Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-27, 21:06
  #649
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Asså, det har varit min önskedröm för många år, att hon bara kunde få dö..!
Inte nödvändigtvis uppstyckad och född till illrar..typ. Kanske, åtminstone kunna få ha kvävas på hennes rosa brillbågar,
(jag har egentligen en hel massa bra idéer om hur bort bort bort me åbäket,).
Nä, nu ska man behöva dras med den seriens blysänke, för ytterligare säsong.

Åtminstone blev vi av med Abby, i NCIS!
Men hon blev ju såklart ersatt med en ännu mer fjantigare PK nonsens karaktär!
yeez.

Checkade din länk och fann ingenting om Garcia, var det endast önsketänkande från din sida att hon inte skulle vara med?

Men om nu Kirsten Vangsness skulle kickas, vem skulle du se ta hennes plats? Karaktären Kevin? Eller nån helt ny?
Citera
2018-05-27, 21:54
  #650
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Checkade din länk och fann ingenting om Garcia, var det endast önsketänkande från din sida att hon inte skulle vara med?

Men om nu Kirsten Vangsness skulle kickas, vem skulle du se ta hennes plats? Karaktären Kevin? Eller nån helt ny?
Men jag skrev ju också,
*Nä, nu ska man behöva dras med den seriens blysänke, för ytterligare en säsong.*
Skulle kunna tänka mej vemsomhelst att ta över, men visst Kevin ok.
Citera
2018-05-27, 21:59
  #651
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Men jag skrev ju också,
*Nä, nu ska man behöva dras med den seriens blysänke, för ytterligare en säsong.*
Skulle kunna tänka mej vemsomhelst att ta över, men visst Kevin ok.

Sorry, missade det.
Som sagt, jag vill gärna ha henne kvar. Du vill inte och det respekterar jag.
Kanske fler "överhopp" från CM - Beyond Borders? :P
Citera
2020-04-10, 20:25
  #652
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Nästan lite skönt att den blev nedlagd till slut, CM överlevde sig själv alldeles för länge. Nu slipper man åtminstone Garcia.
Citera
2022-12-31, 16:34
  #653
Medlem
CyberIngmars avatar
Jag trodde serien var nerlagd?

Citat:
Ursprungligen postat av wikipedia
The sixteenth season of the American police procedural crime drama television series Criminal Minds subtitled Evolution follows members of the Behavioral Analysis Unit (BAU) as they are faced with a network of serial killers built during the COVID-19 pandemic. It is a revival of the 2005 television series, which ended in 2020. The season premiered on November 24, 2022, on Paramount+ in the United STATES and on November 25, 2022, on Disney+ internationally.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Crim...nds_(season_16)
Citera
2022-12-31, 23:15
  #654
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Nästan lite skönt att den blev nedlagd till slut, CM överlevde sig själv alldeles för länge. Nu slipper man åtminstone Garcia.

Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Jag trodde serien var nerlagd?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Crim...nds_(season_16)

Det hade varit önskedrömmen att få bli av med serie-sänket G-P!
Vi alla trodde att CM var över efter S15 slutade i Feb/20 men det kom tillbaka nu i Nov/22.
Nu är vi på S16-E05, det som är bra är att S16 rör sig under ett fall (plus en massa sidospår), vad som är olidligt är att idiot-storyskrivarna har petat in Garcia ännu mera tid i avsnitten, det sabbar hela säsongen!
Varför vill CBS villigt förstöra en säsong till som annars kunde ha varit ok'ish?!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback