2014-08-15, 00:25
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Nu börjar hon spåra ur rejält, väldigt roande faktiskt. Undra hur många polisanmälningar hon gör om året? Och aldrig någonsin har någon anmälan lett till någonting, precis som det kommer gå den här gången när hon tror att hon kommer kunna stänga ner en tråd på flashback och sätta dit medlemmar här.
Och hon kan inte ens hålla tråden i två inlägg; i ena inlägget tar hon upp att hon anmäler för att folk "snackar och spekulerar" och inlägget efter är det tydligen fritt fram att snacka och spekulera i vad man vill.
Sedan vill hon få det till att det är olagligt att göra orosanmälningar och har "nu" efter klockan 23 på kvällen bett om ett personligt möte med ansvarig på Länsstyrelsen.
Ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan hon inser att det inte kommer leda någonstans.

Ja, nu kastas det akutlögner hit och dit.

Citat:
Gäst
Imponerande ändå att man kan nå Länsstyrelsen fem i tolv på natten

bernyblue (K31)
Ja men jag har imponerande skills. Hon som utredde senaste anonyma anmälningar gav mig sitt privatnummer plus mail. Jag hoppas hon inte vaknade av sms där jag framförde mitt krav.

Att hon själv inte ser det konstiga i att hon helst plötsligt en sen torsdagkväll går igång på det här för fulla muggar. Folk pratar om att anmäla henne till alla möjliga myndigheter nästan dagligen, men NU jävlar. Det är nog ingen högoddsare att hon får panik för att hon har en allt annat än hållbar tillvaro just nu. Samtidigt som det trillar in paket, möbler, mysfarbröder och hundar. Jag tror på tjack, alldeles för länge.
Citera
2014-08-15, 00:26
Medlem
Denosynliges avatar
Shit hon måste ju ha psykbryt nu som hon går på i bloggen, fan vad hon är pinsam...

När hon själv inte fattar hur olämplig hon är som hundägare, då är det illa.

Och varför tar hon åt sig så hårt om nu Theus har det så bra som hon säger? Och varför skriver hon om det så mycket om hon nu inte bryr sig? Och varför vill hon då ha ett planerat möte om så inte för att hinna röja undan så hon kan lura dem på länsstyrelsen.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-08-15 kl. 00:34.
Citera
2014-08-15, 00:33
Medlem
Fan, hon framstår inte lite desperat så som hon går på i bloggen nu..
Inlägg på inlägg där hon tjatar om samma sak hela tiden..
Citera
2014-08-15, 00:59
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Fan, hon framstår inte lite desperat så som hon går på i bloggen nu..
Inlägg på inlägg där hon tjatar om samma sak hela tiden..

Ja, det här är nog bland hennes mer pinsamma utspel faktiskt. Hennes storhetsvansinne gör mig faktiskt mållös. Och är hon nöjd med sitt liv och sin person så visar det ju bara än tydligare vilken patetisk skit hon är, och att hon på allvar verkar tro att folk (hennes fans undantaget) är avundsjuka på henne? Ja... Det säger inte lite. Skulle vi vara avundsjuka på hennes knarkande, att hon är samvetslös, är mytoman, inte klarar av något själv, är i total avsaknad av självinsikt, lider megalomani, att hon mer eller mindre kvalificerar sig för ett direktnummer till polisen för hennes ständiga anmälningar, för att hon plågat djur och människor extremt, är extremt illa omtyckt, inte kan bete sig som folk någon gång eller exakt vad skulle vi vara avundsjuka på?
Och att hon tror att folk ägnar sig på heltid åt henne medan det i själva verket tar 5 minuter att skriva ett inlägg här och läsa hennes blogg. Hon överskattar sin egen betydelse i vanlig ordning.
Citera
2014-08-15, 01:08
Medlem
Från senaste blogginlägget: "Ni som hatar mig och hoppar på er, tror ni att jag bryr mig? Tror ni det?"

Ja faktiskt när hon skriver 4 osammanhängande inlägg på en timme om hur mycket hon "inte bryr sig". Önskar Berny en god natts sömn och att hon går av vad hon än tagit, det skulle göra henne jävligt gott.
Citera
2014-08-15, 01:09
Avslutad
Vad ska vi med dokusåpor till när vi har det här? Herregud.
Citera
2014-08-15, 03:47
Medlem
Känner ni inte er pinsamma och misslyckade som håller på såhär? Jag förstår Bernys illvilja mot det ni håller på med. Hoppas att hon anmäler er och att det som skrivits raderas för det är helt galet hur ni håller på.

Den osynlige skriver att HON är pinsam men det är inte hon som stalkar och trycker ner någon. Tycker ni är patetiska och så himla misslyckade. Hade gjort er gott att få komma ut i arbetslivet istället och göra något konstruktivt för all er instängda energi verkar göra er galna. Tips; börja träna.
Citera
2014-08-15, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hej och välkomna till dagens lektion i borderline!

Idag har vi kommit till punkt 2 i diagnoskriterierna enligt DSM-IV: Uppvisar ett mönster av instabila och intensiva mellanmänskliga relationer som kännetecknas av extrem idealisering omväxlande med extrem nedvärdering.

Det kan se ut lite så här:

All text är hämtad från Berny Pålssons egna blogginlägg och kommentarer. Vi tackar för hennes medverkan!
Titta gärna in nästa vecka för punkt nummer 4: Visar impulsivitet i minst två olika avseenden som kan leda till allvarliga konsekvenser för personen själv (t ex slösaktighet, sexuell äventyrlighet, drogmissbruk).

Inser du inte själv hur besatt du är och hur onormalt det är att sitta och leta genom en blogg för att sedan kopiera in inläggen? Alltså..du behöver hjälp, vännen.
Citera
2014-08-15, 04:07
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Inser du inte själv hur besatt du är och hur onormalt det är att sitta och leta genom en blogg för att sedan kopiera in inläggen? Alltså..du behöver hjälp, vännen.

Allt det där kommer från två eller tre inlägg. Men jo, det var en del klipp och klistra. Jag är nog lite onormal. Tack Pajnispung, jag ska söka hjälp genast. Som tur är fick jag privatnummer och mail till psykologen förra gången jag var onormal.
Senast redigerad av sinfon 2014-08-15 kl. 04:16.
Citera
2014-08-15, 04:32
Avslutad
Älskar att hon skriver att hon startat trender. Ja, att få massa fjortisar att förstöra armarna är ju något att vara stolt över.
Citera
2014-08-15, 08:15
Medlem
Antitrinitarians avatar
Haha, Berny har privatnummer till nån på Länsstyrelsen som hon kontaktar mitt i natten, hon har också ett eget målsägandebiträde! Jisses, nu får vi ta det lugnt, annars kommer hon stänga hela "Flachback"!!!

Btw, nån annan som får känslan av att hon själv kommenterat här? Får inte ihop den kommentaren riktigt, och så det första där.. "Berny ringde nu polisen".

http://i61.tinypic.com/2yoxr0y.jpg
Citera
2014-08-15, 09:28
Medlem
Har jag missat något, eller är det olagligt att anmäla (!) någon för vanvård av djur?
Om hon nu inte vanvårdat Theus, har hon ingenting att oroa sig för. Känns som tomma hot i ren desperation. Skulle folk seriöst bli rädd för Bönan?
Privatnumret går givetvis till Länsstyrelsens automatiska telesvar och den personliga kontakten är enkom hennes egna hjärnspöken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in