Citat:
Ursprungligen postat av formaldehyd
Fy fan. Det tänkte jag inte ens på. Skulle inte förvåna mig om han prylar henne, ärlig talat.
Ja, det är en ganska grov spekulation men pundare är inte precis kända för att vara stabila, rationella människor. Att de ska gifta sig säger ju allt.
Ser fram emot deras break up när Berny tar sig samman, nyktrar till och berättar sin hyfsat oredigerade version av det i bloggen
Alltså det är så uppenbart hur han utnyttjar henne totalt. Känner ingen av dem bör tilläggas men har följt henne en bra tid nu via hennes två bloggar och för helvete: Först den där knepige Jonas som såg ut att vara 80 fast han var ung (mer hålögd får man leta efter, och kolla hans naglar, euw.) och nu denna hemska knarkarkille som av bara anblicken får det att vända sig i magen på en. För fan, hon ser ju bra ut, it's all in her head att hon inte kan få bättre. Tjejen behöver bättre självförtroende och inse hon KAN klara sig själv om hon bara ger det allt hon har! Den svenska psykvården kan man inte räkna med någon hjälp ifrån, inte sedan de lade ner mentalsjukhusen på 80-talet, nu är filosofin att de får klara sig själva, och de som dör, dör. Hårt och brutalt för att det ska se ut på ytan som om sverige inte behöver mentalsjukhus då alla är friska i detta land, lol! Medan det räcker att gå ut på gatan för att se hur folk mår: hemlösa, alkoholister, knarkare. Det är så man vill börja gråta.
Hursomhaver behöver denna killen bli ordentligt uppläxad. Bara utseendet, sen det han skriver på facebooken man läst här..Fy fan. hade jag fått syn på honom hade jag velat sparka sönder honom, då han verkar vara en sådan som utnyttjar svaga kvinnor. Fy fan. *Spysmilie*
Sen det där med giftermål tar ni väl ändå inte på allvar? Det kostar att gifta sig, tror ni på det själva? Gifta sig heter hon skulle med alla de hon varit med, herregud när ska ni vakna och se hur hon skönmålar en hemsk situation VAR gång? Hade hon skrivit sanningen hade det ju blivit pinsamt, medan sanningen syns alldeles för väl ändå. ALLA ser att denna killen knarkar, det kan knappast undgå någon, ALLA såg att Jonas var en skum jävel, för fan kolla på honom liksom! Och det där med bisexualitet kommer jag inte ens kommentera, bara blafs, hon behöver en bra kille som får styr på henne, punkt.