Citat:
Ursprungligen postat av
roewsvett
Gillar förövrigt att hon skriver till Levander, antagligen för att förklara hur psykiatri EGENTLIGEN fungerar. Bernys nobelprisnivå-insikter borde få Levander att tänka om, jag menar vad vet väl en sådan nolla (han kanske till och med är en dold onaniterapeut) jämfört med den svårt traumatiserade B. ? Om han inte ger respons tror jag banne mig att en rejäl polisanmälning är befogad.
Visst är det kul?! Levander av alla liksom, klart hon inte kan låta bli den mest respekterade psykiatrikern och forskaren inom hela fältet. Allt måste ju dras till sin yttersta spets, vare sig det är Opus Dei eller läkare. Jag arbetade en tid på rättspsyk när Sten var chöl där, och är ganska säker på att vad det än är Bönan har för sig med artiklar och anmälningar (ja, förr eller senare ska det alltid anmälas) så kommer det inte ens att lämna en krusning på den stilla sjö som är den mannen. Han kommer på sin höjd att garva lite.
Citat:
Ursprungligen postat av
GenesisP
Hon gör ofta så i skrift, lägger ansvaret på personen som ifrågasätter henne att den ska själv förstå att hon absolut inte har gjort något fel. Trots att ALLA bevis (hennes egna ord inte minst) talar emot henne.
Det har du jävligt rätt i. Hon svarar oss i tråden på det sättet typ 90% av gångerna. Vilket jävla projekt det måste vara att hålla på sådär. Hon hade inte hunnit med ett riktigt jobb ens om hon ville.