Okej jag tar tillbaka det jag skrev. Nu har hon lagt upp ett helt album på sin facebook som heter "Homeless bitch". Hon har
inte alla hästar hemma. Dessutom finns det för fan ingen behandling mot asperger. Det är en medfödd. neuropsykiatrisk sjukdom, ingenting du kan utveckla som vuxen, eller få bort med terapi.
Citat:
fick nyss fem xanor, fyra lyrica och en ritalina och ett stödsamtal av min läkare. jag hoppas tabletterna hjälper snabbt nu..paniken kliar i halsen
Citat:
idag är första dagen sedan nicklas dog som jag inte får stora högar av bens och lyrica och antipsykotiska utan bara xanor depot och ritalina. än så länge går det hyfsat bra.
Okej, så hon är så angelägen att vi ska veta vilken medicin hon äter att hon skriver ut den. Till och med
depot, det räcker inte med "xanor". Läkaren är tvivelaktig, om det ens är sant över huvud taget. Ärlig talat kan det lika bra vara en torsk. Jag förstår inte heller, skulle hon blanda sin eventuella substitutionsbehandling (subutex/suboxone/metadon) med all den medicinen? Ingen läkare i världen skulle förskriva ritalin till en heroinist. Ännu mindre låta denne rasta hunden. Något luktar unket.
Lustigt att se hur hennes gamla vänner samt farsa, lagt till henne igen på facebook. Är allt glömt och förlåtet så fort en pojkvän dör?