enligt senaste inlägget i hennes helgon dagbok har hon köpt EN VALP TILL

o gästboken är full av kritiska röster..
några exempel
Citat:
Athalwolf K66 från Österrike i Utomlands, 22/12-08 kl 13:50
Jag blir så jävla arg av att bara se dig och höra ditt namn. Du är en tragisk människa vars böcker förtjänar att brinna. Du tycker så jävla synd om dig själv och har skrivit om det i hela två värdelösa böcker som inte ens bör kallas för litteratur. Du är en skam för riktiga författare och en skam för mänskligheten. Du romantiserar självskadebeteende och utnyttjar tonåringar för din egen vinnings skull. När det väl tystas ner om dig så ringer du till media och ber om att dom ska göra en artikel om dig.
Jag avskyr dig och allt du står för.
Citat:
GathCout T20 från Vällingby i Stockholms län, 23/12-08 kl 10:06
varför tog du bort inlägget drogfri??? lite konstigt att du tog bort det direkt när flera personer
började kommentera att dom sett dig använda droger..
Citat:
KatjaD T20 från Stockholm i Stockholms län, 23/12-08 kl 11:15
du är ju MYTOMAN. du är överbevisad. i ena inlägget skriver du att du inte tar mediciner pga av att du inte behöver det för att du inte är i hop med jonas fortfarande och mår bra nu. i inlägget efter så skriver du polisen tog dig för att du verkat så påverkad, men att det endast var medicinerna? SLUTA LJUG för i helvete. tycker du är riktigt jävla äcklig! och varför tog du bort inlägget drogfri????? när massa vittnen och flera av dina ex vänner skrivit att dom sett dig använda droger och du ljuger. tycker verkligen synd om barnet du och amalia ska skaffa. du beter dig som en stor omogen fjortis, visst får du klä dig hur du vill men att sitta och sära på benen i bildagboken och skriva äckliga kommentarer . väx upp för i helvete. och SLUTA ljug. Ranvi och kristinah vill inte ha med dig att göra just för att du ljuger!
Citat:
MonroeHysterica T20 från Bromma i Stockholms län, 23/12-08 kl 17:24
jag tycker okså synd om barnet du och din tjej ska skaffa. Enligt väldigt många av dina vänner och bekanta drogar du fortfarande och är helt borta och du säljer din kropp fortfarande tillsammans med din tjej. det är det flera som vittnat om, så som du skrev att du gjorde i känn pulsen slå. men nu har du gått för långt. du lever i en missär berny. inte ens din hyresvärd vill släppa in dig för att du knarkat ner lägenheten och har kunder. och jag har läst igenom hela din blogg. och du har gjort bort dig, som nån här skrev sa du olika saker. först skriver du att du inte tar några mediciner alls, i ett annat efter skriver du att du att snuten tog dig för att du var så hög, på dina medeciner ( yeah right) sluta nu, du kan inte ta hand om ett barn. du ljuger ju i din blogg. det ser man ju. du skriver olika saker hela tiden och jag ska berätta att jag känner en tjej som varit på din avdelning på psyket och hon vittnar om att du överdramtiserar och ljuger i dina böcker och att du hittar på. du är omogen.
ser struligt ut