2008-12-12, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneSpeedball
Antar att dina favoritfilmer är Saw serien, Hostel?

Alltså jag vet att hon föredrar att bli sprutad i ansiktet. Rättså ovanligt, enligt min egen erfarenhet av ganska många damer. Inget de direkt ber om iallafall. Men få näsbenet avslaget gillar hon nog absolut inte. Hur ska hon då snorta tjack? Nämen finner tortyrporr ganska osmakligt, även om det där med hennes sätt att förhålla sig till sperma stämmer.

Du verkar ju inte riktigt frisk. Eller så har du väldigt grov humor...

Nja gillar mer Zombiefilmer, Och tarantinos verk, även klassisk skräck i form av så Dario Argento levererar. Men jo Hostel är en fin film det...

Klart jag inte var 100% allvarlig när jag sa det, men endå är det något inom mig som gärna hade gjort det, eller se någon annan göra det på henne.
Citera
2008-12-12, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
Nja gillar mer Zombiefilmer, Och tarantinos verk, även klassisk skräck i form av så Dario Argento levererar. Men jo Hostel är en fin film det...

Klart jag inte var 100% allvarlig när jag sa det, men endå är det något inom mig som gärna hade gjort det, eller se någon annan göra det på henne.

Ok, men om du gillar Hostel.. faller inte Saw i smaken?, eller gillar du inte temat med fällor, och moraliska ställningstagnandet för offren?

"men endå är det något inom mig som gärna hade gjort det", låter ju väldigt elakt, grymt och ondskefullt.. även om hon nu skulle vara white trash knarkluder i dina ögon..

låter som du skulle passa in som en karaktär i när Lammen Tystnar.. buffalo bill eller nått..
Citera
2008-12-12, 16:43
Medlem
Jag har sett en bild på Berny när hon står brevid en kille med Magiska molekyler-tröja, jag tror killen är Jonas. Kul isåfall.
Bilden fanns iaf på hennes gamla hemsida som hon hade länkat från sin bilddagbok strax efter hennes första bok kom ut.
Citera
2008-12-12, 16:49
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bufo alvarius
Jag har sett en bild på Berny när hon står brevid en kille med Magiska molekyler-tröja, jag tror killen är Jonas. Kul isåfall.
Bilden fanns iaf på hennes gamla hemsida som hon hade länkat från sin bilddagbok strax efter hennes första bok kom ut.
Låter jätte skojsigt.
Citera
2008-12-14, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bufo alvarius

http://www.bernyblue.com/foton/bernysliv/bernysliv/bernysliv2.jpg
Bilden är på Berny och Jonas.

Killen på bilden du beskrev är nog inte Jonas, va?
Citera
2008-12-19, 22:23
Medlem
RoyochRogers avatar
mannen på bilden är den omtalade jonas
Citera
2008-12-21, 16:08
Medlem
Chamaica1s avatar
Hade ingen aning om vem hon var innan jag började läsa tråden, åsikterna verkar ju minst sagt gå isär om henne. Har letat runt efter dokumentären, verkar inte finnas på svt och har inte hittat ngn torrent. Någon som har länk?
Citera
2008-12-25, 02:05
Medlem
ArmyOfMes avatar
[quote=InsaneSpeedball]Jaha, då kanske vi alla ska varna för våra dåliga erfarenheter med X vi haft. Se till att det finns en lista på Internet på alla personer. Där man kan skriva in sina recensioner där man tar upp händelser i fullständig detalj, och varna andra för de personer man haft dåliga erfarenheter av.

Allting är ju subjektivt. Jag vet att Jonas var inblandad i nått liknande med en annan kvinna (fröken D), som polisanmält honom tidigare där fallet las ned, men lagt in en ny anmälan tillsammans med berny nu. Men den kvinnan var störd på riktigt, mytoman. Ifall på den tiden.. men det mest vrickade som faktiskt är i nutid.. hon stöder och är polare med en våldsam kille som sitter inne i fängelse för att spöat upp sin flickvän. Ja ni hörde rätt!! Aint that very sick? Detta gör hennes nuvarande pojkvän naturligvis vansinning med det verkar hon skita i. Well well, det är en skruvad värld vi lever i.

Men tillbaka till Berny och Jonas. Du tycker det alltså är rätt att gå ut offentligt och varna och svartmåla en person, innan han blivit dömd i domstol.
Visst det kan vara svårt med teknisk bevisning, hitta vittnen etc. Och om han gjort alla dessa hemskheter så vore det ju hemskt om han skulle gå fri och skratta elakt åt det, och få honom att tro att det är ok att bete sig på det sättet. Då skulle jag nästan tycka offentlig varning skulle kunna vara på sin plats.
Men men, om han blir straffad, och får behandling för sitt aggresiva beteende. Tycker du han ska vara svarmålad för all framtid då också?[/

