider A av egentligen? Ändå lite stört eller?! Känner ändå att det är en tråkig, om än väntad, vändning!
Citera
2019-07-13, 15:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Det verkar som att Andreas träffat en ny. En viss Milla har kommenterat hans senaste två profilbildsbyten med "min fina 💕" och "finaste 💕💕💕".

Vilken chock! 😁

Hur lång tid tills den nya är på smällen?

Åtminstone så kommer Bernys barn ha många (halv)syskon att umgås med.
Citera
2019-07-15, 16:18
Medlem
Kardnialvokals avatar
Waoooow, längesen man läste här. Några tankar:

Bernys nya boende skriker institution med spräckligt linoleumgolv och bunk bed. Är väl knappast en säng man köper på Ikea till sig själv och sitt lilla barn....? Funderar på om hon kört "misshandlad kvinna"-kortet och därför blivit placerad på någon av kvinnojourens boende? Tänker att om hon fått en impuls att hon vill flytta ifrån Andreas nununu men inte har möjligheten pga ingen inkomst/står inte i bostadskö etc, så skulle hon säkert inte dra sig för att göra en sån sak

För övrigt tror jag också att Andreas "lider av något" och det säger jag inte för att jag vill pissa på honom för att han är Bernys ex. Men det är svårt att bortse från att han har ett utseende som är väldigt karaktäristiskt för någon med kromosomala avvikelser.
Citera
2019-07-15, 21:42
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Funderar på om hon kört "misshandlad kvinna"-kortet och därför blivit placerad på någon av kvinnojourens boende?

Hon meddelade väl att hon skulle flytta till Halmstad på Facebook?

Jag tror inte hon hade fått säga det offentligt om hon hade kört det kortet. Däremot så har väl något hänt, men Berny njuter nog av att det är "hemligt hemligt" då det ger mer uppmärksamhet.
Citera
2019-07-17, 09:40
Medlem
Systersot33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hon meddelade väl att hon skulle flytta till Halmstad på Facebook?

Jag tror inte hon hade fått säga det offentligt om hon hade kört det kortet. Däremot så har väl något hänt, men Berny njuter nog av att det är "hemligt hemligt" då det ger mer uppmärksamhet.
Hon skrev "Är tillfälligt i annan stad. Sedan blir det flytt till Halmstad".
Jag håller med Kardinialvokal, exakt mina tankar om vad som hänt. Men om jag inte minns fel; la inte Berny ut något kryptiskt inlägg för ett par år sedan där hon antydde att Andreas gjort något mot henne och om det hände igen så skulle hon lämna...
Citera
2019-07-17, 22:54
Medlem
hotmailens avatar
”Jag sitter i en jobbig och svår skilsmässa
Där mamman till vår 1 åriga dotter anklagar mig för hemska händelser för att hon vill flytta från Malmö till Stockholm och genom detta får hon hjälpen hon behöver av soc .
Så nu har hon hamnat på ett skyddat boende med vår dotter
Jag får inte veta något om dom trots att allt hon säger är lögner tagna från luften hur kan en enhet på soc bara tro på detta utan någon form av bevis jag kan inte förstå det
Jag kämpar i den mån jag kan för min underbara dotter
Och jag saknar henne mer och mer för varje dag som går”

Ifrån en grupp på Facebook, skrivet av Andreas.
Citera
2019-07-17, 23:48
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotmailen
Där mamman till vår 1 åriga dotter anklagar mig för hemska händelser för att hon vill flytta från Malmö till Stockholm och genom detta får hon hjälpen hon behöver av soc .
Jag får inte veta något om dom trots att allt hon säger är lögner tagna från luften hur kan en enhet på soc bara tro på detta utan någon form av bevis jag kan inte förstå det

Grattis Kardnialvokal - du hade rätt!

Berny är verkligen expert på att parasitera på systemet.
Citera
2019-07-18, 09:43
Medlem
Systersot33s avatar
Citat:

Så om det Andreas skriver är sant så tar hon deras dotter från pappan, anklagar honom för gud vet vad och ännu en gång utnyttjar systemet för att, tada, Berny vill flytta tillbaka till Stockholm. Är det familjen och gamla vänner som lockar? Alla gamla absurda anklagelser om ritualer, incest, äta bajs i källaren är glömda. Med tanke på hur mycket märkliga påhitt och lögner hon har kastat ur sig genom åren för att få det hon vill så känns detta ganska typiskt Berny. Ingen råkar ut för så mycket tragik som henne, liksom. Inte särskilt svårt att föreställa sig vilka "hemska händelser" hon påstår att det handlar om.
Citera
2019-07-18, 09:55
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systersot33
Så om det Andreas skriver är sant så tar hon deras dotter från pappan, anklagar honom för gud vet vad och ännu en gång utnyttjar systemet för att, tada, Berny vill flytta tillbaka till Stockholm. Är det familjen och gamla vänner som lockar? Alla gamla absurda anklagelser om ritualer, incest, äta bajs i källaren är glömda. Med tanke på hur mycket märkliga påhitt och lögner hon har kastat ur sig genom åren för att få det hon vill så känns detta ganska typiskt Berny. Ingen råkar ut för så mycket tragik som henne, liksom. Inte särskilt svårt att föreställa sig vilka "hemska händelser" hon påstår att det handlar om.

Om nu Berny lyckas parasitera sig iväg till Stockholm så får man hoppas att soc håller stenkoll på henne, då återfall till pundarlivet inte känns helt avlägset. Jag gissar på att hon saknar livet i farten.

Arma barn. Varför lyssnade inte Berny på sitt eget råd?
Citera
2019-07-18, 17:21
Medlem
Citat:

Vilken grupp?
Citera
2019-07-19, 01:05
Medlem
hotmailens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandit123
Vilken grupp?

Pappavarför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera