2008-10-18, 16:43
Medlem
diemydarlings avatar
Hahahahah! hahahahahaha.
Citera
2008-10-18, 16:47
Medlem
Negroiden fortsätter hävda sin oskuld
Citera
2008-10-18, 16:52
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Hahaha! Är det inte han som slagit som behöver hjälp? så du är oxå en gammal kvinnomisshandlare märker jag, ja vilken jävla stackare du är hahaha. Upprättelse??? hahaha.

Upprättelse vet jag ingenting om, men det är väl inte helt fel att låta våldsamma människor få beteendeterapi - oavsett om de misshandlat någon eller inte?
Citera
2008-10-18, 16:54
Medlem
Freedom Fighters avatar
Jag tycker nog att Andrea borde se sig om efter en annan kändis, för det är väl på den nivån detta ligger egentligen.. I det stora hela är det ändock rätt tragiskt, och jag lider lite med henne.
Citera
2008-10-18, 16:57
Medlem
sofungs avatar
Nu vet vi ju som sagt inte med 100% säkerhet att PapaDee är skyldig, men om vi utgår från det baserat på de uppgifter som har kommit fram, så tycker jag att det är rätt kusligt att läsa den här intervjun med PapaDee och Andrea: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3567411.ab

Reportern frågar "Det är ganska vanligt att misshandlade kvinnor tar på sig skulden och försvarar sina män. Vad säger ni om det?" och P och A blånekar naturligvis... Om han nu är skyldig så tycker jag att det är fruktansvärt vidrigt och obehagligt att ljuga någon rätt upp i ansiktet. Psycho...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagerman
Jag har inga problem med att hålla mig lugn i betydelsen att jag sopar inte på min tjej om vi tjafsar om nåt. Det gäller med eller utan fyrkantiga blockljus. För övrigt har du nog råd att boka honom för ett evenemang nu eftersom hans gage bör ha sjunkit med ett par hundra procent efter den här fadäsen.

Skulle du bete dig lika lugnt om du var tillsammans med hans tjej? Klart man inte ska sopa till nån , men har du aldrig sparkat på nån dörr ens?? Aldrig puttat till nån lite? Det är ju det saken gäller. Jag tror inte ett dugg på att han har varit våldsam mot henne.
Och det där med gaget... han måste väl ändå ha betalt för resan och maten. Får se hur jag kan fixa det...
Citera
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Upprättelse vet jag ingenting om, men det är väl inte helt fel att låta våldsamma människor få beteendeterapi - oavsett om de misshandlat någon eller inte?
Det är ju det jag säger men den lilla mannen jag svarade ville ju att PD skulle få upprättelse och hon som blev slagen skulle få professionell hjälp? I mina ögon är det tvärtom.
Citera
2008-10-18, 17:00
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Det är ju det jag säger men den lilla mannen jag svarade ville ju att PD skulle få upprättelse och hon som blev slagen skulle få professionell hjälp? I mina ögon är det tvärtom.

De behöver troligtvis proffessionell hjälp båda två. Den ena för att kunna hantera sin aggressitivet, den andra för att hitta tillbaka sin självkänsla.
Citera
2008-10-18, 17:00
Medlem
Citat:

Exakt när blev jag en man? Hahaha!!
Citera
2008-10-18, 17:04
Avslutad
Jag är övertygad om att Papa Dee är skyldig som fan, men är inte detta lite underligt?

"På grund av att Andrea var upprörd och utåtagerande ville inte ambulanspersonalen ta med Andrea i sin ambulans. Andrea fördes istället till SÖS av ptrl 1090". (Ur FUP)

Hon måste ha varit jävligt utåtagerande för att de inte ens ska vilja ta med henne i ambulansen!
Citera
2008-10-18, 17:04
Medlem
Ok på måndag kommer domen, vad tror ni utslaget blir? Jag gissar på upp till ett års fängelse, kanske mer till och med. Vad tror ni??
Citera
2008-10-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting
Negroiden fortsätter hävda sin oskuld

NEGROID är en allmän term som syftar på att människorna i Afrika söder om Sahara. It is derived from the term Negro and refers to a presumed Negro race. [1] Negro in turn is derived from the Latin word Nigrum which means black. Det kommer från ordet Negro och hänvisar till en förmodad Negro ras [1]. Negro i sin tur kommer från det latinska ordet Nigrum vilket betyder svart. According to the Oxford Dictionary of English : "Negroid is an adjective relating to the division of humankind represented by the indigenous peoples of central and southern Africa." Enligt Oxford Dictionary of English: "NEGROID är ett adjektiv som rör uppdelning av mänskligheten företräds av ursprungsbefolkningar i centrala och södra Afrika." With regards to its usage the dictionary states that it is associated with outdated notions of racial types and thus is potentially offensive and best avoided. [2] När det gäller användningen av ordlistan att det är förenat med föråldrade begreppen ras typer och därmed kan vara kränkande och bästa undvikas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in