Citat:
Ursprungligen postat av Fiaskruttan
Flickvän eller pojkvän?? Det enda dom verkar ha gemensamt är väl drogerna?? Så tror jag iaf. Drogvän är val en bättre beskrivning på sådana förhållanden. Eller har jag fel?
Vad är Zanor och är inte stillnoct en sömntablett?
Varje gång jag tittar in här så tror jag att hon ska ha lyckats ta livet av sig....darrar lite innan jag törs läsa uppdateringen..fy fan vad sorgligt!
Ta livet av sig?!
Hon har ju aldrig mått bättre, först har hon repat sig efter heroinmissbruk och hemlöshet och nu skaffat en flickvän i den här Johanna. Sen är inte Berny Pålsson den som tar livet av sig då hon har en alldeles för grandios självbild för att göra någonting sådant.
Jag garanterar att Berny Pålsson skriver på sin nästan roman om sitt liv, även om hennes läsarkrets bör ha minskat.
Kollar du Johanna Netzells blogg så ser du att de har mer gemensamt än enbart drogerna, det är två stycken fullfjädrade emotjejer med psykiska sjukdomar med skev verklighetsuppfattning och behovsbekräftelse som de får genom att skriva. Bland annat ska tilläggas, Johanna skrev i sin blogg för bara veckor sedan hur hon legat på golvet och skrikit när inte personal uppmärksammat henne så deras behovsbekräftelse som man ser på nätet är nog bara en liten och förskönad bild av hur de verkligen ter sig.
Att Johanna är betydligt yngre och inte har fått de utseendet som Berny har fått ännu är väl de enda jag kan komma på som skiljer dem åt.
*vill lägga till att man får ge Berny att hon kan skriva medans de närmast är plågsamt att försöka läsa Johannas blogg, även om hon troligen lever i bilden att hon kan skriva
"Lika barn leka bäst" stämmer nog här. Det är många som roas av den här skeva såpan med dessa tragiska spillror till människor och det finns ju uppenbarligen underhållning i att följa det. Men jag tycker synd om de friska människor som i dessa människors väg, som Johannas ex pojkvän som nu utmålas som en som behandlat henne dåligt utan att hon skriver ut vad han har gjort vilket bara ökar spekulationerna men någonstans får denna Björn skylla sig själv när han söker sig till emotjejer. Likadant tycker jag om Bernys ex Jonas som ju jobbade som mentalskötare, han borde verkligen veta bättre!
Finns det länk till videon där Johanna Netzell pratar i 20 minuter om hur det är att vistas på psyket?