2012-11-16, 07:51
Medlem
Imponerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Nu är Berny och Jhna ett par. (Igen?) http://dayviews.com/berny/511125407/

Undrar hur länge det här håller. Någon som vet om Jhna tar/har tagit droger? Just nu är hon ju inlåst på psyk.

Det verkar som Jhna har gjort slut alternativt har problem med sin pojkvän så det skulle inte förvåna mig om hon och Berny har någonting på gång
Citera
2012-11-16, 09:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad
Det verkar som Jhna har gjort slut alternativt har problem med sin pojkvän så det skulle inte förvåna mig om hon och Berny har någonting på gång
De har inte bara något på gång - de är ett par enligt bådas bilddagbok och Jhnas blogg.
Citera
2012-11-16, 11:27
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Lite ot, men är nog skillnad på landsting o landsting gällande huruvida man får ha dator inne på sluten avdelning eller inte, här där jag bor får man det definitivt inte.

Ja, det är nog skillnad, och det är definitivt skillnad beroende på anledningen till att man är där, är man på LPT brukar det vara nej, är man där pga självmordsförsök eller liknande brukar det också vara nej. Men vid längre vistelser är det inte alls ovanligt att folk har dator, men som sagt, alla landsting har väl sina bestämmelser.
Det var kanske dumt att jag inte påpekade det i förra posten.
Citera
2012-11-17, 13:28
Medlem
Arbetarbroders avatar
Den nyagamla flickvännen Jhna, åtta år yngre än Berny P och alltså hennes nya flickvän. Är det någon som lite snabbt och enkelt kan summera vad detta är för tjej?

Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Lite ot, men är nog skillnad på landsting o landsting gällande huruvida man får ha dator inne på sluten avdelning eller inte, här där jag bor får man det definitivt inte.
Fortsätter på OT men enligt svensk lag har man rätt att ta del av informationssamhället och sitter du på LPT, oavsett var, så har du laglig rätt att ha en dator. Däremot kan de nog va trubbel med sladdar och sådant pga suicidrisk. Sen försöker säkert många landsting ha som policy att inte ha datorer på avdelningar men enligt svensk lag har man rättighet till det om det inte finns något alldeles specifikt som ger ett förbud.
Citera
2012-11-17, 14:23
Medlem
nejfyfans avatar
Om man försöker läsa mellan raderna på jhnas gamla blogginlägg så tror jag att hon använder droger ibland, något som jag vet är att hon tuggat i sig massa xanor depot och stilnoct mot sin ångest.

Länge leve drogfrihet och sunda förhållanden! Hrm..
Citera
2012-11-17, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Den nyagamla flickvännen Jhna, åtta år yngre än Berny P och alltså hennes nya flickvän. Är det någon som lite snabbt och enkelt kan summera vad detta är för tjej?
Hon verkar vara Berny 2.0. Två dagar innan hon blev ihop med Berny var hon iaf förlovad med någon Björn. Hon åker in och ut på psyk där hon lever rövare och bloggar hela dagarna.

Hon har nån video på sin blogg där hon svarar på frågor, men den är 20 minuter lång och jag stod bara ut med hennes irriterande röst i 5 minuter. Det är seriöst som om hon bara driver runt med alla och överdriver så mycket hon bara kan. Hennes blogg har ingen substans öht och det går inte att få något grepp om nåt.

Citat:
Ursprungligen postat av nejfyfan
Om man försöker läsa mellan raderna på jhnas gamla blogginlägg så tror jag att hon använder droger ibland, något som jag vet är att hon tuggat i sig massa xanor depot och stilnoct mot sin ångest.

Länge leve drogfrihet och sunda förhållanden! Hrm..
Japp.

Från maj:
Citat:
Men det ska nog gå bra att sova inatt i alla fall. Får smälla i mig några xanor bara så är saken klappad och klar

Från idag:
Citat:
ska jag äta kvällsfika och sedan be om en till xanor och mina kvällsmeds innan jag går och lägger mig igen.

