2009-09-25, 23:35
Medlem
Alltså, så sliten som Berny har blivit tror jag beror på psykosmedicinering, då blir man plufsig och sliten och trött, jag tror inte hon går på tjack nu, då skulle hon vara fräschare.

Jag fattar inte hur människan får ha djur!
Citera
2009-09-26, 14:22
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Alltså, så sliten som Berny har blivit tror jag beror på psykosmedicinering, då blir man plufsig och sliten och trött, jag tror inte hon går på tjack nu, då skulle hon vara fräschare.

Jag fattar inte hur människan får ha djur!

Det oroar mig också. Jag försöker tvinga mig att tro att hon tar hand om djuren ordentligt och att hon bara missköter sig själv, men det går liksom inte. De där djuren har nog varit med om ett och annat, stackarna.
Citera
2009-09-26, 14:23
Medlem
pepparkakans avatar
Edit: Felpost.
Senast redigerad av pepparkakan 2009-09-26 kl. 14:26.
Citera
2009-10-06, 12:29
Medlem
BlotGoths avatar
hon har ju bara ett djur nu, sin hund. han mår säkert bra
Citera
2009-10-08, 17:18
Medlem
BettanyMaids avatar
hon lär ju ha skrivit in det själv. "konstnär, pinuppa, rockstjärna", ge mig paus. [/quote]

Ja, Candy har skrivit det själv. Även att hon är prinsessa mm. Men Candy är inget som Berny. Hon är faktiskt en fin, nykter (förutom kanske två öl på krogen någon gång i månaden) och ansvarstagande tjej, trots att hon ofta låtsas som motsatsen... Hon är bra på att spela bimbo men är smart när man lär känna henne.

Berny ska ska inte ens börja prata om, mest för att hon är kompis med Candy och hon kanske skulle bli sur på mig. Och tänker inte skriva mer om Candy heller, av respekt för henne, men hon är verkligen en trevlig och smart tjej och ingen impulsiv knarkare.
Citera
2010-01-08, 01:42
Medlem
Vem är hennes nya stjärna Niklas, finns med i bloggen:

http://bernyblue.blogg.se/

Under rubrikerna:

Om jag misslyckas dör jag, 2010-01-03, Bild
och:
Joy, 2009-12-14, också med på bild!

Han ser riktigt sliten ut, jag tycker mig känna igen honom
Nån av er här ute på fb som vet vem han är? Dom verkar ha det så
mysigt ihop i alla fall
Citera
2010-01-12, 04:54
Medlem
EndGames avatar
När jag efter en haschpsykos fick en LPT på mig och fick spendera en längre tid på PIVA Malmö upptäckte jag att man kunde låna Vingklippt ängel. Tror ni den boken gick varm hos borderline patienterna. Att man kan tillhandahålla den typen av böcker till tjejer med allvarliga självskadebeteenden är för mig ett frågetecken.
Vad är nästa Naked lunch& psykonauterena på beroendecentrum?

Jag har inte sett dokumentären läste dock vinklippt ängel. Stackars tjej men ärligt talat den typen av exhibitionism tycker jag är tragisk Det mest tragiska är dock att media gjorde henne till någon form av representant för unga tjejer med
psykiska besvär..Det är alltid bra när det finns människor med psykiska besvär/sjukdomar/problem som kan vara offentliga med sin sjukdom och därmed minska stigmatiseringen av psykiskt sjuka. Dom ska dock ha en längre tids distans ifrån problematiken. Jämför Vingklippt ängel med Zebraflickan av sofie åkerman, Så hajjar ni.

(nej jag blir inte upphetsad av tjejer med psykiska problem och ärrvävnad )
Citera
2010-01-12, 16:00
Medlem
Royal-s avatar
Vet inte vem hon är eller vad hon tagit eller varför hon har fått egen dokumentär. Men förmodligen är det väll ett heroin missbruk hon gjort bok om som gjorde henne kändis? Söt var hon iaf

Mvh
Citera
2010-01-19, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Vem är hennes nya stjärna Niklas, finns med i bloggen:

http://bernyblue.blogg.se/

Under rubrikerna:

Om jag misslyckas dör jag, 2010-01-03, Bild
och:
Joy, 2009-12-14, också med på bild!

Han ser riktigt sliten ut, jag tycker mig känna igen honom
Nån av er här ute på fb som vet vem han är? Dom verkar ha det så
mysigt ihop i alla fall

Lustigt! Jag känner fan också igen snubben.. men kan inte sätta fingret på var jag sett personen i fråga.
Citera
2010-01-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastskallen
Lustigt! Jag känner fan också igen snubben.. men kan inte sätta fingret på var jag sett personen i fråga.

Samma här.

Annan bild
http://berny.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1260313201&id=42967425 2
Senast redigerad av Repett 2010-01-20 kl. 16:45.
Citera
2010-02-05, 10:22
Medlem
pepparkakans avatar
Är det någon som vet vad som händer med Berny nu? Hon har inte uppdaterat något sen den nya killen, jag har nån (obefogad) misstanke om att hon trillat dit igen.
Citera
2010-02-05, 11:49
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkakan
Är det någon som vet vad som händer med Berny nu? Hon har inte uppdaterat något sen den nya killen, jag har nån (obefogad) misstanke om att hon trillat dit igen.

Tror aldrig hon trillade ur.

Fler som noterat att alla inlägg saknar kommentarer? Har hennes fans tröttnat eller tar hon bort allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in