2014-09-18, 16:46
Medlem
Denosynliges avatar
Och nu skriver hon på bloggen att hon gjort plats för honom och för barnen ifall de ska hälsa på framöver . Hujeda mig. Ska dom verkligen på allvar trängas 2 vuxna, 2 hundar + ungarna i hennes lilla inrökta LSS etta? Hade jag varit morsan hade jag vägrat umgänge med barnen så länge Berny är med i bilden. Det låter ju så himla fint nu med städ och organisering, undrar hur länge det dröjer innan det ser som en svinstia igen och den rosa bubblan spricker?

Edit: Såg just detta på Bernys bravader:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11333654.ab

Jag orkar inte ens kommentera detta. Vad säger ni andra om detta?
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-18 kl. 16:56.
Citera
2014-09-18, 17:24
Medlem
Men herregud de ska ha ungarna där också, fan. Detta är inte ok, det är fan små människor det handlar om! Kan ingen tipsa mamman till kidsen om vem Berny är? Hon kanske inte vet så mycket om hennes historia och beteende, hon är ju inte nån kändis direkt.
Citera
2014-09-18, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige

Edit: Såg just detta på Bernys bravader:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11333654.ab

Jag orkar inte ens kommentera detta. Vad säger ni andra om detta?

Någon som är fel ute. Brodern är född 1986.
Citera
2014-09-18, 17:55
Medlem
Antitrinitarians avatar
Har brodern Facebook?
Citera
2014-09-18, 19:19
Medlem
motyls avatar
Brodern finns på Lexbase.
Citera
2014-09-18, 19:31
Medlem
Inte jatteaktuellt kanske, men jag vill minnas att jag for evigheter sedan laste nagot om att Berny stal bitar av vad hennes medpatienter pa psyket hade skrivit och publicerade detta i sin bok. Har sokt i traden men hittar inget. Ar det nagon som vet nagot om detta?
Citera
2014-09-18, 22:13
Medlem
Antitrinitarians avatar
Hemmafrun och styvmamman Berny.

"Min man ska laga god mat. Sen Andreas vill jag bli hårdknullad. Men du kanske inte har undgått den saken."

Edit: Hahaha, såg just att Jannes fru gillat den statusen.
Citera
2014-09-18, 22:47
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian

"Min man ska laga god mat. Sen Andreas vill jag bli hårdknullad. Men du kanske inte har undgått den saken."

Står det verkligen på hennes facebook..?
Citera
2014-09-18, 23:08
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Står det verkligen på hennes facebook..?

Japp! http://sv.tinypic.com/r/t03ywz/8
Citera
2014-09-19, 07:50
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Japp! http://sv.tinypic.com/r/t03ywz/8

Tack!
Får ju känslan att hon är lite extra väck i huvudet just nu för vanliga sambos skriver inte det där till varandra .-.
Antingen så är det droger, alkohol eller bara för att krydda upp livet ännu lite till.

Men förvisso så får man ta hänsyn till att dom nästan varit ihop i en vecka och lever drömlivet med barn och djur i en bostad som dom inte direkt Betalar för.

Eftersom hon verkar ha sin pappa på Fb så måste ju han bara riktigt stolt över sin kaosdotter
Citera
2014-09-19, 09:14
Medlem
Antitrinitarians avatar
Jag tror inte att Lillan presenterade Andreas för Berny. På Facebook ser det snarare ut som att han blivit vän med dem där samtidigt (inte för att det behöver betyda nåt). Jag tror snarare att Berny pratat med Andreas på internet, på nån datingsida eller över Facebook. När det blev tal om att träffas dumpade hon Janne med en gång. Sen träffade säkert Lillan Andreas när Berny och hon hade "tjej"kväll ett par dagar efter daten.

Personligen tror jag att Berny är inne i en fas då hon vill ha så mycket stabilitet som möjligt, hon vill känna trygghet och det har hon fått för sig att hon gör bästa med den här mannen eftersom han har jobb och barn. Berny har ju uppenbarligen inte förmåga att göra nåt i lugn takt, att låta saker ta sin tid. Andreas är en snabb lösning. Att han är rakt igenom white trash och har haft näst intill incestuösa relationer innan är nog inget som besvärar henne.

Och nog för att Berny aldrig direkt umgåtts med en intellektuell elit, men det umgänge hon har nu för tiden.. Herregud. Det är bara avdankade pundare, tantfjortisar och white trash så långt ögat når. Frågan är om hon inte missbrukar igen. Alkohol har hon säkert fortfarande inte fattat att hon ska låta bli, men det trillar hon in en hel del annat också.

Statusar, kommentarer och blogginlägg är säkert dels för att hon tror att hon är häftig, dels för att provocera men säkert också för att jävlas med Janne. Bernys största beroende är uppmärksamheten, bra som dålig.
Citera
2014-09-19, 10:04
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:

Jag gillar att Andreas svar på det är kort och gott ett "Jaja". "Mannen" är föga svulstig i sina offentliga ömhetsbetygelser till skillnad från Berny, min spontana känsla är att han tycker det är lite pinsamt och att de starka känslorna inte är besvarade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in