2011-10-18, 15:59
Medlem
Vaennis avatar
Btw, hennes fästman Nicklas (som dog av en överdos) ser så jävla läskig ut på typ alla bilder. Och gammal! typ dubbelt så gammal som henne! haha xD
Citera
2011-10-18, 16:18
Medlem
-Jamaica-s avatar
Ånej, har den där människan vaknat.... Here we go again....
Citera
2011-10-18, 16:55
Medlem
Yerzs avatar
Jag älskar hennes senaste inlägg "not an addict"
Klart som fan hon vill ha uppmärksamhet, det är ju vad hon lever för, och klart hon vill ha medlidande.
En normal människa hade inte lagt upp en så ful och misär bild på sig själv om den inte ville ha medlidande.

denna nya blogg kommer bli ett sant nöje att följa, dock lite ot men kunde hon inte valt en annan design, den är ju skitjobbig!
Citera
2011-10-18, 17:01
Medlem
Gingyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaenni
Vad har min definition av en fin filmstjärna med det här att göra? Det jag sa var att hon var mycket vackrare förut, såklart när hon var mycket yngre. Kommer inte ihåg hur gammal hon var på bilderna jag sett, men hon var naturligt blond och med ett lysande leende och hon såg bara extremt vacker och oskyldig ut och inte direkt sönderknarkad som hon ser ut idag, därav filmstjärnesynonymen.

Det var inte en fråga, snarare en pik då du liknade hennes tidigare utseende med en filmstjärnas, något jag inte kan hålla med om. ( detta är irrelevant som jag tidigare skrev )
Citera
2011-10-18, 17:23
Medlem
Vaennis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gingyr
Det var inte en fråga, snarare en pik då du liknade hennes tidigare utseende med en filmstjärnas, något jag inte kan hålla med om. ( detta är irrelevant som jag tidigare skrev )

Har du sett jättegamla bilder på henne? Och då menar jag innan hon började klä och sminka sig alternativt. Om man jämför med henne idag så var hon en riktig pudding i tidigare tonår
Citera
2011-10-18, 17:27
Medlem
Antitrinitarians avatar
Är det bara jag som finner det här med privatläkaren märkligt? Ni får gärna rätta mig om jag har fel, jag har ingen inblick alls i hur privatläkare arbetar... Men att hon bor i en liten stuga på hans tomt, att han kommer med varm choklad till henne och köper saker som hon kan ha i stugan? Jag tycker bara det låter så märkligt.

Och så undrar jag vem diakonen som kommenterat hennes senaste Facebook-status är? Är det hennes pappa?
Citera
2011-10-18, 19:00
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Är det bara jag som finner det här med privatläkaren märkligt? Ni får gärna rätta mig om jag har fel, jag har ingen inblick alls i hur privatläkare arbetar... Men att hon bor i en liten stuga på hans tomt, att han kommer med varm choklad till henne och köper saker som hon kan ha i stugan? Jag tycker bara det låter så märkligt.

Och så undrar jag vem diakonen som kommenterat hennes senaste Facebook-status är? Är det hennes pappa?

Jo, det undrar jag också. Jag förstår inte ens hur det är möjligt att hon bor där, för läkaren kan ju inte känna henne SÅ bra med tanke på att det inte var särskilt länge sedan Nicklas dog? Vem vågar ha en kriminell person med gravt missbruk och miljarder diagnoser boende hos sig? Som man inte känt sedan länge. Och hur hittade de ens varandra, när hade hon efter allt ork att leta upp honom? Det är ju inte via kommunala sjukvården, liksom. Eller exakt hur får man tag i en läkare som har tid med den intensiva behandlingen som hon enligt henne får och som man dessutom får bo hos? Hon verkar ju dessutom få komma in i hans hus också, med tanke på att hon går ut med hans hund.
Som läkare "får" man väl inte ens bli för personlig med sina patienter?

Ja, det är hennes pappa. Han måste ha ett tålamod av guld, för övrigt.
Citera
2011-10-18, 19:08
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaenni
Har du sett jättegamla bilder på henne? Och då menar jag innan hon började klä och sminka sig alternativt. Om man jämför med henne idag så var hon en riktig pudding i tidigare tonår

När menar du då egentligen? Hon har enligt egen utsago (källa: Vingklippt ängel) klätt & sminkat sig alternativt sedan hon var 11-12 år. Och hon var definitivt alternativ när hon började skriva dagbok på Skunk, vilket var senast år 2000. Och hon är född -84, så du tycker alltså att hon var en pudding när hon var 10 år? Eller 7 år?
Citera
2011-10-18, 19:57
Medlem
Vaennis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
När menar du då egentligen? Hon har enligt egen utsago (källa: Vingklippt ängel) klätt & sminkat sig alternativt sedan hon var 11-12 år. Och hon var definitivt alternativ när hon började skriva dagbok på Skunk, vilket var senast år 2000. Och hon är född -84, så du tycker alltså att hon var en pudding när hon var 10 år? Eller 7 år?

Okej då kanske hon bara såg "normal" ut på just den bilden jag såg. Men hon var iaf runt 14-15 kanske minns inte vad det stod, tror hon den finns på hennes bilddagbok.
Citera
2011-10-18, 20:56
Medlem
Gingyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian

Funderat över det med. Känns knappast proffessionellt eller riktigt.
Citera
2011-10-18, 21:07
Avslutad
Duktig(driftig)flicka som drivit sin BPS så långt en sådan bara kan driva den störningen till.
Snacka om att verkligen manipulera sig fram här i livet En stor, fet smäll över käften och kanske tjejen ifråga kammar sig och skaffar sig ett jobb?
Detta att rida på egentlig "psyksjukdom" för att vilja framstå som konstnärlig och märkvärdig borde vara straffbart.
Vedervärdigt
Men kul för henne då, att hon hittat(ännu)en Sugar Daddy.
Psykvården räcker helt enkelt inte till för ALLA.
Och skall heller inte så göra!
Citera
2011-10-19, 13:41
Medlem
Okej jag tar tillbaka det jag skrev. Nu har hon lagt upp ett helt album på sin facebook som heter "Homeless bitch". Hon har inte alla hästar hemma. Dessutom finns det för fan ingen behandling mot asperger. Det är en medfödd. neuropsykiatrisk sjukdom, ingenting du kan utveckla som vuxen, eller få bort med terapi.

Citat:
fick nyss fem xanor, fyra lyrica och en ritalina och ett stödsamtal av min läkare. jag hoppas tabletterna hjälper snabbt nu..paniken kliar i halsen

Citat:
idag är första dagen sedan nicklas dog som jag inte får stora högar av bens och lyrica och antipsykotiska utan bara xanor depot och ritalina. än så länge går det hyfsat bra.

Okej, så hon är så angelägen att vi ska veta vilken medicin hon äter att hon skriver ut den. Till och med depot, det räcker inte med "xanor". Läkaren är tvivelaktig, om det ens är sant över huvud taget. Ärlig talat kan det lika bra vara en torsk. Jag förstår inte heller, skulle hon blanda sin eventuella substitutionsbehandling (subutex/suboxone/metadon) med all den medicinen? Ingen läkare i världen skulle förskriva ritalin till en heroinist. Ännu mindre låta denne rasta hunden. Något luktar unket.

Lustigt att se hur hennes gamla vänner samt farsa, lagt till henne igen på facebook. Är allt glömt och förlåtet så fort en pojkvän dör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in