2013-05-26, 09:59
Medlem
undra hur det gick med relationen till "babydoll familjen". vet att hon brände broarna där rejält för några år sen.
Citera
2013-05-26, 14:30
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
undra hur det gick med relationen till "babydoll familjen". vet att hon brände broarna där rejält för några år sen.

Jag fick höra av en rätt säker källa att hon ska ha hotat Candy under tiden hon bodde i Gng och stått drogad och bankat på hennes dörr. Anledning okänd
Citera
2013-05-26, 20:29
Medlem
Denosynliges avatar
Candy och Jennyfer sade väl upp vänskapen med Berny huvudsakligen pga Berny valde drogerna under den perioden misstänker jag. Från första början när de lärde känna varandra och blev vänner så visste de väl antagligen att Berny knarkade så de kan ju inte ska ha haft någon noll tolerans för droger med sina vänner så förmodligen hade det väl blivit för out of control. Det är vad jag gissar på iaf. Förutom det som nämnts ovan då om det nu är sant.
Citera
2013-05-26, 20:30
Medlem
gato12s avatar
Någon som vet varför Berny slutade posta här i tråden?
Citera
2013-05-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

kanske för att det helt plötsligt inte gick som hon ville, utan folk började ha lite starkare åsikter igen? tror inte att någon vet.
Citera
2013-05-26, 23:52
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

För att inte tillräckligt många slickade hennes röv.
Citera
2013-05-27, 01:47
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83

candy är fortfarande vänner med henne och dom pratar på telefonen varje dag säger hon! jag fattar inte hur hon kan vara vän med henne efter allt hon gjort!
Citera
2013-05-27, 15:13
Medlem
Kardnialvokals avatar
Något som gör mig konfunderad är hur hon har råd att handla för flera tiotusentals kronor på IKEA helt plötsligt. Jag menar, hon är ju knappast kreditvärdig hos IKANO med tanke på att hon har skulder hos fogden. Och jag kan inte tänka mig att soc skulle gå in och betala möbler till henne. Så frågan är vad den riktiga storyn är.
Citera
2013-05-27, 15:25
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Något som gör mig konfunderad är hur hon har råd att handla för flera tiotusentals kronor på IKEA helt plötsligt. Jag menar, hon är ju knappast kreditvärdig hos IKANO med tanke på att hon har skulder hos fogden. Och jag kan inte tänka mig att soc skulle gå in och betala möbler till henne. Så frågan är vad den riktiga storyn är.

Att hon köper det begangat, på blocket eller liknande, men det låter ju inte lika fint, precis som att ett lss boende inte klingar lika bra som ett förstahandskontrakt på en lägenhet... eller att "jag blev invald i den überspecialmegacoola författarklubben" när det mer eller mindre är facket

Annars så kanske hon har hittat nån naiv stackare som pröjsar
Citera
2013-05-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Precis vad jag skulle skriva nu efter att ha läst hennes blogg.
Har för mig att jag läst någonting om nåt flyttbidrag, men nån måtta får det väl vara. Hur många har råd att köpa helt nya saker till en hel lägenhet?! Sanslöst.
Citera
2013-05-27, 16:04
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Precis vad jag skulle skriva nu efter att ha läst hennes blogg.
Har för mig att jag läst någonting om nåt flyttbidrag, men nån måtta får det väl vara. Hur många har råd att köpa helt nya saker till en hel lägenhet?! Sanslöst.

Mår lite illa när hon sitter och skryter om sin jävla femtusenkronorssoffa hon ska köpa samt "deras absolut bästa säng". Så vi snackar alltså femtontusen kronor för två möbler på IKEA. Inte ens chans att soc betalar det.
Citera
2013-05-27, 16:20
Avslutad
Citat:
Jag beställde över hundra produkter och det kommer att bli en bra grund att leva på.

Vem betalar? Mycket skumt. Jag har flera f.d vänner som fått flyttpeng av Soc och den har alltid legat runt 3.000 kr. Så därifrån kommer de inte. Det kan ju vara ett förskott från ett förlag, men hon är ju fortfarande skyldig pengar till förlaget som gav ut hennes böcker, så det verkar ju inte troligt.
Senast redigerad av GenesisP 2013-05-27 kl. 16:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in