2013-08-20, 18:23
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterGalen
Berny mår piss och Emma flashar med
brösten på din blogg..vart är logiken i det?
Om min sambo mådde så dåligt som Berny
utger sig för att göra, så skulle inte jag själv
sitta och skriva porriga inlägg på min blogg. :S

Inte idag väl? Eller tog hon bort det igen?
Citera
2013-08-20, 18:30
Medlem
Maxwell85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Jaha, nu ska Berny in på akutpsyk helt plötsligt. Hon mår jättedåligt men hinner självfallet ta en idolbild på bussen där hon poserar och plutar med läpparna. Om hon blir inlagd får hon akta sig för vårdarna så de inte blir kära i henne och hennes fantastiska awesomeness.

Undrar för övrigt om hon inte kommer bli avvisad på akutpsyk. De har skithögt tryck i Malmö och tar inte in patienter som tror att psyk är synonymt med vilohem. Men men, det återstår väl att se. Hon kommer väl hota sig in om läkaren nämner att hon inte platsar på sluten avdelning.

Fast plutmunsbilden verkar vara tagen i söndags (18/8). Datumet står i bildadressen :
http://cdn1.cdnme.se/3361152/6-3/2013-08-18_162326_52132208ddf2b322675cb04d.png
Citera
2013-08-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Inte idag väl? Eller tog hon bort det igen?

Nej inte idag, va väl nån dag sen men ändå.
För 12 timmar sen la hon upp nått om het rumpa
och det blir ju i morse det. Förstår inte vad dom två
har för slags förhållande. Stört.
Citera
2013-08-20, 19:42
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterGalen
Nej inte idag, va väl nån dag sen men ändå.
För 12 timmar sen la hon upp nått om het rumpa
och det blir ju i morse det. Förstår inte vad dom två
har för slags förhållande. Stört.

Man får väl tänka som så att det är emmas "jobb" att lägga ut nakenbilder då det är vad hennes blogg går ut på.
Lite som att det är björnys "jobb" att skriva fluffiga inlägg om hur vacker själavåndan är eller hur dramatisk hennes ångest är.

Emma är andra klassens glamourmodel och detta är sättet hon har valt att nå ut på och hennes liv går ju vidare även om björny ligger i en hög och trycker piller.
Sen kan man kanske ifrågasätta den moraliska aspekten eller anta att man kanske agerat annorlunda själv men som sagt, emma har ju fortfarande en läsarskara som skiter högaktningsfullt i björny hur hårt det än må låta.
Citera
2013-08-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Jaha, nu ska Berny in på akutpsyk helt plötsligt. Hon mår jättedåligt men hinner självfallet ta en idolbild på bussen där hon poserar och plutar med läpparna. Om hon blir inlagd får hon akta sig för vårdarna så de inte blir kära i henne och hennes fantastiska awesomeness.

Undrar för övrigt om hon inte kommer bli avvisad på akutpsyk. De har skithögt tryck i Malmö och tar inte in patienter som tror att psyk är synonymt med vilohem. Men men, det återstår väl att se. Hon kommer väl hota sig in om läkaren nämner att hon inte platsar på sluten avdelning.

Ojoj! Här var det ord och inga visor!
Citera
2013-08-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Man får väl tänka som så att det är emmas "jobb" att lägga ut nakenbilder då det är vad hennes blogg går ut på.
Lite som att det är björnys "jobb" att skriva fluffiga inlägg om hur vacker själavåndan är eller hur dramatisk hennes ångest är.

Emma är andra klassens glamourmodel och detta är sättet hon har valt att nå ut på och hennes liv går ju vidare även om björny ligger i en hög och trycker piller.
Sen kan man kanske ifrågasätta den moraliska aspekten eller anta att man kanske agerat annorlunda själv men som sagt, emma har ju fortfarande en läsarskara som skiter högaktningsfullt i björny hur hårt det än må låta.

Jo så är det väl, men det ser illa ut tycker jag.
Citera
2013-08-21, 01:29
Medlem
sinfons avatar
Är jag helt dement nu, eller skulle inte det finnas en tråd om Elisa startad av torskar eller liknande här på flashback? Någon som vet hur jag hittar den?
Citera
2013-08-21, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Är jag helt dement nu, eller skulle inte det finnas en tråd om Elisa startad av torskar eller liknande här på flashback? Någon som vet hur jag hittar den?

Här är den:

https://www.flashback.org/t703482
Citera
2013-08-21, 10:14
Medlem
ALLA Elisas "sidor" har delats i den tråden fyra timmar efter att den länken delades här. Att medvetet dela hennes information till torskar... Jag har inga ord.
Citera
2013-08-21, 11:56
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomika
ALLA Elisas "sidor" har delats i den tråden fyra timmar efter att den länken delades här. Att medvetet dela hennes information till torskar... Jag har inga ord.

Oj. Ja, det var inte jag iallafall. Var bara nyfiken på tråden
Citera
2013-08-21, 12:50
Medlem
sinfons avatar
Fint att Berny gnäller om att hon inte orkar beställa sjukresa (i senaste blogginlägget), när hon bevisligen satt på en vanlig jävla stadsbuss i söndags.
Citera
2013-08-21, 12:54
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomika

Alltså okej, jag kan hålla med dig om att det är för jävligt. Samtidigt, om man nu är så "jagad" som Elisa påstår sig vara samt har både skyddade uppgifter och ska få förtur inom Stockholms bostadskö pga att hon inte kan bo kvar i sin nuvarande lägenhet, hur kan man sitta och blogga öppet om sitt liv och slänga upp bilder på sig själv? Jag har aldrig träffat Elisa men jag hade "spottat" henne på stan om jag så såg henne på flera hundra meters avstånd. Så pass lätt är hon att känna igen.
Det här är absolut ingen slut shaming på något sätt men om man är upp i en våldtäktsrättegång som har "fullständigt sekretess", varför sitter man och laddar upp nakenbilder på sig själv på instagram då? Att hon dessutom använt sitt riktiga namn (!!!!) när hon sålt sig. Inte ens hororna som går på streetan suger kuk under riktigt namn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in