Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-19, 00:11
  #37
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Vad tyckte ni om det senaste avsnittet?

Det kändes lite tunt faktiskt och Michael Boatman har dels tjockat till sig och dels är han helt fel i rollen som mördare enligt mig.
Citera
2009-01-19, 11:11
  #38
Medlem
Senaste avsnittet var ett bra avsnitt.
Blev förvånad av att se den svarta bögen i Spin City som en sadist tänd på tonåringar.
Citera
2009-01-19, 12:01
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningssoldat
Senaste avsnittet var ett bra avsnitt.
Blev förvånad av att se den svarta bögen i Spin City som en sadist tänd på tonåringar.

Va vänta ett litet tag... Den svarta bögen i Spin City spelas alltså av samma person som spelade den svarta våldtäktsmannen/mördaren i senaste Criminal Minds? Hade jag inte en aning om då han blivit otroligt mycket fetare...
Citera
2009-01-19, 13:51
  #40
Avstängd
spoozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytterstedt
Va vänta ett litet tag... Den svarta bögen i Spin City spelas alltså av samma person som spelade den svarta våldtäktsmannen/mördaren i senaste Criminal Minds? Hade jag inte en aning om då han blivit otroligt mycket fetare...

Michael Boatman
http://www.imdb.com/name/nm0090225/
Citera
2009-01-20, 15:40
  #41
Medlem
gugglianos avatar
fan vad bra denna serie är. i ett av de tidigare avsnitten i säsong 1 håller ju Gideon på och snackar om "the footpath killer" och när han hölls fången av honom, och löste detgenom att

denna metod används till och från längre fram i serien också, helt underbart tillvägagångssätt IMHO
Citera
2009-01-20, 16:29
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Michael Boatman
http://www.imdb.com/name/nm0090225/

Läskigt, hade ingen aning om att det var samma person =). Han har verkligen fläskat till sig...
Citera
2009-01-20, 17:10
  #43
Avstängd
spoozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytterstedt
Läskigt, hade ingen aning om att det var samma person =). Han har verkligen fläskat till sig...

Vet inte.
Kan kanske vara att han har rakat av sig skägget?
Citera
2009-01-20, 17:53
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
fan vad bra denna serie är. i ett av de tidigare avsnitten i säsong 1 håller ju Gideon på och snackar om "the footpath killer" och när han hölls fången av honom, och löste detgenom att

denna metod används till och från längre fram i serien också, helt underbart tillvägagångssätt IMHO

Avsnitt två på första säsongen tror jag bestämt det är. Jävligt bra avsnitt.
Citera
2009-01-20, 20:31
  #45
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningssoldat
Avsnitt två på första säsongen tror jag bestämt det är. Jävligt bra avsnitt.
kan nog stämma, och saaatan va grym gideon är i den scenen
fan, serien ligger ju jämsides med the wire imho
Citera
2009-01-21, 06:46
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
kan nog stämma, och saaatan va grym gideon är i den scenen
fan, serien ligger ju jämsides med the wire imho

Tycker det var vansinnigt att byta ut Gideon mot Rossi.
Men vad jag förstått pga att Mandy Patinkin knappt dök upp på inspelningarna.
Citera
2009-01-21, 07:17
  #47
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningssoldat
Tycker det var vansinnigt att byta ut Gideon mot Rossi.
Men vad jag förstått pga att Mandy Patinkin knappt dök upp på inspelningarna.

Åh fan ? är patinkin alkis/knarkare,eller bara less på att vara Gideon? gillade inte rossi i början heller, associerade hela tiden fat tony i simpsons, vars röst Joe mantegna gör, men nu funkar det bättre. dock hade det knappast funkat med Mantegna i footpath killer-scenen
Citera
2009-01-21, 10:16
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Åh fan ? är patinkin alkis/knarkare,eller bara less på att vara Gideon? gillade inte rossi i början heller, associerade hela tiden fat tony i simpsons, vars röst Joe mantegna gör, men nu funkar det bättre. dock hade det knappast funkat med Mantegna i footpath killer-scenen

Kände inte alls igen Rossi som Fat Tony från Simpsons och då följer jag ändå både Simpsons och Criminal Minds. Men sen är jag urkass på att känna igen folk på rösten osv (kände inte igen Michael Boatman i förra avsnittet).

Gillar både Gideon och Rossi fast på olika sätt, de jag inte tål är dock Prentiss och hon som blev "galen" efter att ha blivit kidnappad i s01.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback