Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Du har rätt, någonting är inte rätt i detta. Jag undrar hur det kom sig att Berny hamnade hemma hos honom från första början? En läkare föreslår väl inte bara under ett besök att patienten ska bo hemma hos honom? Kanske Socs idé? Han kanske får betalt för att inhysa henne? Frågetecknen är många!
Man ska inte spekulera... Om det där kinky sexet hon skrev om i sin nu borttagna blogg. Eller om en viss läkare... Och det gör jag inte som ni märker.

Men jag vet personligen hur det tyvärr kan gå till ibland (läs: jag förväntades ge lite extra tillbaka för att ha det drägligare när jag låg inne). Dessutom är nog ingen av er andra naiv nog att tro att all vårdpersonal alltid håller fingrarna borta från sina patienter, trots att det knappast kan anses etiskt, eller ens lagligt. Vem som utnyttjar vem i ett sånt läge kan diskuteras, om patienten bjuder lite extra för att få mer hjälp eller om läkaren kräver för att vilja ge hjälpen.
Min gissning är att han får betalt av soc för att inackordera henne, eftersom soc i de flesta större städer skriker efter tillfälliga boenden till behövande klienter. Och så dök hans stuga upp lagom lägligt!