2016-08-29, 02:48
Medlem
Littlepaw13s avatar
Klänningen kostar 8000!
Andreas provar en Tajger af schwäden kostym (som han med största sannolikhet kommer glömma sprätta bort märket på ärmen på)
Dom tog en spritköparresa till tyskland

Och alla vi ändrar undrar varför det är så viktigt att berätta allt ned till minsta öre.
Citera
2016-08-30, 15:04
Medlem
Antitrinitarians avatar
Tidigare har det ju iaf varit så att ju mer hon pratar om pengar, desto mindre har hon. T ex när hon "skrattar hela vägen till banken", men det visade sig att hon sålde icke-existerande saker via blocket. Min gissning är att det är något liknande de pysslar med nu. Kreditkort och Klarna utan att betala?
Citera
2016-08-30, 15:10
Medlem
Antitrinitarians avatar
"När malmö ff mailar för att gratulera till bröllopet och samtidigt beklagar att a laget är på träningsläger i januari men att alla hälsar grattis och berömmer min goda smak av valet av äkta man( en malmö ff man)."

Alltså, vad är det här? Knappast att de mailar spontant för att säga grattis, och varför beklagar de att de är på träningsläger? Har Bönan, på riktigt, bjudit in hela Malmö FF till bröllopet eller?
Citera
2016-08-30, 19:55
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
"När malmö ff mailar för att gratulera till bröllopet och samtidigt beklagar att a laget är på träningsläger i januari men att alla hälsar grattis och berömmer min goda smak av valet av äkta man( en malmö ff man)."

Alltså, vad är det här? Knappast att de mailar spontant för att säga grattis, och varför beklagar de att de är på träningsläger? Har Bönan, på riktigt, bjudit in hela Malmö FF till bröllopet eller?

Jag måste sitta på mina egna händer för att inte svara något på Facebook om att Berny kanske kan busa lite högtiden till ära och spela in en bukkakevideo med laget i lagtröjor som bröllopspresent till sin älskade. Hon kanske kan ha en liten cheerleaderdress och brudslöja som efteråt bara dryper av MFF-sagge. Nio månader senare föds mirakulöst nog ett litet gossebarn i full matchmundering. Givetvis får han heta Milo. Eller Theus. Eller Ben. Eller Jerry.
Senast redigerad av habilgerbil 2016-08-30 kl. 20:22.
Citera
2016-08-31, 07:47
Medlem
johanjosefssons avatar
Hon kanske tatuerade sig för att dölja en del av ärren. Men det blev nästan värre, ser extremt WT ut.
Citera
2016-08-31, 13:31
Avslutad
Klarna med faktura är bara att glömma. Båda har så många betalningsanmärkningar att de kommer ut från öronen på dem. Så fort man skriver in sitt personnummer på ställen som har Klarna, försvinner genast vissa alternativ om du är ekonomiskt mongo.

Jag tror de har tjatat till sig pengar från diverse anhöriga. Bernys föräldrar är ju inte främmande för att ösa slantar över den spruckna ängeln.

Eller så ligger det brott bakom det. Andreas kanske nallat nåt från jobbet och sålt.

Jag kan tänka mig att "vanligt" folk tycker det är ytterst pinsamt om Berny börjar prata med dem och alla ärr och tatueringar är synliga. Är du en emo-cutter är det enbart i vissa kretsar som du blir uppskattad för det.
Citera
2016-08-31, 13:36
Avslutad
Citat:

Överdrifter. Andreas är väl medlem i nån MFF-förening där han har fått något massutskick som önskar lycka till eller nåt.
Ganska dålig provokation av Berny. Hon kan så mycket bättre.
Citera
2016-09-01, 00:47
Medlem
Systersot33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Jag måste sitta på mina egna händer för att inte svara något på Facebook om att Berny kanske kan busa lite högtiden till ära och spela in en bukkakevideo med laget i lagtröjor som bröllopspresent till sin älskade. Hon kanske kan ha en liten cheerleaderdress och brudslöja som efteråt bara dryper av MFF-sagge. Nio månader senare föds mirakulöst nog ett litet gossebarn i full matchmundering. Givetvis får han heta Milo. Eller Theus. Eller Ben. Eller Jerry.
Hahaha😂
Jag ser det framför mig; och det är inte vackert...
Citera
2016-09-01, 01:02
Medlem
Systersot33s avatar
Citat:
Tidigare har det ju iaf varit så att ju mer hon pratar om pengar, desto mindre har hon. T ex när hon "skrattar hela vägen till banken", men det visade sig att hon sålde icke-existerande saker via blocket. Min gissning är att det är något liknande de pysslar med nu. Kreditkort och Klarna utan att betala?
Jag tror också det är nån slags scam hon pysslar med ännu en gång. Vad i helsike skulle hunnit ändras på det året sen hon åkte fast för bedrägerier. Skulder lär de fortfarande ha och jobb lär Bönan icke ha så då ska detta kalaset bekostas på snickarlön och sjukpenning. Skulle inte tro det.
Citera
2016-09-01, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil

Helt Otroligt Jä*la Klockrent
Citera
2016-09-01, 09:50
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Tidigare har det ju iaf varit så att ju mer hon pratar om pengar, desto mindre har hon.

Nja , sist hon verkade bada i pengar visade det sig att hon hade begått systematiska bedrägerier.
Straffet blev ett "fy på dig, fortsätt ha kontakt med psyk" från tingsrätten och hennes medbrottsling kom undan helt.
Hade hon inte varit gammal och tjock hade hon kunnat ha dragit in pengarna genom att sälja sig men knappast i dagens läge.
I Malmö kan torskarna köpa sig en nittonårig rumänska för en billigare peng än vad Berny lägger på Ben and Jerrys på en vecka.
Samma sak med Mannen, back in the day kunde en flitig, svartarbetande hantverkare dra in ganska mycket pengar men knappast i Malmö 2016.
Konklusion, de har återupptagit sin kriminalitet. Varför skulle de inte ha gjort det?
Citera
2016-09-01, 21:11
Medlem
Nä, jag tror det är familjen som pröjsar igen. Hennes syrra ska ju vara brudtärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in