Det berny håller på med är bedrövligt. Hon är en fara för andra! Känner inte jonas,men Lucas som hon också sprider rykten om,känner jag väl. Och den dagen den mannen är en våldtäktsman så klipper jag av mig mina öron. Såpas väl känner jag honom. Och berny,henne har jag träffat och alltid tyckt illa om därför att hon bla först höjer folk till skyarna sen slår ner på dem med massa skit. Hon skrev ju bla en massa osaningar om sitt ex och min närmaste väninna i den nya boken. Och hon tänkte anmält henne för förtal,men ville inte bli uthängd i press å liknande. Så jag tror jag vet vad berny går för och jag tror DEFINITIVT att hon ljuger. Usch. Hon är en rälig,feg människa!
Citera
2008-12-25, 09:20
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-B-Jonsson
http://www.bernyblue.com/foton/bernysliv/bernysliv/bernysliv2.jpg
Bilden är på Berny och Jonas.

Killen på bilden du beskrev är nog inte Jonas, va?
Hennes hårfärger verkar vara som hennes personlighet.
Citera
2008-12-27, 11:18
Medlem
Matt Damons avatar
Om det är någon som har det bloginlägg som berny tog bort senast, "drogfri", får ni jättegärna posta det här eller PMa mig. Försöker reda ut lite grejer i den här soppan.
Citera
2008-12-27, 18:01
Medlem
rescue_mes avatar
Citat:
Det var ju riktigt jävligt när hon ringde psyk och bad som sina Xanor, men de vägrade ge henne. Hon skulle sluta cold-turkey efter 5 års bruk. Istället för att få sin riktiga medicin drar hon i sin ensamhet en lina tjack. Jävligt fittigt av personalen, eller vad tycker ni?

det var inte tjack. det var sub.
Citera
2008-12-28, 00:31
Medlem
enligt senaste inlägget i hennes helgon dagbok har hon köpt EN VALP TILL o gästboken är full av kritiska röster..

några exempel
Citat:
Athalwolf K66 från Österrike i Utomlands, 22/12-08 kl 13:50

Jag blir så jävla arg av att bara se dig och höra ditt namn. Du är en tragisk människa vars böcker förtjänar att brinna. Du tycker så jävla synd om dig själv och har skrivit om det i hela två värdelösa böcker som inte ens bör kallas för litteratur. Du är en skam för riktiga författare och en skam för mänskligheten. Du romantiserar självskadebeteende och utnyttjar tonåringar för din egen vinnings skull. När det väl tystas ner om dig så ringer du till media och ber om att dom ska göra en artikel om dig.

Jag avskyr dig och allt du står för.

Citat:
GathCout T20 från Vällingby i Stockholms län, 23/12-08 kl 10:06

varför tog du bort inlägget drogfri??? lite konstigt att du tog bort det direkt när flera personer
började kommentera att dom sett dig använda droger..

Citat:
KatjaD T20 från Stockholm i Stockholms län, 23/12-08 kl 11:15

du är ju MYTOMAN. du är överbevisad. i ena inlägget skriver du att du inte tar mediciner pga av att du inte behöver det för att du inte är i hop med jonas fortfarande och mår bra nu. i inlägget efter så skriver du polisen tog dig för att du verkat så påverkad, men att det endast var medicinerna? SLUTA LJUG för i helvete. tycker du är riktigt jävla äcklig! och varför tog du bort inlägget drogfri????? när massa vittnen och flera av dina ex vänner skrivit att dom sett dig använda droger och du ljuger. tycker verkligen synd om barnet du och amalia ska skaffa. du beter dig som en stor omogen fjortis, visst får du klä dig hur du vill men att sitta och sära på benen i bildagboken och skriva äckliga kommentarer . väx upp för i helvete. och SLUTA ljug. Ranvi och kristinah vill inte ha med dig att göra just för att du ljuger!

Citat:
MonroeHysterica T20 från Bromma i Stockholms län, 23/12-08 kl 17:24

jag tycker okså synd om barnet du och din tjej ska skaffa. Enligt väldigt många av dina vänner och bekanta drogar du fortfarande och är helt borta och du säljer din kropp fortfarande tillsammans med din tjej. det är det flera som vittnat om, så som du skrev att du gjorde i känn pulsen slå. men nu har du gått för långt. du lever i en missär berny. inte ens din hyresvärd vill släppa in dig för att du knarkat ner lägenheten och har kunder. och jag har läst igenom hela din blogg. och du har gjort bort dig, som nån här skrev sa du olika saker. först skriver du att du inte tar några mediciner alls, i ett annat efter skriver du att du att snuten tog dig för att du var så hög, på dina medeciner ( yeah right) sluta nu, du kan inte ta hand om ett barn. du ljuger ju i din blogg. det ser man ju. du skriver olika saker hela tiden och jag ska berätta att jag känner en tjej som varit på din avdelning på psyket och hon vittnar om att du överdramtiserar och ljuger i dina böcker och att du hittar på. du är omogen.

ser struligt ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in