Bump!
Alltså jag håller seriöst på att bli galen. Jag hittade ett par pälsängrar i min garderob under en hög med kläder jag inte lyft på på länge. Googlade och fick reda på vad det var och har nu läst otaliga trådar på olika forum om hur jävla omöjliga de är att bli av med.
Detta var två dygn sedan. Sedan dess har jag tvättat de flesta av mina kläder, de jag inte hunnit tvätta ligger i en sopsäck. Jag har dammsugit som en dåre två dagar i rad och sprayat radar längs med alla lister i större delen av lägenheten (100-kronorsflaskan räckte inte till alla 30 kvm

). Jag har även tvättat ur hela min garderob.
Dammsugarpåsarna har jag slängt alternativt frusit in efter dammsugningen. Sammanlagt har jag hittat kanske 13 larver, många av dom döda och många av dom pyttesmå. Dock ingen skalbagge! Känns som om jag gått igenom varenda millimeter av min lägenhet men äcklas av tanken på att de antagligen finns här lurandes ändå.
Ringde anticimex och de sa att de inte kommer i första taget eftersom "de är så lätta att bli av med på egen hand". My ass heller, enligt alla forumtrådar jag läst har de inte ens försvunnit när folk flyttat!
Nu är jag less på det här, jag orkar inte gå på helspänn hela tiden och dammsuga varje dag. Två nätter i rad har jag drömt att jag vaknat upp i en säng full av larver. Önskar att någon kunde tända eld på min lägenhet så jag får starta ett nytt ängerfritt boende!
Folk snackar om rödcederolja, var kan jag köpa det (fysisk butik tack, alltså inte rodceder.se)?.
Hjäääälp vad mer kan jag göra?!