2013-08-05, 13:56
Avslutad
Varför pratar hon om sig själv i tredje person?
Citera
2013-08-05, 13:57
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sery
Antagligen hade det behövs mycket längre tid att vara ensam. Man tror gärna att man är tip-top och så kastar man sig ut i verkligheten för snabbt och så kraschar man igen. Jag tror ju att Berny även är beroende av människor, framförallt någon hon är tillsammans med, det verkar vara så. Så på det sättet kan man väl jämföra med en alkoholist som nästan är "klar" och tänker "ETT litet glas vin kan jag ta". Vi vet hur det brukar sluta.

Så jävla exakt. I det här fallet har jag för mig att hon förklarade sin relation med Jhna som "jag behövde leka lite bara, har ju varit allvarlig så länge, jag glömmer inte vem jag är" när de som följde henne uttryckte oro för att hon regredierat igen. Well, hon kom visst aldrig tillbaka.
Senast redigerad av sinfon 2013-08-05 kl. 14:10. Anledning: Stavfel
Citera
2013-08-05, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Så jävla exakt. I det här fallet har jag för mig att hon förklarade sin relation med Jhna som "jag behövde leka lite bara, har ju varit allvarlig så länge, jag glömmer inte vem jag är" när de som följde henne uttryckte oro för att hon regredierat igen. Well, hon kom visst aldrig tillbaka.

Man tror att det är det man gör, men vips är man tillbaks på ruta ett. Jag kan relatera. Det är ungefär 10 år sedan jag började gå i terapi, KBT. Mycket i terapin handlade just om mig som Vuxet Barn, mina relationer, hur jag reagerar och agerar.

Jag har under den här tiden haft ett fast förhållande och dejtat flera. Men, det var först tidigt i år som jag kunde gå på en helt casual date, och sen INTE ta illa vid mig och bli helt knäckt av att han inte kände det klickade. Jag ryckte på axlarna och kände för första gången, genuint, att "oh well, det var ju trevligt att ses i alla fall". En sån j*vla seger för mig var det.

Så det tar tid! Inte någon månad hit eller dit.
Citera
2013-08-05, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP

Förhoppningsvis inte hennes nya "grej"... :S
Citera
2013-08-05, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP

Hon måste mena specifika inlägg, men det var den bristfälliga kommateringen som gjorde mig förvirrad.

Blogg.se skiter väl i vad hon skriver om sin kommande bok! Men alla är ute efter Berny!!
Senast redigerad av GenesisP 2013-08-05 kl. 14:23.
Citera
2013-08-05, 14:07
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzaddik
Har läst här hur länge som helst men aldrig skrivit något, men så såg jag bilderna på bernys blogg. Är det bara jag eller ser det ut som att dem typ snortat o bombat kokain på bilderna?? Bernys näsa ser ju full ut av nått, typ snor eller nått annars.. O läpparna ser lite vita ut, kanske affe dem stoppat i sig?

Haha nej, hon har definitivt snortat något. Det är vanligast med mdma på sådana tillställningar, men hennes pupiller är inte stora och jag tror ärligt talat inte hennes serotonin-nivåer klarar sådana droger. Kola eller tjack gissar jag också.
Citera
2013-08-05, 14:13
Medlem
Electrospits avatar
Citat:
Kollade bara hans bilder, det räckte haha - vad ÄR det här för människor? Är de utvecklingsstörda? Är det en parodi? De tycker de är helt schteeek VIP med några alkoläsk i en skål på en sunkig ghettobalkong, och sedan hyrlimos som de står och poserar vid som transor med putande munnar. Vem är det de ska föreställa? Ser de ofta "rika och lyckade" människor göra så eller?

Kom att tänka på Ed Byrne efter att ha läst ditt inlägg. http://www.youtube.com/watch?v=NIyvu-mUIJQ
Tror det är lite så Dessa "donnor" lever.
Citera
2013-08-05, 14:16
Medlem
Citat:
Haha nej, hon har definitivt snortat något. Det är vanligast med mdma på sådana tillställningar, men hennes pupiller är inte stora och jag tror ärligt talat inte hennes serotonin-nivåer klarar sådana droger. Kola eller tjack gissar jag också.
Alltså, på en av bilderna har hon ju t o m jävligt SMÅ pupiller. Och hon har ju skrivit att hon varit förkyld. Kan det inte vara snor?

edit: de borttagna inläggen är cachade så de går fortfarande att läsa. Gemensamt för dem (utdrag ur en psykopats dotter, berny berättar lite om opus dei och brev från pålssons) är att hon specifikt nämner pekar ut sina familjemedlemmar (alltså inte bara antydningar) men även andra namn. Kanske ser blogg.se det som förtal? Det är också förbjudet enligt deras regler. Fast det verkar märkligt att hon skulle behöva ta bort infon om brevet när hennes syster redan sagt att det var hon skrev det.
Senast redigerad av hanochintejag 2013-08-05 kl. 14:32.
Citera
2013-08-05, 14:27
Medlem
Citat:
Finns det någon kvar som inte tror att hon ljuger nu? Så genomskinligt. Givetvis har blogg.se bett henne ta bort nakenbilderna, men varför skulle de bry sig om de andra inläggen? De kanske ägs av Opus Dei!

Men det är klart att de gör det. Vet du inte att Opus Dei styr och kontrollerar Bernys liv? Det var faktiskt Opus Dei som FICK Berny att börja blogga. Blogg.se är en domän som helt styrs av Opus Dei men alla andra bloggare är liksom täckmantel.

Nej. Jag vet inte. Jag väntar på någon liknande förklaring.
Citera
2013-08-05, 14:32
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Alltså, på en av bilderna har hon ju t o m jävligt SMÅ pupiller. Och hon har ju skrivit att hon varit förkyld. Kan det inte vara snor?

Jag kan såklart inte säga bestämt, men jag har sett en del i mina dagar och det där ser ut som snortrester (bara ena näsborren, pulvrigt och sitter på håren). Sedan är det vanligt att man inte får förändrade pupiller av drogerna jag nämnde. Små pupiller får du av opiater, men de tar du inte i näsan och verkligen inte för att utomhusfesta. Tror det är solen på någon bild bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Electrospit
Kom att tänka på Ed Byrne efter att ha läst ditt inlägg. http://www.youtube.com/watch?v=NIyvu-mUIJQ
Tror det är lite så Dessa "donnor" lever.

Haha exakt
Senast redigerad av sinfon 2013-08-05 kl. 14:34. Anledning: Tillägg
Citera
2013-08-05, 14:34
Medlem
Citat:
Jag kan såklart inte säga bestämt, men jag har sett en del i mina dagar och det där ser ut som snortrester (bara ena näsborren, pulvrigt och sitter på håren). Sedan är det vanligt att man inte får förändrade pupiller av drogerna jag nämnde. Små pupiller får du av opiater, men de tar du inte i näsan och verkligen inte för att utomhusfesta. Tror det är solen på någon bild bara.
Edit: nevermind.
Citera
2013-08-05, 14:40
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
edit: de borttagna inläggen är cachade så de går fortfarande att läsa. Gemensamt för dem (utdrag ur en psykopats dotter, berny berättar lite om opus dei och brev från pålssons) är att hon specifikt nämner pekar ut sina familjemedlemmar (alltså inte bara antydningar) men även andra namn. Kanske ser blogg.se det som förtal? Det är också förbjudet enligt deras regler. Fast det verkar märkligt att hon skulle behöva ta bort infon om brevet när hennes syster redan sagt att det var hon skrev det.

Gemensamt för de inläggen är också att de innehåller påståenden som folk nu har börjat undersöka och ifrågasätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in