Men hon är jävligt noga med att informera om oss att hon faktiskt inte kan hjälpa det:
Citat:
Ha en bra dag, bitches, och kom ihåg att jag både har ADHD, borderline och är bipolär

Men någon borde väl sitta på lite insiderinfo om bruden, mer än det hon skriver i sin blogg?

Askul att hon lägger upp mer gamla än nya bilder på Berny, men jag förstår henne. Ingen vill väl egentligen ha en åtta år äldre, medicinblekfet och drogsliten flickvän. Undrar om hon sett sexbilderna på henne, för där är hon då inte så sexig
Citera
2012-11-18, 03:02
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Hon verkar vara Berny 2.0. Två dagar innan hon blev ihop med Berny var hon iaf förlovad med någon Björn. Hon åker in och ut på psyk där hon lever rövare och bloggar hela dagarna.

Hon har nån video på sin blogg där hon svarar på frågor, men den är 20 minuter lång och jag stod bara ut med hennes irriterande röst i 5 minuter. Det är seriöst som om hon bara driver runt med alla och överdriver så mycket hon bara kan. Hennes blogg har ingen substans öht och det går inte att få något grepp om nåt.

Ja, din beskrivning som Berny 2.0 verkar stämma av din förklaring. Tycker de är konstigt att människor som mår psykiskt dåligt hittar kärleken i personer som är lika dem...? Mår man dåligt så får inte jag ihop att man blir kär i en person som är som en själv..
Men men, all kärlek är väl bra kärlek, har jag hört.

Detta är överkurs men de är ingen som sitter inne på info hur de tog slut mellan Berny och denna Jhna förra gången? Det brukar ju va dramatiskt när Berny byter partner.

Hittade en färsk kärleksförklaring på Jhnas blogg till Berny, meningslöst men har ni tid över så varför inte..
http://jhnasugarfuck.blogg.se/2012/november/till-berny.html#comment
Senast redigerad av Arbetarbroder 2012-11-18 kl. 03:07.
Citera
2012-11-18, 06:43
Medlem
Vad för sexbilder?
Citera
2012-11-18, 08:53
Medlem
Fiaskruttans avatar
Flickvän eller pojkvän?? Det enda dom verkar ha gemensamt är väl drogerna?? Så tror jag iaf. Drogvän är val en bättre beskrivning på sådana förhållanden. Eller har jag fel?
Vad är Zanor och är inte stillnoct en sömntablett?

Varje gång jag tittar in här så tror jag att hon ska ha lyckats ta livet av sig....darrar lite innan jag törs läsa uppdateringen..fy fan vad sorgligt!
Citera
2012-11-18, 18:27
Medlem
Imponerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiaskruttan
Flickvän eller pojkvän?? Det enda dom verkar ha gemensamt är väl drogerna?? Så tror jag iaf. Drogvän är val en bättre beskrivning på sådana förhållanden. Eller har jag fel?
Vad är Zanor och är inte stillnoct en sömntablett?

Varje gång jag tittar in här så tror jag att hon ska ha lyckats ta livet av sig....darrar lite innan jag törs läsa uppdateringen..fy fan vad sorgligt!

Ta livet av sig?!
Hon har ju aldrig mått bättre, först har hon repat sig efter heroinmissbruk och hemlöshet och nu skaffat en flickvän i den här Johanna. Sen är inte Berny Pålsson den som tar livet av sig då hon har en alldeles för grandios självbild för att göra någonting sådant.
Jag garanterar att Berny Pålsson skriver på sin nästan roman om sitt liv, även om hennes läsarkrets bör ha minskat.
Kollar du Johanna Netzells blogg så ser du att de har mer gemensamt än enbart drogerna, det är två stycken fullfjädrade emotjejer med psykiska sjukdomar med skev verklighetsuppfattning och behovsbekräftelse som de får genom att skriva. Bland annat ska tilläggas, Johanna skrev i sin blogg för bara veckor sedan hur hon legat på golvet och skrikit när inte personal uppmärksammat henne så deras behovsbekräftelse som man ser på nätet är nog bara en liten och förskönad bild av hur de verkligen ter sig.
Att Johanna är betydligt yngre och inte har fått de utseendet som Berny har fått ännu är väl de enda jag kan komma på som skiljer dem åt.
*vill lägga till att man får ge Berny att hon kan skriva medans de närmast är plågsamt att försöka läsa Johannas blogg, även om hon troligen lever i bilden att hon kan skriva

