Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
berny:
Kan du bevisa att du är Berny Pålsson? This is internet och vemsomhelst kan va just vemsomhelst. Du är ju glad i att ta bilder, ta en bild med texten "Flashback" eller något som kan bevisa.
Är de du har jag en fråga. När du blev tillsammans med Jhna såg väl de flesta på Flashback hur en ganska omogen tjej som såg upp till dig började kopiera din stil så ni tillslut såg ut som systrar, väldigt tragiskt i mina ögon... Trodde du någonsin på det förhållandet och vad är sanningen bakom att det tog slut mellan er?
Skriver du på nån ny bok?
...om de nu verkligen är du - välkommen till Flashback!
EDIT: ...kan lägga till en fråga. De har länge pratats om att du bodde hos din behandlade läkare och som de skrevs några inlägg bakåt så har du haft förhållande med sjukvårdspersonal tidigare (Jonas).
Hur kommer de sig att du flyttade in hos din läkare? Måste ju trots allt vara ganska ovanligt?
Bildbevis är inlagt via min bilddagbok.
Vad gäller Jhna så har jag läst era diskussioner om henne den senaste tiden. Jag vill börja med att påpeka att Jhna och jag fortfarande är vänner och jag har inget intresse av att diskutera henne på forum på internet.
Vad jag kan svara på till viss del är min egen upplevelse och min egen del av vårt förhållande. Jag trodde på vårt förhållande precis i början. Det var ju väldigt plötsligt och intensivt men jag trodde att det skulle fungera eftersom vi varit så nära vänner innan men jag räknade väl inte med vissa saker som jag borde räknat med.
Jag visste att jag kunde leva upp till min del men jag var inte beredd att kompromissa men vem jag är och vad som är viktigt för mig. Sedan tog detta R som ni alla har läst om upp precis all min tid. Och jag upptäckte att Jhna och jag ser på saker och ting mycket olika. För mig var vissa saker väldigt viktiga och jag har blivit en viss typ av människa och jag kunde inte se hur det skulle funka med förhållandet. Jag upptäckte att vi gled ifrån varandra och att det inte störde mig utan att det var precis det som jag ville. Jag var helt enkelt inte kär längre och ja, vi passade inte alls ihop.
Sedan var som hände för hennes del, sorry hörni men det kommer jag inte berätta. Hon och jag är vänner och jag skvallrar inte om henne.
Ja jag skriver på en ny bok. Eller snarare, jag har enormt mycket material, utkast, fria anteckningar osv. Men det återstår att organsiera allt detta material och få det till en bok.
Det här är ett jätteprojekt som jag gett mig in i. Mitt hjärteprojekt.
TACK!
Vad gäller personal så ska jag erkänna att jag har haft sexuella relationer med vissa vid flera tillfällen, inte bara Jonas.
Men vad gäller läkaren ni syftar på var det aldrig något konstigt, soc betalade för att jag bodde där och jag bodde helt enkelt inneboende som många andra gjorde samtidigt som jag. Ovanligt men han och hans fru tog emot mig efter Nicklas död under en period då soc inte hjälpte mig att hitta en ny bostad utan hävdade att jag kunde bo i lägenheten jag hade bott i med Nickas, vilket jag inte klarade.
Jag var också så psykiskt dålig att jag behövde tillsyn men inte psykiatrisk slutenvård.
Godhet kallas det. Inga konstigheter förekom alls. Tvärtom var det hela mycket seriöst och bra.