Citat:
Nu börjar hon spåra ur rejält, väldigt roande faktiskt. Undra hur många polisanmälningar hon gör om året? Och aldrig någonsin har någon anmälan lett till någonting, precis som det kommer gå den här gången när hon tror att hon kommer kunna stänga ner en tråd på flashback och sätta dit medlemmar här.
Och hon kan inte ens hålla tråden i två inlägg; i ena inlägget tar hon upp att hon anmäler för att folk "snackar och spekulerar" och inlägget efter är det tydligen fritt fram att snacka och spekulera i vad man vill.
Sedan vill hon få det till att det är olagligt att göra orosanmälningar och har "nu" efter klockan 23 på kvällen bett om ett personligt möte med ansvarig på Länsstyrelsen.
Ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan hon inser att det inte kommer leda någonstans.
Och hon kan inte ens hålla tråden i två inlägg; i ena inlägget tar hon upp att hon anmäler för att folk "snackar och spekulerar" och inlägget efter är det tydligen fritt fram att snacka och spekulera i vad man vill.
Sedan vill hon få det till att det är olagligt att göra orosanmälningar och har "nu" efter klockan 23 på kvällen bett om ett personligt möte med ansvarig på Länsstyrelsen.
Ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan hon inser att det inte kommer leda någonstans.
Ja, nu kastas det akutlögner hit och dit.
Citat:
Gäst
Imponerande ändå att man kan nå Länsstyrelsen fem i tolv på natten
bernyblue (K31)
Ja men jag har imponerande skills. Hon som utredde senaste anonyma anmälningar gav mig sitt privatnummer plus mail. Jag hoppas hon inte vaknade av sms där jag framförde mitt krav.
Imponerande ändå att man kan nå Länsstyrelsen fem i tolv på natten
bernyblue (K31)
Ja men jag har imponerande skills. Hon som utredde senaste anonyma anmälningar gav mig sitt privatnummer plus mail. Jag hoppas hon inte vaknade av sms där jag framförde mitt krav.
Att hon själv inte ser det konstiga i att hon helst plötsligt en sen torsdagkväll går igång på det här för fulla muggar. Folk pratar om att anmäla henne till alla möjliga myndigheter nästan dagligen, men NU jävlar. Det är nog ingen högoddsare att hon får panik för att hon har en allt annat än hållbar tillvaro just nu. Samtidigt som det trillar in paket, möbler, mysfarbröder och hundar. Jag tror på tjack, alldeles för länge.
Herregud.