2014-08-13, 20:55
Medlem
Är det ingen som reagerat på att Bönans nya soulmate är en gammal göbbe?
Citera
2014-08-13, 21:12
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Är det ingen som reagerat på att Bönans nya soulmate är en gammal göbbe?

Par for the course. Att ha en gubbe, som nu är glittrigt, bubbligt underbar innebär att man snart kan berätta om hur man av samma person blivit UTNYTTJAD, våldtagen, nedsprutad, djupt kränkt och man funderar på att anmäla till polisen. Man måste ha lite drama i livet, hur kan man annars vara trasig.
Citera
2014-08-13, 21:52
Medlem
Givetvis ljuger Madde, & den fräscha bilden på B & A med valpen som pissar på golvet är photoshop... Det där var ju nåt av det värsta på länge...
Citera
2014-08-13, 22:26
Medlem
Gafflens avatar
Hennes ankmun stör mig så fruktansvärt.

Någonting säger mig att hon är fruktansvärt nöjd med denna ( hon själv kallar den dålig men ändå lägger hon upp den ) video https://www.youtube.com/watch?v=NbnOlb8Smwk

Vad hände med J nu när hon träffat sin nya själsfrände?
Citera
2014-08-13, 22:53
Medlem
motyls avatar
Vad sladdrig, tjock och oattraktiv hon är. Hon tror nog att hon är vulgosnygg men jag lovar att folk kollar på henne med avsmak, det vet jag att så var fallet förra året på Big slap. De enda som vill ha henne är a-lagarna på Värnhem och 60-åriga gubbar.

Eller enligt henne själv: Alla.
Citera
2014-08-13, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Vad sladdrig, tjock och oattraktiv hon är. Hon tror nog att hon är vulgosnygg men jag lovar att folk kollar på henne med avsmak, det vet jag att så var fallet förra året på Big slap. De enda som vill ha henne är a-lagarna på Värnhem och 60-åriga gubbar.

Berätta mer.
Citera
2014-08-13, 23:12
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Berätta mer.

Det enda jag har att berätta är att en vän som var på big slap förra året beskrev hur nån dök upp i en tacky limo (?) och mer eller mindre ögonvåldtog fast syftet var nog det motsatta. Jag såg bara b's egna bilder från händelsen men gissar på att det var hon som menades.
Citera
2014-08-13, 23:17
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl

Joo, för hon fick ju telefonnummer av killen som levererade hennes pizza...
Citera
2014-08-13, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Joo, för hon fick ju telefonnummer av killen som levererade hennes pizza...

Och hon hade en egen "bodygourd"!
Citera
2014-08-13, 23:31
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Gillar förövrigt att hon skriver till Levander, antagligen för att förklara hur psykiatri EGENTLIGEN fungerar. Bernys nobelprisnivå-insikter borde få Levander att tänka om, jag menar vad vet väl en sådan nolla (han kanske till och med är en dold onaniterapeut) jämfört med den svårt traumatiserade B. ? Om han inte ger respons tror jag banne mig att en rejäl polisanmälning är befogad.

Visst är det kul?! Levander av alla liksom, klart hon inte kan låta bli den mest respekterade psykiatrikern och forskaren inom hela fältet. Allt måste ju dras till sin yttersta spets, vare sig det är Opus Dei eller läkare. Jag arbetade en tid på rättspsyk när Sten var chöl där, och är ganska säker på att vad det än är Bönan har för sig med artiklar och anmälningar (ja, förr eller senare ska det alltid anmälas) så kommer det inte ens att lämna en krusning på den stilla sjö som är den mannen. Han kommer på sin höjd att garva lite.

Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hon gör ofta så i skrift, lägger ansvaret på personen som ifrågasätter henne att den ska själv förstå att hon absolut inte har gjort något fel. Trots att ALLA bevis (hennes egna ord inte minst) talar emot henne.

Det har du jävligt rätt i. Hon svarar oss i tråden på det sättet typ 90% av gångerna. Vilket jävla projekt det måste vara att hålla på sådär. Hon hade inte hunnit med ett riktigt jobb ens om hon ville.
Senast redigerad av sinfon 2014-08-13 kl. 23:38.
Citera
2014-08-14, 01:39
Medlem
Denosynliges avatar
Suck... Syns på långa vägar att hon är påverkad på bilderna i det här inlägget

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=58061&beid=2720485
Citera
2014-08-14, 07:25
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Suck... Syns på långa vägar att hon är påverkad på bilderna i det här inlägget

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=58061&beid=2720485

Jag förstår inte det där. Vad är det hon menar är utspårningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in