Citat:
Ursprungligen postat av sweinefeldt
Jaha, nu har jag läst ett antal av dessa inlägg, med ögonen på skaft, tills jag kände mig rätt så illamående och då registrerade jag mig på denna sandlåda, Flashback. Enbart för att kommentera detta.
Vad är ni för människor? Lynchmobb? Har ni ingenting vettigare för er än att spekulera och granska och agera nån sorts besserwissrar som givetvis vet en massa om hur domstolar funkar -- och hur mänskliga relationer funkar? Herrmijissenes vilka typer! Skaffa er ett liv!!!! Inget av vad som har hänt mellan Papa Dee och hans hustru Andrea angår er. Även om man är en offentlig person måste man väl ändå ha någon rätt till privatliv.
Den som själv är utan skuld skall kasta den första stenen.
Jag antar att detta handlar om avundsjuka och det kan jag förstå t.ex. för att Andrea är faktiskt vacker som en dag och ja, hon är mycket yngre än sin man men ÄN SEN DÅ?
Vad är det för en sjuk värld vi lever i? Att man ska vara så in i h-tes nyfiken på andras liv och gotta sig åt andras olycka? Och vara så in i h-tes avundsjuk på andras lycka? Jag önskar Wahlgrens lycka till. Tack o hej, Flashback, nu har jag sagt mitt och tänker inte ödsla bort mera av min tid på detta idioti.
Ett par kommentarer till sweinefelts inlägg: Det skvallras en del här, det är sant, sådant förekommer ofta på skvallerforat.
Intresse för kändisars liv och leverne är utmärkande för personer på skvallerforat.
Sjukt? Kanske men det finns mycket sjukare företeelser i samhället.
Många i denna tråd har försvarat den tilltalade (även jag) och försökt balansera upp debatten.
Avundsjuka är nog inte drivkraften här, snarare nyfikenhet och upprördhet.
Dessutom, hur hittade du hit, och vad gör du på ett skvallerforum. Är du måhända lite sjukt intresserad av skvaller?