2014-08-09, 20:04
Medlem
motyls avatar
Falsk = har egna åsikter samt känslor utanför B's låtsasvärld. B är så jävla borderline, bara en borderline kan bli provocerad av att någon blir ledsen och vända på det så det är förövaren det egentligen är synd om. B är ett offer då Miia är ledsen vilket är jobbigt för B = det är synd om B.

B fortsätter med sina lögner om att Miia inte gjort sååå mycket för henne ändå. Förutom måla om hela hennes lägenhet när B låg på rygg och rökte i sängen och tog selfies. Förutom att hämta ut paket till henne. Laga mat till henne. Och det största: avlastade henne otroligt mycket med Theus, Miia gick ut med Theus i otrolig omfattning flera timmar om dagen trots hennes eget dåliga mående.

Menmen, enligt B hade hon fler att be om hjälp. Då får hon tillfälle att göra det nu. Att göra saker och ting själv är uteslutet.

En stor kram till Miia! Solklart vinnaren i den här sjuka sörjan. Grattis till ett fritt liv utan parasiter.
Citera
2014-08-10, 08:43
Medlem
roewsvetts avatar
Ok nu kommer trumf-inlägget: Jag har varit heeeeeemlös! Fatta, utan hem! Ingenstans att bo!!1! Jag får bete mig precis som jag vill för mina trauman är så djupa, dessutom har jag varit HEMLÖS.
Citera
2014-08-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelittlefriend
Vad hände egentligen med katterna? Milo verkar hon ju sakna men katterna är som om dom aldrig funnits.

Jag har en liten teori om det; katter är självständiga, hundar behöver sin matte. Milo matade hennes ego på ett sätt katterna inte gjorde.
Citera
2014-08-10, 12:18
Medlem
motyls avatar
B måste nu skramla ihop mynt för att ha råd med cigg då det är en fattig helg. Två tankar:

1) Bådar ju gott inför valpköpet, har man en hungrig hund eller en hund som behöver veterinärvård (trots försäkring) så funkar det inte att inte ha en krona i buffert.

2) B borde ha en förvaltare eller åtminstone god man då hon köper en råful soffa för 10 papp, köper LYXPIZZA för 200 spänn osv men nu inte har en krona.

Intelligent!
Citera
2014-08-10, 12:34
Medlem
Antitrinitarians avatar
Berny har just bett om att få låna pengar i gruppen Understödskassan på Facebook. Var det inte hon som skrattade hela vägen till banken och köper allt hon vill ha?
Citera
2014-08-10, 12:39
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Berny har just bett om att få låna pengar i gruppen Understödskassan på Facebook. Var det inte hon som skrattade hela vägen till banken och köper allt hon vill ha?

HAHA du kan inte mena allvar?!

Kan du inte som är medlem länka till den här tråden? Så undviker man att en naiv stackare (som säkert har det väldigt knapert själv) lånar ut sina sista slantar till B som uttrycker sig som hon gör och dessutom har shoppat upp alla sina pengar. Människor sliter, jobbar heltid samtidigt som de pluggar, sparar... Och så denna människa.
Citera
2014-08-10, 12:52
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:

Du skämtar? Printscreen plz.

Och Miia-soppan är bara för mycket. Stackars jävla Miia. Hon försöker vara schysst och får fingret. Fräscht beteende som vanligt av Bönan.
Citera
2014-08-10, 12:52
Medlem
Citat:

Näääää?!??? fan va sjukt!! Hon som precis köpt en valp för 8000 och massa kläder OCH Redkenshampoo för 300 spänn (obs för en flaska). Hon är ju sjukare än någonsin. Kan man svara i den tråden och berätta vad fan hon håller på med, fan vilken utsugare hon är, mjölkar ut samhällets alla funktioner, sina föräldrar och vänner. fyfan.
Citera
2014-08-10, 13:05
Medlem
https://anonfiles.com/file/e87020e37057cdac459dcd5c346410da

Ja jävlar i min lilla låda...
Citera
2014-08-10, 13:27
Medlem
Antitrinitarians avatar
Har både kommenterat inlägg och kontaktat administratör, men nu ser jag inte om inlägget är kvar?
Citera
2014-08-10, 13:36
Medlem
Citat:
Har både kommenterat inlägg och kontaktat administratör, men nu ser jag inte om inlägget är kvar?

Jag tycker det var jävligt bra gjort av dig! HEJA!
Fan folk som verkligen behöver ska få hjälp där ifrån. INTE BERNY!
Citera
2014-08-10, 13:38
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
https://anonfiles.com/file/e87020e37057cdac459dcd5c346410da

Ja jävlar i min lilla låda...

Hon menar "skulle behöva låna pengar då jag shoppat upp alla mina egna".
Fy fan att hon inte skäms. Hon är så upptagen med att shoppa och skryta om all shopping
att hon råkar shoppa upp alla pengar på mest strunt 10 dagar in i månaden...
Om hon nu visste att hennes sjukersättning inte kommer igång fören i sep så var det ju inte
så smart av henne att inte ha förutseende med det och inte shoppa upp alla pengar redan i början på aug.

Och jo verkligen genomtänkt och begåvat av henne, det är den 10:e och hon har redan typ shoppat slut på pengarna typ en vecka innan hon hämtar hem en valp. Och hon vill att vi ska tro på att hon inte är instabil? Verkligen jättestabilt att vara pank till sep när hon får hem valpen om en vecka. Sen vet jag inte hur många gånger jag med flera har tjatat om att hon behöver en förvaltare, men Berny vill inte ha en så då skaffar hon ingen heller. Hon vill kunna fortsätta bete sig ansvarslöst som hon alltid gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in