Nu har jag spenderat för många timmar på det här...
Vet inte om detta har postats eller ej, men om inte så kommer det här:
Från Amelias blogg:
Citat:
TORSDAGEN DEN 9:E SEPTEMBER 2010
ser jag någonsin den jävla berny igen ansvarar jag inte för mina handlingar
Berny pålsson den falska äckliga lögnaktikga varelsen som inte ens är värd att bli kallad människa har gjort det igen.
Hon och hennes kille hade varit här hos julia och micke när jag var med my vad dom gjorde här överhuvudtaget vet jag inte men dom snor ALL mat jag handlat alltså det skulle räcka hela månaden, men det är inte det värsta. HON SNOR MIN LAPTOP som låg på vardagsrumsbordet med kvitto och garanti och allt för den är sönder så jag skulle laga den. Och hur vet jag att det var hon? IDIOTEN säljer datorn till en av mickes bästa vänner och micke har ju berättat att datorn blivit stulen och får veta att berny och niklas kom med en sådan laptop och sålde och papprerna var ju med med MITT NAMN så det hela kom ju fram och har jag tur kan jag få tillbaka det som finns på den lixom. Alltså jag hatar verkligen henne, och hur hon behandlar människor, och hur hon behandlar mig, att hon tar det jag äger och har så fort hon får en chans, well ser jag henne så ansvarar jag inte för vad som kan ske, jag kan slåss!
Edit:
Länk