2014-08-02, 13:02
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Skönt ändå att Berny har en "dyr luftrenare" som renar "all sorts luft" när hon nu röker inne hos Theus. Hoppas vid gud att hon bara provocerar när hon säger att hon tingat en valp.

Ja, man måste komma ihåg att det finns olika sorters luft.
Citera
2014-08-02, 13:17
Medlem
colafantacolafantas avatar
Är det bara jag som slagits av tanken att hon inte skriver ut ras på valpen för att hon misstänker att folk skulle ta kontakt med uppfödare av den rasen och varna?
Citera
2014-08-02, 13:35
Medlem
shittingbrickss avatar
Hon blir väldigt defensiv så fort någon påstår att hon är lika oansvarig, efterbliven och kaosig som hon själv beskriver sig. Då är hon plötsligt Moder Teresa och Caesar Millan samtidigt och Bernyanerna sväljer det med hull och hår. Snacka om selektivt informationsupptagande.
Citera
2014-08-02, 13:42
Medlem
Kardnialvokals avatar
Hon är bara så jävla bränd i skallen. Saknar ord för detta. Som Sinfon skrev så har hon varje gång hon varit som mest labil, fått för sig att skaffa fler djur. Det är uppenbart att detta är ett sånt tillfälle.
Citera
2014-08-02, 20:26
Medlem
-Jamaica-s avatar
Ingen som sett Jannes äckliga status från igårkväll som tillochmed hans fru kallar smaklös?

"Suddenly she sat down on the sidewalk, legs spread apart.
"Come on", she said affected by what we'd been drinking.
I squatted beside her, shoved my hand inside her panties, pushed myself a bit through the moisture there.
She got up on her feet in less than five seconds saying:
"Shit, I didn't think you'd dare to go that public."
We were about 500 meters from her apartment. Got home in a rush."

Skriva om sitt sexliv på fb, gör ens fjortisar det?

Edit; Angående hund nr2 så hoppas jag verkligen att det bara är någon idiotiskt försök till provokation och inte på riktigt.
Citera
2014-08-02, 21:42
Medlem
Mysigt. Hur gammal är gubben? 60?
Citera
2014-08-02, 23:23
Medlem
Gafflens avatar
Jag skulle gärna vilja veta vilken satans kennel som säljer en hund till henne, SNÄLLA låt detta vara ett sätt att få uppmärksamhet såsom hennes graviditet.
Citera
2014-08-02, 23:27
Avslutad
Finns det ingen grupp för hunduppfödare på facebook så man kan varna dem för henne? Eller maila kennelklubben eller vad som helst?

Men ja, förhoppningsvis är det bara ett sätt att provocera. Yeah right att hon har tänkt på det här i månader men lyckats knipa käft om det..
Citera
2014-08-02, 23:43
Medlem
Jag tror att hon ser en hund till som ett enkelt sätt att ge Theus mer stimulans och motion utan att hon själv ska behöva anstränga sig. Finns ju inte en chans att hon är ute med honom 2 timmar om dagen eller "aktiverar" honom som hon påstår. Han går väl mest och vankar i lägenheten och gör henne nervös. Så en ny hund kan ju ta hand om den gamla. Jättesmart quick fix.

Skrattar också åt mupparna på hennes facebook som skriver att två hundar minsann inte är jobbigare än en. Nej, tjena!
Citera
2014-08-03, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatCookieDough
Tingat en valp... det måste vara ett skämt?

Jag trodde inte hennes smink kunde se värre ut, men så har hon börjat rita krumelurer i fejjan
Ja jag tycker det är synd, riktigt synd att hon sminkar sig så mycket för hon är riktigt söt osminkad med lite solbränna. Att hon inte begriper hur söt hon är utan. En natural beauty som förminskar sin skönhet.

Vad gäller hund nummer 2 är det rena galenskapen, ja. En hund är oerhört mycket jobb och hon orkar inte med den hon har i omgångar. Att då ta på sig en till i en liten lägenhet är..ja..Kan inte personalen stoppa henne? Får man ha hur många djur som helst där? Är det ett zoo eller? Begriper inte vad hon ska med en till? Har vänner med katter och en katt är ett sjujävla jobb, tänker man sig då två hundar så jävlar. Nej, personalen får sätta ner foten nu. En hund är okej så länge hon klarar av det men två, då ska man bo i ett stort hus ute på landet.
Senast redigerad av Pajnispung 2014-08-03 kl. 02:59.
Citera
2014-08-03, 09:16
Medlem
Antitrinitarians avatar
"..mindre av min speciella tvångstanke som jag sällan pratar om men som är ganska handikappande."

Ja, visst. Någon mer som gissar att det kommer bli mycket prat om OCD i framtiden?
Citera
2014-08-03, 12:36
Medlem
Kardnialvokals avatar
Två stora hundar i en liten etta dessutom där hon sitter och kedjeröker hela dagarna. Nä men vilken briljant idé.

Såg för övrigt precis att Malin kommenterat Jannes äckliga facebook-status och är allt annat än glad. Alltså jag tror hon är så less på honom innerst inne. Liksom han bryr sig bara om sig själv och sin kuk och helt uppenbart inte ett skit om varken barnen eller henne. Hoppas hon lämnar honom en dag.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2014-08-03 kl. 12:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in