2008-10-17, 14:55
Medlem
Ja klart man måste skylla på att folk är rasister. Oj oj oj, nu går han ut med att tala om att det var han som var artisten. När redan alla visste vem det handlade om. Vilket mod killen har.
Citera
2008-10-17, 14:56
Medlem
monti garbis avatar
Allt som handlar om sanningen (lögnerna i hans bubbla) i denna tragiska historia blir papa väldigt upprörd över, utom en sak: När exet berättar om övergreppen sitter han och tittar ner i bordet och ser ut att inte alls trivas i situationen. I Artikeln säger han: Jag orkar inte kommentera detta ens.
För att vara en människa som verkar stå på sig för att få upprättelse i denna tvivelaktiga dokudrama verkar han extremt tystlåten när det handlar om lögnerna från sitt ex. Inte kan det väl vara så att han skäms, eller hur

Håller med ParvixII dessutom, att han inte fick frågan om det gömda blockljuset måste vara en åklagarmiss av rang, undrar hur han skulle bortförklara det om jounalisten ställt relevanta frågor i stället för att tramsa.

Utgår från att papa hade krav innan artikeln, skriver du negativt om mig får en annan tidning historien, typ. Ganska genomskinligt.

Mamman verkar vara den enda med ryggrad av de inblandade och ska ha stor cred, om det är så som tidigare medlem berättade.
Senast redigerad av monti garbi 2008-10-17 kl. 15:01.
Citera
2008-10-17, 14:57
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaija
Tja..Papa dee är utsatt för en "häxprocess"..Men han var minsann stark när han satt i häktet, bla beställde han bara vegetarisk mat och köpte bara frukt från godisvagnen..vidare gjorde han sit-ups för att komma ut i form..

Frun smugglade in en lapp till honom där hon skrev "Jag älskar dig, din Andrea"och den satte Papa dee upp på cellväggen.

Och Papa är sviken och förrådd..! exet är en avundsjuk och bitter kvinna..

Det värsta är att journalisten sväljer allt med hull och hår, inte en enda kritisk fråga alls.

Tidning: Om vi får en intervju med den hær snubben så kan vi sælja asamånga løsnummer och tjæna asamycket pengar.
Papa Dee: Om jag går med på en intervju så kan jag tjæna asamycket pengar. Men jag tænker bara gå med på intervjun om ni skriver min sida av storyn.

Førstår du hur værlden fungerar nu?
Citera
2008-10-17, 14:59
Medlem
Wajis avatar
Han är lika skyldig som OJ!

Men blir väl friad för han gråter ut

Frågan om vilken som blir 2008 års mest IQ befriade brud kommer bli hård

Andrea Wahlgren
Katrina Zytomierska
Jenny Beltran

Har dom här 3 lingonvecka samtidigt då händer det grejer
Citera
2008-10-17, 15:01
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Men varför listar hon Christine Israleson som "friend" på Facebook?
Facebook-Christine ser på bilden ut som en tonårstjej så det är knappast samma person. Gissningsvis ville Andrea göra någon form av markering genom att adda en person med snarlikt namn som Papas ex.
Citera
2008-10-17, 15:02
Medlem
-Papa kallar gamla kära "Kronan" för Gutanamo-cell..de verkar som vården tagit iaf!
Citera
2008-10-17, 15:02
Medlem
FritzDaCats avatar
'Jag fick häromdagen höra att alla mina spelningar och turnéer är inställda. Folk har avbokat allt'

Det tackar vi för.
Citera
2008-10-17, 15:05
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poffa2
Öhh, var du ironisk nu?

Vaddå ? Hallonet är väl aldrig ironisk
Citera
2008-10-17, 15:06
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Nu även i Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3562791.ab
Herregud, hon fick svabba upp sitt eget blod! Varför skickade de inte dit hemtjänsten? Eller den som nu var bäst lämpad för jobbet.

edit; dvs, varför är det så upprörande om det nu var hon själv som sett till att bloda ner?
Senast redigerad av reemka 2008-10-17 kl. 15:12.
Citera
2008-10-17, 15:08
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Frågan om vilken som blir 2008 års mest IQ befriade brud kommer bli hård

Andrea Wahlgren
Katrina Zytomierska
Jenny Beltran

Fru B. Hon har barn.
Citera
2008-10-17, 15:17
Medlem
sperrmans avatar
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00760/papatopp_760063w.jpg

Någon som AB tidigare blurrade bild? För mig att dom hade ljusat hudfärgen samt blurrat händerna.
Citera
2008-10-17, 15:18
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Herregud, hon fick svabba upp sitt eget blod! Varför skickade de inte dit hemtjänsten? Eller den som nu var bäst lämpad för jobbet.

edit; dvs, varför är det så upprörande om det nu var hon själv som sett till att bloda ner?

Därför att han var orsaken till det, och han har ganska kasst samvete nu ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in