2014-07-30, 09:40
Medlem
Men att Berny "hjälpt" (såklart osjälviskt utan några som helst krav ) Miia med tusen kronor måste väl ändå vara den betalning Miia fick för att måla väggarna hos Berny (det var i samma veva som Miia hade dubbla hyror).
Citera
2014-07-30, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
"Bäddat mysigt och ska käka min jävla ben&jerrys. Jag står knappt ut"

Nu tjatar hon om B&J igen fasten hon nyss sa att hon var less.
Som jag sa, drottningen av provokationer.

Edit: Btw... Kollade in "En psykopats dotter" på facebook...

"När jag var sex år så såg jag in i hans ögon och såg hur olycklig Monstret var. Han tillbad min kropp och det var den enda form av kärlek han kände till. Hans sätt att visa att jag var hans syster var genom att njuta av att plåga mig och se mig rädd. Det var med den blicken jag växte upp. Det var med den blicken jag skapade mig en bild av hur hård mänskligheten är.
Och när förstod jag egentligen att hans och mitt förhållande var fel? När insåg jag att det inte var normalt. Det måste ha skett stegvis. Och frågan är om jag ens nu har insett det fullständigt eller om det ens går. Det är ju hela min uppväxt och inget jag kan leva om."

Jag tror faktiskt att hon blivit utsatt av något av hennes bror som jag minns hon kallar Rafael i vingklippt ängel...Han stod även med under journalanteckningarna hon lade upp, något med att hon ville slå hennes bror med en stekpanna i huvudet?
Dock tror jag inte på att hela hennes familj var med på detta som hon påstod tidigare.
Citera
2014-07-30, 21:52
Medlem
donnamanloves avatar
Jaha, då var det dags för en polisanmälan igen. Hur länge har hon hållit sig borta från en nu? En vecka?
Citera
2014-07-31, 11:40
Medlem
För hennes & Milos bästa borde hon släppa det istället för att dra igång en cirkus, även om det är svårt att släppa.
Hon var inte i skick att ha honom då & det vet hon själv (det har hon ju även sagt).
Hon har Theus nu & satsa på det istället... För hundarnas & sin egen skull.
Citera
2014-07-31, 12:06
Medlem
Wow, just som jag tyckte att den där Janne inte kunde sjunka lägre, så gjorde han det. Åker till sin älskarinna när ens frus far just dött. Härligt.
Citera
2014-07-31, 16:10
Medlem
kanske lite OT, men är det bara jag som tycker att det är riktigt synd att Emma förstör sig så mycket när vi alla vet att hon bara låtsas? Hon började ju inte med allt det hon håller på med förrän hon och Börny gjorde slut och Bönan är ju mästare på att fejka... Man blir som man umgås, heter det ju.
Citera
2014-08-01, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veylia
kanske lite OT, men är det bara jag som tycker att det är riktigt synd att Emma förstör sig så mycket när vi alla vet att hon bara låtsas? Hon började ju inte med allt det hon håller på med förrän hon och Börny gjorde slut och Bönan är ju mästare på att fejka... Man blir som man umgås, heter det ju.
Nej, jag håller med dig. Mycket synd t.o.m. Särskilt med tanke på hur otroligt söt hon är utan all onödig mejk och med lite solbränna samt 20 kilo mindre på det.
Citera
2014-08-02, 10:52
Medlem
sinfons avatar
Märkligt hur Berny inte verkar döende i lever-ebola längre. Hon borde ju ha pratat med läkaren nu, och minnesrunan borde vara i stort sett färdigskriven. Jag fattar ingenting.
Citera
2014-08-02, 12:22
Medlem
KitKatCookieDoughs avatar
Tingat en valp... det måste vara ett skämt?

Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Nej, jag håller med dig. Mycket synd t.o.m. Särskilt med tanke på hur otroligt söt hon är utan all onödig mejk och med lite solbränna samt 20 kilo mindre på det.
Jag trodde inte hennes smink kunde se värre ut, men så har hon börjat rita krumelurer i fejjan
Citera
2014-08-02, 12:27
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Jag har tingat en hanvalp. Nilas kommer han heta.

från Bernys facebook. Sanning eller provokation eller båda? Skönt att se att hon blir ifrågasatt i kommentarerna, det här är ju så sjukt så det är inte sant.
Citera
2014-08-02, 12:53
Medlem
Antitrinitarians avatar
Skönt ändå att Berny har en "dyr luftrenare" som renar "all sorts luft" när hon nu röker inne hos Theus. Hoppas vid gud att hon bara provocerar när hon säger att hon tingat en valp.
Citera
2014-08-02, 13:00
Medlem
sinfons avatar
Hahaha, alltså jag orkar inte ens. Om hon inte driver med oss så är det ju helt klart så att hon pajat ihop i huvudet igen. Det är under sådana sjuka omständigheter hon tyckte det var dags att skaffa de andra hundarna ju. Milo under pågående missbruk för pengar som hon och Amelia fick "till möbler" av hennes mamma. Theus efter att hon precis hamnat på behandlingshem och påbörjat onaniterapin.

"Jag känner mig helt säker nu och glad och förväntansfull. Jag är säker på rasen också efter att ha funderat och pratat med fem olika uppfödare och ställt frågor och läst på dom senaste månaderna."

Nu jävlar ska det låta genomtänkt. FEM olika uppfödare. Läst på och funderat. Jodå minsann. Har hon ens läst sitt senaste inlägg om året som gått? Alla återfallen, prostitutionen, kaoset. Men nu har hon ju varit "ren och stabil" i ett par månader, så jag tror faktiskt påven ringer för att gratulera när som helst.
Senast redigerad av sinfon 2014-08-02 kl. 13:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in