Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Eftersom det är normalt i det svenska samhället och inte bland det invandrade så ställer jag mig frågan om det är fel på svenskarna eller invandrarna som kommit hit? Vad tycker du är enklast att ändra på? Tala om för invandrarna att detta sker men att för den skaen skull inte är accepterat att knulla barn som vuxen, eller tillåta det? Jag röstar för det första alternativet.
För övrigt så finner jag inte ord för hur sjukt det är att knulla barn. Mina egna barn brukar ibland gå nakna men för den saken skull så knullar jag dom inte. Det kanske har att göra med att jag är svensk och inte har pedofilkulturen i blodet som finns MÖ och andra ställen i världen typ nordafrika?
För övrigt så finner jag inte ord för hur sjukt det är att knulla barn. Mina egna barn brukar ibland gå nakna men för den saken skull så knullar jag dom inte. Det kanske har att göra med att jag är svensk och inte har pedofilkulturen i blodet som finns MÖ och andra ställen i världen typ nordafrika?
Alltså, internationellt sett så tror jag nog att det är ett ovanligt beteende. Huruvida det objektivt sett är bra eller dåligt kan jag inte uttala mig om. I mina ögon är det dock oförståeligt.
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Men för i helvete! Du är ju är helt störd! Jag hoppas att du sitter och är tuff på ett internetforum och inte egentligen har dessa åsikter i verkligheten som dryftar om. Är det okej att knulla djur om djuret ifråga visar intresse för din snopp? Om du tex häller grädde på din kuk och låter din katt sliacka av det är det då ett tillfälle som du enbart "passat på". Du borde söka hjälp om du finner tjejens beteende klandervärt i detta fall.
Menar du att kvinnor är som djur? Är det så du ser på dem?
Ett djur förstår inte innebörden i en sexuell handling. Men det gör en tolvårig flicka. Hon förstår också att man inte ska springa fram och hälsa på när den här bilen långsamt cirklar kring parken.
Förstår du vad jag menar?