"Lika barn leka bäst" stämmer nog här. Det är många som roas av den här skeva såpan med dessa tragiska spillror till människor och det finns ju uppenbarligen underhållning i att följa det. Men jag tycker synd om de friska människor som i dessa människors väg, som Johannas ex pojkvän som nu utmålas som en som behandlat henne dåligt utan att hon skriver ut vad han har gjort vilket bara ökar spekulationerna men någonstans får denna Björn skylla sig själv när han söker sig till emotjejer. Likadant tycker jag om Bernys ex Jonas som ju jobbade som mentalskötare, han borde verkligen veta bättre!

Finns det länk till videon där Johanna Netzell pratar i 20 minuter om hur det är att vistas på psyket?
Senast redigerad av Imponerad 2012-11-18 kl. 18:31.
Citera
2012-11-18, 19:55
Medlem
Electrospits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad
Ta livet av sig?!
Hon har ju aldrig mått bättre, först har hon repat sig efter heroinmissbruk och hemlöshet och nu skaffat en flickvän i den här Johanna. Sen är inte Berny Pålsson den som tar livet av sig då hon har en alldeles för grandios självbild för att göra någonting sådant.
Jag garanterar att Berny Pålsson skriver på sin nästan roman om sitt liv, även om hennes läsarkrets bör ha minskat.
Kollar du Johanna Netzells blogg så ser du att de har mer gemensamt än enbart drogerna, det är två stycken fullfjädrade emotjejer med psykiska sjukdomar med skev verklighetsuppfattning och behovsbekräftelse som de får genom att skriva. Bland annat ska tilläggas, Johanna skrev i sin blogg för bara veckor sedan hur hon legat på golvet och skrikit när inte personal uppmärksammat henne så deras behovsbekräftelse som man ser på nätet är nog bara en liten och förskönad bild av hur de verkligen ter sig.
Att Johanna är betydligt yngre och inte har fått de utseendet som Berny har fått ännu är väl de enda jag kan komma på som skiljer dem åt.
*vill lägga till att man får ge Berny att hon kan skriva medans de närmast är plågsamt att försöka läsa Johannas blogg, även om hon troligen lever i bilden att hon kan skriva

"Lika barn leka bäst" stämmer nog här. Det är många som roas av den här skeva såpan med dessa tragiska spillror till människor och det finns ju uppenbarligen underhållning i att följa det. Men jag tycker synd om de friska människor som i dessa människors väg, som Johannas ex pojkvän som nu utmålas som en som behandlat henne dåligt utan att hon skriver ut vad han har gjort vilket bara ökar spekulationerna men någonstans får denna Björn skylla sig själv när han söker sig till emotjejer. Likadant tycker jag om Bernys ex Jonas som ju jobbade som mentalskötare, han borde verkligen veta bättre!

Finns det länk till videon där Johanna Netzell pratar i 20 minuter om hur det är att vistas på psyket?

http://www.youtube.com/watch?v=vKbtOzZcmvw&feature=player_embedded
Citera
2012-11-18, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thelittlefriend
Vad för sexbilder?
Förut fanns det några mindre smickrande bilder på Berny i latexunderkläder, tror nån nakenbild också. Kan inte hitta dem längre.
EDIT: http://imageshack.us/g/502/bp1e.jpg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in