Citat:
Ursprungligen postat av
Hyperexium
Ja, så långt dina inlägg går tillbaka och i den frekvens dom dyker upp så har du ju hjälpt henne lite på traven i alla fall till att behålla sitt kändisskap (då utgår jag alltså från att hon blev en kändis när hennes första bok släpptes)... du kan ju t om omedvetet ha bidragit till en kommande bok. Har i minnet att jag läste citatet du hänvisar till via någon länk och att det såg ut som en typisk impuls-pryl. Jag gör ganska stor skillnad på när vissa säger något på impuls jämfört med om dom på fullaste allvar skryter med det.
Om du vill kalla cirkus-Berny för "kändisskap" så får SAOL revidera det ordet.
Det lär aldrig komma en tredje bok även om jag förstått att du peppar hårt på det. Och ponera att hon faktiskt
skulle skriva färdigt sin bok, det är inte alls säkert att förlaget kommer godkänna boken med tanke på att hon
hänger ut hela sin familj, släkt och deras anhöriga och anklagar dem för grova sexuella övergrepp. Övergrepp som det inte finns (så vitt vi vet) några som helst dokumenterade bevis för, ingen FUP och ingen rättegång. Jag kan inte tänka mig ett enda förlag som skulle ta den risken och ge ut en sån bok, skriven av en trasig, nerbruten kvinna som inte ens kan ta hand om sig själv.