Citat:
Ursprungligen postat av
GenesisP
Det styrker min tes om att Andreas inte kan vara ensam för länge, därav alla hans barn också (han är ju i en sexuell ålder och kommer träffa kvinnor i samma fertila ålder). Så sett är det inte konstigt att han har många barn, däremot verkar han ta mycket litet ekonomiskt ansvar för dem och lämpar över det mesta på mödrarna, som män i för sig alltid har gjort.
Absolut. Jag känner människor som är precis som Andreas på det sättet - de går in i långvariga förhållanden och när det tar slut så hoppar de nästan direkt in i ett annat långt förhållande. Och på det sättet är det inte konstigt att han i slutändan som får många barn med olika kvinnor. Man kunde önska att han pausade en stund och försökte analysera sitt beteende, men alas.
Berny, med sin gummipersonlighet och förmåga att anpassa sig till andra, var säkert någon som helt passade honom som en handske i stunden. Han blev nog också förvånad när Glitter-Berny började komma fram och hon började bli olycklig över att inte få sin dos av uppmärksamhet - inte bara offentligt, utan även av vårdpersonal, soctanter och alla möjliga personer. Att Berny håller tyst är väl för att hon försöker köra hela "
Andreas misshandlade mig och mitt barn"-grejen till max och andra började tycka att det var märkvärdigt att hon kunde vara så extrovert på sociala medier om hon genuint är livrädd för honom (hint: det är hon inte). Hon försöker väl just nu arbeta sig till att hon ska få gå före i bostadsköer i Stockholm eftersom Andreas är så hemsk och hon måste-måste-måste bo nära sina föräldrar (som hon anklagade för några år sedan för att ha bajssektvåldtagit henne).